Erik is nog single... tenminste vanmorgen nogquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:09 schreef Renesite het volgende:
jeetje..
Ik wil volgende keer mee... kan duidelijk niet. Hij gaat al bij Roger op de kamer...
Er is ook een driepersoons-kamer in dat hotel, hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:09 schreef Renesite het volgende:
jeetje..
Ik wil volgende keer mee... kan duidelijk niet. Hij gaat al bij Roger op de kamer...
Ik vind jouw portretten van iteejer echt tha bombquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:07 schreef Takaiki het volgende:
OMFG, sommige foto's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zooooo ontzettend genoten, echt voor herhaling vatbaar![]()
En dat heeft alleen kunnen gebeuren door het organisaaasietalent van onze eigenste Muis en Greys, met de support van meneer Muis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ontwattenzegjenouprecies?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:15 schreef Greys het volgende:
En over die kamerindeling volgend jaar... zeker geen kans dat ik er eentje kan ontheaumeauën?
Ik heb talentquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind jouw portretten van iteejer echt tha bomb![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Ja, dat vond ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Lies!![]()
Die foto van mij en Erik is idd poepig![]()
Alleen jammer van die indianenarm
PatriQue en Roger zijn toch al hetero?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:15 schreef Greys het volgende:
En over die kamerindeling volgend jaar... zeker geen kans dat ik er eentje kan ontheaumeauën?
Nou kennelijk nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
PatriQue en Roger zijn toch al hetero?
Dat was die papieren zakquote:
Ik maak het van te voren wel uitquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:15 schreef Greys het volgende:
Maar een doesj gaat wel nodig zijn dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:14 schreef Takaiki het volgende:
Maar daar liggen de Limburgse dames weer hoor![]()
Dan pakken ze die andere maar zonder weeceet en doesj![]()
En als jullie het echt spannend willen...er is ook een vierpersoonskamer
Hoe komen jullie er toch bij?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou kennelijk niet
But they could have fooled me!
Ik jou ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
Ik ga mezelf ook op mijn kussen storten.
Trusten liefjens, ik mis jullie nu al![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe komen jullie er toch bij?![]()
Ik eens in gesprek met twee vriendinnen van een vriend.
Dame 1: en heb jij een vriendin?
Ik: Eh, nee, ik ben homo.
Dame 2(erg enthousiast) tegen dame 2: Zie je wel!
Likewise van dat missen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
Trusten Greysquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe komen jullie er toch bij?![]()
Ik eens in gesprek met twee vriendinnen van een vriend.
Dame 1: en heb jij een vriendin?
Ik: Eh, nee, ik ben homo.
Dame 2(erg enthousiast) tegen dame 2: Zie je wel!
Trusten Takkequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |