SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:06 schreef Bundesrepublik het volgende:
Gefeliciteerd.
En wie gaat er op deze mooie dag het ESF winnen?ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat ga ik nog eens rustig bedenken![]()
Dat heb ik dan ook netjes gevraagd aan MP of ik het 'bekend' mocht makenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:10 schreef Fred_B het volgende:
Congratulations!![]()
Ik wist niet dat we tussen al die oude knarren hier nog zulk jong talent hadden trouwens
Ja dankjewelquote:
Bedankt voor de leficitatiequote:
Echt niet? Dan ben ik benieuwd wat je dan over mijn leeftijd dachtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:10 schreef Fred_B het volgende:
Congratulations!![]()
Ik wist niet dat we tussen al die oude knarren hier nog zulk jong talent hadden trouwens
quote:
Ja maar je wist ook niet hoe oud ik nou eigenlijk werdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook netjes gevraagd aan MP of ik het 'bekend' mocht maken
Ik vind het echt geweldig dat iemand die het ESF zo 'serieus' neemt en er veel van weet en goed kan voorspellen gewoon 13 (of nog net 12?) was dus vorig jaar toen hij wonIk houd er van.
Bedankt en bedankt voor het complimentquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Omg 14?
Gefeliciteerd hoor, maar ik wist niet dat die zo jong was!
Ik begon heel even te twijfelen toen ik net het topic aanmaaktequote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja maar je wist ook niet hoe oud ik nou eigenlijk werd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |