Houd me facebook eens in de gaten mutsch!quote:
Waarom niet danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het vervelende is: ik heb helemaal niet zo heel erg het idee dat ik zo'n stuk ouder ben en dat bevalt me niet
Je bent net 30, niet zo overdrijven hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het vervelende is: ik heb helemaal niet zo heel erg het idee dat ik zo'n stuk ouder ben en dat bevalt me niet
50quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik moet het hier toch is over hebben met mijn moeder hoor
hoe oud is die kerel?
Hihiiiiiiiiiiiiiihihihihiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef moemoe het volgende:
Ooooh! Franklin Brown was de echte Franklin Brown![]()
![]()
.
Ik zat al naar hem te staren waar ik hem toch van kende.
Vroeger (oma vertelt) toen ik zo rond de 20 was, hadden wij bij gelegenheden ook wel eens 'ouderen' en als die zich niet als 'ouderen' wilden gedragen, dan vonden wij dat toch maar een beetje sneuquote:
Ja, vastquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je bent net 30, niet zo overdrijven hoor.
Ja vind ik echtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vind je? Dank je.![]()
Ik ben nooit zo wild van die close-up portret foto's van mezelf.![]()
Ik vond jou heul niet sneu, ik vond jou onwijs tofquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vroeger (oma vertelt) toen ik zo rond de 20 was, hadden wij bij gelegenheden ook wel eens 'ouderen' en als die zich niet als 'ouderen' wilden gedragen, dan vonden wij dat toch maar een beetje sneu
Misschien is het tegenwoordig een beetje anders, omdat internet de van oudsher bestaande grenzen een beetje doorbreekt, maar toch bevalt het me niet helemaal
ElisaB was hilarisch.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:30 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik vond jou heul niet sneu, ik vond jou onwijs tof
Dat is zo wanneer je in een bloot topje gaat rondrennen en in een te strakke broek. Maar jij komt gewoon als je gekke zelf en dat is gewoon leuk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vroeger (oma vertelt) toen ik zo rond de 20 was, hadden wij bij gelegenheden ook wel eens 'ouderen' en als die zich niet als 'ouderen' wilden gedragen, dan vonden wij dat toch maar een beetje sneu
Misschien is het tegenwoordig een beetje anders, omdat internet de van oudsher bestaande grenzen een beetje doorbreekt, maar toch bevalt het me niet helemaal
Oh echt, ik riep enthousiast dat hij eind 40 is. Scheelt wel niet veelquote:
Dé Klundert, ej!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:30 schreef Cee het volgende:
ElisaB was hilarisch.
Klunderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt.
Erhm, wat schelen wij nou helemaalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn lief
Maar het verrast me gewoon dat het zo is.
Dat zou nóg erger zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:31 schreef Ml-etje het volgende:
Dat is zo wanneer je in een bloot topje gaat rondrennen en in een te strakke broek. Maar jij komt gewoon als je gekke zelf en dat is gewoon leuk.
Plus dat je bij Henk totaal niet uit de toon viel hoor
Heeft iemand anders nog last van een constant vastlopende emmer? De emmer freezet heel m'n computer steeds. Emmert haat me.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Staan ook leuke foto's van je in de emmert!
Emmert haatte mij net ook. Nu ik weer op de snelle PC met dito i-net zit, haat ie me iets minderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:33 schreef Cee het volgende:
Heeft iemand anders nog last van een constant vastlopende emmer? De emmer freezet heel m'n computer steeds. Emmert haat me.
Have fun!!quote:
Ja nou nee ik bedoelde eigenlijk meer... als jij gaat roepen dat je zo oud bent... dan ben ik het ookquote:
Dáár hebben we echt jou voor nodig hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:33 schreef Muis006 het volgende:
Fanks
hou jij het gespuis (en Elies) in het gareel?
Wake-up-call.... Dat ben je ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou nee ik bedoelde eigenlijk meer... als jij gaat roepen dat je zo oud bent... dan ben ik het ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Woehahaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dáár hebben we echt jou voor nodig hoor
Indaha en ik voelden ons gister 80quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef JJdJ1984 het volgende:
[dooddoener] Je bent zo oud als dat je je voelt.[/dooddoener] Maar het is wel zo
Oh auw, dat is geen weekend tijd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Woehaha
Dankje Mlga nu snel slapen, morgen om 7 uur de wekker.
Truste Muis en veel plezier dit weekend!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Woehaha
Dankje Mlga nu snel slapen, morgen om 7 uur de wekker.
Die pech kan je wel eens hebben. Dat je op het moment dat je in vorm moet zijn. Je vorm het laat afwetenquote:
Pamper.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kom op zeg, al dat gedoe over oud worden/voelen/zijn.
Ga ik me ook nog oud voelen, ik ben ook AL 26.
Nou nouquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat had in vanmorgen toen ik uit bed stapte een beetjequote:
Die roze vlek.... Boewhahahahahaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik krijg toch een heel andere indruk als ik in die emmert kijk naar die wilde woeste roze gevederde vlek heurNiks oud
![]()
Oh wacht... op de speldmomenten mss wel
Zie je wel, ik wordt oud!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Vanmorgen? Wasda?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat had in vanmorgen toen ik uit bed stapte een beetje
Ik zei vandaag tegen onze stagiaire bij wijze van grap dat ik nog precies wist wat ik deed op de dag dat ze geboren werd. Ik groef even in m'n geheugen en wist 't me verdomme nog te herinneren ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:40 schreef Ml-etje het volgende:
Zodra ik 1990 of nog jonger zie verschijnen krijg ik er spontaan een rimpel bij.
Hoi!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |