Have fun!!quote:
Ja nou nee ik bedoelde eigenlijk meer... als jij gaat roepen dat je zo oud bent... dan ben ik het ookquote:
Dáár hebben we echt jou voor nodig hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:33 schreef Muis006 het volgende:
Fanks
hou jij het gespuis (en Elies) in het gareel?
Wake-up-call.... Dat ben je ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou nee ik bedoelde eigenlijk meer... als jij gaat roepen dat je zo oud bent... dan ben ik het ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Woehahaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dáár hebben we echt jou voor nodig hoor
Indaha en ik voelden ons gister 80quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef JJdJ1984 het volgende:
[dooddoener] Je bent zo oud als dat je je voelt.[/dooddoener] Maar het is wel zo
Oh auw, dat is geen weekend tijd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Woehaha
Dankje Mlga nu snel slapen, morgen om 7 uur de wekker.
Truste Muis en veel plezier dit weekend!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Woehaha
Dankje Mlga nu snel slapen, morgen om 7 uur de wekker.
Die pech kan je wel eens hebben. Dat je op het moment dat je in vorm moet zijn. Je vorm het laat afwetenquote:
Pamper.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kom op zeg, al dat gedoe over oud worden/voelen/zijn.
Ga ik me ook nog oud voelen, ik ben ook AL 26.
Nou nouquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat had in vanmorgen toen ik uit bed stapte een beetjequote:
Die roze vlek.... Boewhahahahahaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik krijg toch een heel andere indruk als ik in die emmert kijk naar die wilde woeste roze gevederde vlek heurNiks oud
![]()
Oh wacht... op de speldmomenten mss wel
Zie je wel, ik wordt oud!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Vanmorgen? Wasda?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat had in vanmorgen toen ik uit bed stapte een beetje
Ik zei vandaag tegen onze stagiaire bij wijze van grap dat ik nog precies wist wat ik deed op de dag dat ze geboren werd. Ik groef even in m'n geheugen en wist 't me verdomme nog te herinneren ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:40 schreef Ml-etje het volgende:
Zodra ik 1990 of nog jonger zie verschijnen krijg ik er spontaan een rimpel bij.
Hoi!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |