SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Nou jij bedankt voor de organisatiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond het echt ontzettend leuk
Bedankt allemaal
Ik was gewoon eerlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh hai![]()
![]()
Je deed wel een beetje lelijk tegen me hoorMaar je blijft leuk
Helemaal graag gedaanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou jij bedankt voor de organisatieen Greys natuurlijk ook
, het was gewoon perfect
![]()
![]()
Jij en muisje (en Henk en consorten) bedankt voor organiseren, was zeer geslaagdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:09 schreef Greys het volgende:
En jullie allemaal bedankt voor het komen in zo'n groot aantal![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:18 schreef Greys het volgende:
Nou ja het is aardig centraal en echt niet omdat het dicht bij mij is, maar ik zou het wel weer doen ja volgend jaar daarWat Ll ook zegt, het is er qua locatie echt ideaal voor, de sfeer is er lekker ongedwongen, de eigenaar en het personeel zijn rete relaxed en het is er prettig geprijsd.
Om het qua afstand goed te maken tot aan volgend jaar kom ik wel een keer een Tour de ESF doen door het land en kom ik bij jullie op visiteNou ja, degenen die me uberhaupt op visite willen hebben dan
Jeejquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga vast voor de zekerheid even zijn agenda optie-blokkeren voor 14, 16 en 18 mei 2013.
Hier ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:20 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]helemaal tof!
En je bent hier altijd welkom
Ik ookquote:
Ja, 2 meter verderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef Greys het volgende:
En met parkeren ging het volgens mij ook wel goed he?
Of moesten jullie allemaal retever weg?
Grootste FOK!meet sinds tijden!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:09 schreef Greys het volgende:
En jullie allemaal bedankt voor het komen in zo'n groot aantal![]()
Dankzij Elies dr foto's/paintbewerkingen was het allemaal helemaal superquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef Greys het volgende:
Ja.... en dat met Songfestivalquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:25 schreef Greys het volgende:
Ik krijg een whatsappie terug, twee tellen later, met SONGFESTIVAL in zijn agenda op de genoemde data![]()
Jaman ik moest keiver lopenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef Greys het volgende:
paar minuutjes lopen, maar boeiend, het was goed weer, en als je iemand af moet zitten die slechter ter been was kon je ook best ff voor de deur stoppen ofzo, dat was echt geen puntquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef Greys het volgende:
Wij hadden vanaf het hotel naar Henk ook echt een geweldige taxi chauffeur!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Naar de taxi was ook zo ver! Gelukkig stond Cor ons goed bij
.
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Gewoon ook echt vier stappen verder he?
En toen we 's middags al even de zooi gingen afgeven stonden we ook al op dat plekje het allerdichtst bij de kroegquote:
Whaha jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En toen we 's middags al even de zooi gingen afgeven stonden we ook al op dat plekje het allerdichtst bij de kroeg
Ja, liever lui dan moe toch, zeker met die temperaturenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Whaha jaen jij nog spesjaal van die ene plek naar deze, zodat we wel 10 hele meters minder ver hoefden te lopen
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik gooi de foto's vanavond in de bucket
Moet kunnen anno 2012, zeker op een ESF Meetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hadden Henk en Peter even een intiem momentje
Nuff saidquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hadden Henk en Peter even een intiem momentje
Tomboquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik gooi de foto's vanavond in de bucket
Ja toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet kunnen anno 2012, zeker op een ESF Meet
Jaaaaaaaaaaaaquote:
Ja perfectquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
Tetterde ik ook echt goed in je gezicht? Ik vergat het één keertje bijna he, toen wilde ik in je oor praten maar ik herstelde me aardig geloof ikEn ik verstond jou ook beter dan ik had gedacht
Nee, dan kan ik niet liplezenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik probeerde altijd wel een beetje in je oor te tetteren, maar dat moest dus juist niet?
ja mij vind je geen klootzak hèquote:
En was het in de auto niet irritant dat als ik iets tegen je wilde zeggen maar ik moest onder het rijden voor me kijken, dat ik dan eerst met mijn hand voor je gezicht wapperde (quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja perfecten je herstelde heel goed
Oh vet ik krijg net een Bavariadress
Oeh ja doe, want die heb ik gemist!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet ik die opmerking over die knipperstaaf nog es herhalen?
Ik stond met zo'n knipperding bij Tombo te klieren, die wilde hem toen afpakken, en ik wilde hem niet geven. En aldus Muis moet ik maar niet zo vervelend doen, want ik had toch een vriendin, en Tombo is helemaal alleen, dan had ze nog wat aan dat dingquote:
La Muis was snedigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik stond met zo'n knipperding bij Tombo te klieren, die wilde hem toen afpakken, en ik wilde hem niet geven. En aldus Muis moet ik maar niet zo vervelend doen, want ik had toch een vriendin, en Tombo is helemaal alleen, dan had ze nog wat aan dat ding
Nee helemaal nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En was het in de auto niet irritant dat als ik iets tegen je wilde zeggen maar ik moest onder het rijden voor me kijken, dat ik dan eerst met mijn hand voor je gezicht wapperde (![]()
) en als je dan keek, dat ik dan even snel iets zei?
Vond jij het ook leuk, ondanks dat je echt nul met het songfestival hebt?quote:
Ik denk dat ik het nóg leuker vind met drankquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond jij het ook leuk, ondanks dat je echt nul met het songfestival hebt?
Ja he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de vaste gasten vroeg aan mij of er ook homo's waren. Toen ik zei dat ik dacht van wel, vroeg ze of er ook lesbischen (jawel) waren. En: of het zo'n homo- en lesbischenfeest was. Ik zei dat ik dacht van niet, omdat ze het mij dan wel verteld zouden hebben. Maar dat ik van niets wist.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:58 schreef ElisaB het volgende:
Ik had het eiks heel niet zo naar mijn zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de vaste gasten vroeg aan mij of er ook homo's waren. Toen ik zei dat ik dacht van wel, vroeg ze of er ook lesbischen (jawel) waren. En: of het zo'n homo- en lesbischenfeest was. Ik zei dat ik dacht van niet, omdat ze het mij dan wel verteld zouden hebben. Maar dat ik van niets wist.
Wat heb jij trouwens een verschrikkelijke foto van de Mr en mij gemaakt![]()
Wat een schitterend proza.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:58 schreef ElisaB het volgende:
Een van de vaste gasten vroeg aan mij of er ook homo's waren. Toen ik zei dat ik dacht van wel, vroeg ze of er ook lesbischen (jawel) waren. En: of het zo'n homo- en lesbischenfeest was. Ik zei dat ik dacht van niet, omdat ze het mij dan wel verteld zouden hebben. Maar dat ik van niets wist.
Vind jequote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:59 schreef Muis006 het volgende:
Wat heb jij trouwens een verschrikkelijke foto van de Mr en mij gemaakt
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vind je
Ik vond jullie zo leuk samen
Ow en je jurkje was briljant
Jullie zouden het me toch wel vertellen als er een lebbisch- en homomeet zou zijn héquote:
Nix mis met de tetten!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:05 schreef Muis006 het volgende:
Jamaar goed ik sta sowieso niet goed op de foto (al is de tettenfotoreeks wel acceptabel
)
Dan hebben we binnenkort een samenscholing aldaar (yv wil ook graag bingoën enzeauquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het nóg leuker vind met drank.
Whahahahaha, top!quote:
Klinkt wel als een planquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hebben we binnenkort een samenscholing aldaar (yv wil ook graag bingoën enzeau) en dan rijdt Duvel
En volgend jaar duiken jullie gewoon daarna samen met ons het hotel in
Het is mij ook niet opgevallen eigenlijk..., lebbisch en hommo's zeg je?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie zouden het me toch wel vertellen als er een lebbisch- en homomeet zou zijn hé
Toch
Ah, daarom hebben wij dus niet geknuft.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:11 schreef yvonne het volgende:
Wie is er lebbisch?! Hadden ze me weleens mogen zeggen!
En wat was het heet hè, iedere keer als je iemand wilde knuffelen zat je aan elkaar vastgekleft,
ja, met een 'e'
Whehehehehequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, daarom hebben wij dus niet geknuft.Ik dacht al dat je me niet aardig vond.
Oeh, even mijn agenda erbij pakken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga vast voor de zekerheid even zijn agenda optie-blokkeren voor 14, 16 en 18 mei 2013.
Maak je niet druk, natúúrlijk!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie zouden het me toch wel vertellen als er een lebbisch- en homomeet zou zijn hé
Toch
Jouw zus en d'r tetten dan, speciaal voor ene E.B.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:18 schreef Greys het volgende:
Mijn zus háát het songfestival normaal, maar die heeft me een partij wereldavond gehad zeg
Die vond jullie allemaal tof
Welnee, joh, dat stelt niks voorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:16 schreef Muis006 het volgende:
Yvonne, ik vond jou altijd heul intimiderend vanwege je roodheid hier op Fok!, maar dat is best wel over na gisteravond
Oh en Maes die "hoi, ik ben Maes" zei vond ik superschattig![]()
Ik ga wel met de RampstadRail.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hebben we binnenkort een samenscholing aldaar (yv wil ook graag bingoën enzeau) en dan rijdt Duvel
![]()
Ik vond jou ook een stuk minder eng dan gedachtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, joh, dat stelt niks voor
En de Zus van Greys is een hartstikke leuk mens!
Thanksquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, joh, dat stelt niks voor
En de Zus van Greys is een hartstikke leuk mens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik haar ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:18 schreef Greys het volgende:
Mijn zus háát het songfestival normaal, maar die heeft me een partij wereldavond gehad zeg
Die vond jullie allemaal tof
I wishquote:
Wat is het aan dat tentje dat het er zo verslavend is?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik vond jou ook een stuk minder eng dan gedacht![]()
Dit is nou eens echt ouderwets gezellig, leuke andere gasten ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het aan dat tentje dat het er zo verslavend is?
Want iedereen die er mee naar toe neem blijft er komen. HPKW ging een keertje mee en is sindsdien ook kind aan huis zo ongeveerEn Elies. En mijn zus. En Goodbye. En Maes. Tombo ook al een paar keer. Wie ben ik nog vergeten?
Eigenlijk iedereen die er ooit eens komt.
Maes had laatst haar man een keer mee. Die had het er zo naar zijn zin dat ie er onlangs weer zat. Met de fiets![]()
Zou het het kneuterige gemoedelijke zijn?
Ja het is er gewoon leukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het aan dat tentje dat het er zo verslavend is?
Want iedereen die er mee naar toe neem blijft er komen. HPKW ging een keertje mee en is sindsdien ook kind aan huis zo ongeveerEn Elies. En mijn zus. En Goodbye. En Maes. Tombo ook al een paar keer. Wie ben ik nog vergeten?
Eigenlijk iedereen die er ooit eens komt.
Maes had laatst haar man een keer mee. Die had het er zo naar zijn zin dat ie er onlangs weer zat. Met de fiets![]()
Zou het het kneuterige gemoedelijke zijn?
Ik zag op de foto's ook dat een van die leuke vrouwen die wij niet kenden - die daar dus gewoon zelf vaak komen - ineens innig met TheaterMama aan het dansen wasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is nou eens echt ouderwets gezellig, leuke andere gasten ook.
Aircoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het is er gewoon leuken niet zo groot dat je elkaar 10 min moet zoeken, en niet zo druk dat je amper kan bewegen / de hele tijd tegen mensen op loopt.
En de bediening is aantrekkelijk voor zowel homo als hetero.
Wat wil je nog meer
Ja, hoezo ging dat uiteindelijk toch niet door?quote:
Familie-omstandighedenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, hoezo ging dat uiteindelijk toch niet door?![]()
Je ging nu zo vroeg naar huis.
Kroeg 150 km naar het zuiden.quote:
Wat een stunt jullie met die tequilaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:25 schreef Greys het volgende:
Je dochter vond het ook wel leuk volgens mij he yv? Die zat te stralen heel de avond! Ik vind haar echt geweldig! Met die tequila ook
En iteejer vond het ook wel uit te houden volgens mij? En hoe vond je zoon het?
Helemaal niet! Er was genoeg en tof dat ie het naar zijn zin had!quote:Detlev hoor je niet snel, maar de heeft het heel erg leuk gehad zei hij, hij heeft wat broodjes en frietjes gepakt, was dat erg?
Ik ben zo enorm benieuwd naar zijn foto'squote:Iteejer had genoeg om te kletsen en rond te lopen, dus ja
VERSCHRIKKELIJK!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een stunt jullie met die tequilaIs toch opeens vreemd als je eigen dochter dat doet hoor, ik ben zo'n watje haha
En blut
Detlev hoor je niet snel, maar de heeft het heel erg leuk gehad zei hij, hij heeft wat broodjes en frietjes gepakt, was dat erg?
Iteejer had genoeg om te kletsen en rond te lopen, dus ja
Ik moest heel hard lachenquote:
Ja!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Over vijf jaar ben ik minstens één keer op zo'n meet geweest
Hé, ik geef ook alleen maar door wat hullie zeidenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:09 schreef Greys het volgende:
Het is mij ook niet opgevallen eigenlijk..., lebbisch en hommo's zeg je?
De zus van Greys, zegt ze. Heur had je wel 'ns ff mogen bellen of zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:11 schreef yvonne het volgende:
Wie is er lebbisch?! Hadden ze me weleens mogen zeggen!
Ik vind het reuze meevallen. En ik vind je heupen echt woest aantrekkelijk.quote:
Ik drink normaal echt amper of gewoon niet. Ik rijd altijd. Maar nu ging ik in het hotel, dus durfde ik wel. Maar ik voelde hem knap zitten na die paar shotjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een stunt jullie met die tequilaIs toch opeens vreemd als je eigen dochter dat doet hoor, ik ben zo'n watje haha
En blut
Speldje nodig?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit ook te hinniken
Allemachtig, wat maak ik er een bende van
Beetje schizofreen zelfs.quote:
En dat was de voorpret ook al.quote:
Het is een slechte eter, en hele maaltijden bestellen gaat gewoon niet voor hem, maar hij redde zich zo primaquote:
Ik vond je vrijer woest leuk!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:36 schreef Renesite het volgende:
Meh. Ik moet volgende keer ook mee. Lijkt mij.
Maar bovendat: Ik heb een nieuwe baanVond ik ook best belangrijk
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:36 schreef Renesite het volgende:
Meh. Ik moet volgende keer ook mee. Lijkt mij.
Maar bovendat: Ik heb een nieuwe baanVond ik ook best belangrijk
Nou super tochquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een slechte eter, en hele maaltijden bestellen gaat gewoon niet voor hem, maar hij redde zich zo prima
MI'tje placht dan 'draak' te zeggenquote:
Die nam het songfestival zelf gewoon vreselijk serieusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou super toch
Als iedereen maar plezier heeft. Daar maakte ik me gisteren druk omzelfs of Franklin Brown het wel leuk had want die zat soms zo duister te kijken
![]()
Issie ookquote:
Aaah joh. Als-ie mij even had gemeld dat-ie met jou... geeeeen probleemquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
En je man is leuk!
't Is dat ik wist dattie van de mannen is!
Nou daar blijf ik me over verbazen, hoe een grote opkomst er was op een SONGFESTIVAL meetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:40 schreef yvonne het volgende:
En wat zo leuk is: ook al zou dit forumpje eik weer opgeruimd moeten worden na het ESF ( over m'n lijk, we blijven!) we hebben wél een hoop meegemaakt met het zgn ( valse)plagiaat debacle van Joan Endan ook nog eens de grootste meeting sinds Wageningen 5 mei 2000 op poten zetten
Dat is woest aantrekkelijk juist!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou super toch
Als iedereen maar plezier heeft. Daar maakte ik me gisteren druk omzelfs of Franklin Brown het wel leuk had want die zat soms zo duister te kijken
![]()
Met wie vrijt ie danquote:
Welneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeje!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met wie vrijt ie dan
Er waren toch niet echt hoowmoows od zeau
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:40 schreef Renesite het volgende:
Aaah joh. Als-ie mij even had gemeld dat-ie met jou... geeeeen probleem!
Ja echtquote:
Ja, dit is sinds 2000 niet meer voor elkaar gekregenquote:
Misschien hooguit een halve!quote:
Jawel, er was 1 of ander gek wijf dat pina colada's aan Peter vroeg. Ik weet er het fijne niet van, maar volgens mij spoort die niet helemaalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met wie vrijt ie dan
Er waren toch niet echt hoowmoows od zeau
Tofquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dit is sinds 2000 niet meer voor elkaar gekregen( tel ik niet megadingen als zoveel jaar FOK! bij hè)
Had je dat vorig jaar dan al niet vastgelegd?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:40 schreef yvonne het volgende:
En wat zo leuk is: ook al zou dit forumpje eik weer opgeruimd moeten worden na het ESF ( over m'n lijk, we blijven!)
PatriQueeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar met wie vrijt ie dan hiepeteetiesj?
Was dat die gek met die badmuts?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:44 schreef Muis006 het volgende:
Jawel, er was 1 of ander gek wijf dat pina colada's aan Peter vroeg. Ik weet er het fijne niet van, maar volgens mij spoort die niet helemaal
Fake!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar met wie vrijt ie dan hiepeteetiesj?
Halloooooooooo! Kom jij volgend jaar ook?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Had je dat vorig jaar dan al niet vastgelegd?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was dat die gek met die badmuts?
[ afbeelding ]
Rotterdam ligt ver buiten mn comfort-zonequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Halloooooooooo! Kom jij volgend jaar ook?
Zet je het vast in je agenda?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was dat die gek met die badmuts?
[ afbeelding ]
Ik denk dat die er niet bij hoorde hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:46 schreef Muis006 het volgende:
ja die ja.
Je zou d'r meteen retour afzender Huize Padua willen sturen.
Ik heb dat nog gefilmd, was een mooi moment, kan dat ook in die foto-emmer?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb hem vandaag wel drie keer op FB zien posten op andere walls en berichten dat ie gisteravond het zo leuk had en dat ie het voorál geweldig vond dat er bij ons niemand was die op Joan ging lopen schelden toen ze niet door was, maar dat we binnen 10 seconden nadat ze af was gevallen de muziek van haar hadden opgezet en gingen zingen en klappen. Dat vond ie echt helemaal awesome
Ja, maar soms wordt er weleens gesputterdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Had je dat vorig jaar dan al niet vastgelegd?
Daar voel je niets van daar, beloofd, dat je in Rotterdam zitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Rotterdam ligt ver buiten mn comfort-zone
het evt NSF zou nog wel gaan
Ja!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb dat nog gefilmd, was een mooi moment, kan dat ook in die foto-emmer?
Laatste keer dat ik spare ribs op een fok-meet at had ik achteraf een tandarts rekening van 800 euroquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar soms wordt er weleens gesputterdEn Paro, dit had je écht heel leuk gevonden, bier en spare-ribs!
De disco busquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:49 schreef Greys het volgende:
Da's ook leuk he yv? Dat we bij Sieneke daar met zijn zessen zaten op het NSF.
Het jaar er na bij de 3Js was de Nat. Songfestival FOK!groep al een stuk groter.
En dit jaar echt ook met een hele groep. Volgend jaar maar een bus huren
Straks word ik nog jaloers op iedere adoreerder hahaha!quote:
Het was dat ik bij mn pa ging dineren, anders was ik wel ff naar la place of het media park gefietst.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En als je nou gewoon mee gaat naar het NSF inderdaad (die groep wordt ook elk jaar groter![]()
) dan halen we je daar wel over voor de meet. Opgelost!
Die was ook hartstikke leuk, absoluut!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Straks word ik nog jaloers op iedere adoreerder hahaha!
Naja, van 't weekend ga ik vast nog wel verhalen horen. Patrick zijn vriendinnetje is trouwens ook heus leuk hoor!
Wordt vannacht, is 250 MB en dat duurt uren hier. Alsof je milkshake door een injectienaald duwt.quote:
ik vond het leuk, moest me nog haasten om niet als laatste FOK!ker daar weg te zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:57 schreef Greys het volgende:
Leuk!
Maanvis, top dat jij ook kwam!![]()
En volgens mij had je het ook best naar je zin he?
Ik zie trouwens nu dat Raffaëla gisteravond een ESF FOK! tweet heeft geretweet whehehe.
Ohja dát gesprekquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
En je man is leuk!
't Is dat ik wist dattie van de mannen is!
Dag schatje(s), rijd voorzichtig en veel plezier!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dag lieverds, op naar een verjaardag in Zwolle
Ja, je bleef prima plakken!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vond het leuk, moest me nog haasten om niet als laatste FOK!ker daar weg te zijn.
Dat was vlak na de tequila he, dat gesprek?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja dát gesprek! Waar eigenlijk de conclusie was dat ik en TheaterMaMa twee grote nichten wren. En waar in de taxi naar het hotel opeens door Patrique gezegd werd dat hij en Roger de twee mannen waren in dat gezelschap
!!!
Trauma's zeg ik je. TRAUMA'S!!
Jah.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was vlak na de tequila he, dat gesprek?
Ik bedoelde het allemaal nul beledigend, maar het kwam allemaal een pietsie rot mijn waffel uit geloof ik![]()
"Roozjee en Pat, als ik niet beter zou weten zou ik jullie helemaal niet als homo inschatten!!!"
"Hoe bedoel je Greys?"
"Nou, Erik en TM daar merk je wat meer aan dat eh.... Aan jullie niet! Jullie lijken wel hetero!"
TM: "Neeeeeeeeeeee*zet lage stem op* Nou die Robben he enzo, met dat voetbal..."
![]()
![]()
Oh gaan jullie dan een terrasje doen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:55 schreef Muis006 het volgende:
Ja, Greeeeeeeeeeeeeees, de meneer en ik komen snel weer eens richting daarkunnen we ook B+B knuffelen
Dan doe je binnenkort maar mee aan de herkansing cq reunie cq ordinaireballenenbiermiddag!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:08 schreef Toekito het volgende:
Is Greys eindelijk in Rotterdam en dan heb ik geen tijdIk schaam me Greys!
*proestttttquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja dát gesprek! Waar eigenlijk de conclusie was dat ik en TheaterMaMa twee grote nichten wren. En waar in de taxi naar het hotel opeens door Patrique gezegd werd dat hij en Roger de twee mannen waren in dat gezelschap
!!!
Trauma's zeg ik je. TRAUMA'S!!
Et tu, Brute?quote:
Dat ben ik niet vergeten, vuige gaybasherquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:11 schreef Ml-etje het volgende:
je vergeet het trauma van het gemep op je achterhoofd Erik
Waarschijnlijk ligt ie nog even te pitten thuisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:11 schreef Greys het volgende:
Ik lig weer helemaal in een deuk als ik denk aan TM die bruut mannelijk ging staan doen
Waar istie eigenlijk? Is hij ons nu alweer vergeten?
Ik laf Gordon, dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt er niet beter op hoor, met Gordon vergeleken worden....
Met gordon vergeleken worden. Doooodelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt er niet beter op hoor, met Gordon vergeleken worden....
Hoeveel klappen ik wel niet op mijn achterhoofd heb gehad gister met die klotestavenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ben ik niet vergeten, vuige gaybasher!
Gaybasherquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ben ik niet vergeten, vuige gaybasher!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel klappen ik wel niet op mijn achterhoofd heb gehad gister met die klotestaven
Echt, what was I thinking.
En het toppunt was nog dat ik ze al twee weken in huis had en pas 1 dag voordat we gingen dacht 'Laat ik er eens eentje uit die doos rukken en kijken hoe het werkt'. En toen bleken de lichtjes rood te zijn terwijl ik toch echt oranje had besteldEn pas dáárna bedacht ik me dat het toch gewoon helemaal licht zou zijn als Joan ging zingen. Dus niets 'Henk doe even het licht uit als Nederland moet'.
Nou ja, de intenties waren goed
Heb me er anders kostelijk mee vermaaktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel klappen ik wel niet op mijn achterhoofd heb gehad gister met die klotestaven
Echt, what was I thinking.
En het toppunt was nog dat ik ze al twee weken in huis had en pas 1 dag voordat we gingen dacht 'Laat ik er eens eentje uit die doos rukken en kijken hoe het werkt'. En toen bleken de lichtjes rood te zijn terwijl ik toch echt oranje had besteldEn pas dáárna bedacht ik me dat het toch gewoon helemaal licht zou zijn als Joan ging zingen. Dus niets 'Henk doe even het licht uit als Nederland moet'.
Nou ja, de intenties waren goed
een XXL BBQ in het parkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doe je binnenkort maar mee aan de herkansing cq reunie cq ordinaireballenenbiermiddag!
Ja, we zijn de ballen vergetenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:15 schreef Muis006 het volgende:
Hee Grees
Wat was er met mijn cocktailprikkerts gebeurd
Watdan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:15 schreef Muis006 het volgende:
Hee Grees
Wat was er met mijn cocktailprikkerts gebeurd
ook primaquote:
BUT I'LL KNOWquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
Maar laten we gewoon doen alsof alles precies zo gepland was Muis!
Echt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Gottegot, ik moet vanavond weer feesten...
Ik heb wondjes op mijn voeten van waar mijn schoenen tegen mijn huid aan waren geplakt door de warmtequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Mijn enkels zijn nog dik (![]()
) van gister
![]()
Ja, verplicht ook nog, zit in de organisaaatie van dat feestquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
) van gister
![]()
Doe je TM en Steve een dikke zoen van me?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, verplicht ook nog, zit in de organisaaatie van dat feest(maandelijks terugkerend homofeest). Samen met TheaterMaMa (en Steve en nog wat mensen). Dus dan kan ik weer lekker de nicht uithangen die ik ben (
!!!! Jullie kennen maar een kant van me!!!)
.
Zit ook al met de voeten omhoogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
) van gister
![]()
Wauw party animal!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, verplicht ook nog, zit in de organisaaatie van dat feest(maandelijks terugkerend homofeest). Samen met TheaterMaMa (en Steve en nog wat mensen). Dus dan kan ik weer lekker de nicht uithangen die ik ben (
!!!! Jullie kennen maar een kant van me!!!)
.
Ja, maar niet tegen yvonne zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Greys....is onze deal nog doorgegaan? Ik heb gestemd op Joan.
volgend jaar maak ik een kloon en ik noem hem fr3nclinquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sprekend hè!
Daarom ga ik ook met hem op vakantie
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgend jaar maak ik een kloon en ik noem hem fr3nclin
en die gaat trollen jongen!
Tofheid!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef Peter het volgende:
1e werkdag zit er op, was leuk! Lunchen op een steiger aan de waterkant
Knuffel terug.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je TM en Steve een dikke zoen van me?
Een plakkerige?
En neem er zelf ook eentje!
Dat had ik dus net bij jouquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:33 schreef Ml-etje het volgende:
Ken echt niet iedereen van username
Ook mensen waar ik halverwege de avond door begon te krijgen dat dat nu "die" was.
Oehquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:43 schreef iteejer het volgende:
Mijn foto's worden nu geupload, het zijn er 155, ze komen nu binnendruppelen
155 geheugenkaartjes zeker.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:43 schreef iteejer het volgende:
Heel erg graag gedaanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:45 schreef iteejer het volgende:
Verder hele dikke veer in de *****-en van Greys en Muis006. Perfect georganiseerd, echt helemaal top dit! Enorm bedankt jullie
Miranda had gezegd dat ik foto's moet nemen, en ik moet een manager PR van FOK! natuurlijk wel gehoorzamen hequote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:43 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat had ik dus net bij jou
Ja preciesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
Miranda had gezegd dat ik foto's moet nemen, en ik moet een manager PR van FOK! natuurlijk wel gehoorzamen he
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
Leek feest = leuke foto's
Heel leuk feest = hele leuke foto's
Welke? Greys heeft er inmiddels meerderequote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhh wat zitten er gruwelijke pics van mij tussen![]()
Met dank aan MevrouwBart.quote:
Behóórlijk jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]de hitte heeft je fototalent bevangen
Mag ik die van jou en mevrouwBart en mezelf op FB zetten?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Met dank aan MevrouwBart.
Maar heb ik jou nou eigenlijk gezien?![]()
![]()
Die blonde stoot in dat gestreepte jurkjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:57 schreef Bart het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het altijd zo'n geruststelling als je niet de enige bent die zo loopt te druipen en te glimmenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Behóórlijk ja
Ach, het blijft toch in de emmert
En jullie hebben me toch al live als glimvlek rond zien lopen!
Alles magquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag ik die van jou en mevrouwBart en mezelf op FB zetten?
Ja daar liepen er 10 van rondquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die blonde stoot in dat gestreepte jurkje
Wacht maar tot de laatste foto's.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhh wat zitten er gruwelijke pics van mij tussen![]()
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:57 schreef Bart het volgende:
[..]
![]()
Charmingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was vlak na de tequila he, dat gesprek?
Ik bedoelde het allemaal nul beledigend, maar het kwam allemaal een pietsie rot mijn waffel uit geloof ik![]()
"Roozjee en Pat, als ik niet beter zou weten zou ik jullie helemaal niet als homo inschatten!!!"
"Hoe bedoel je Greys?"
"Nou, Erik en TM daar merk je wat meer aan dat eh.... Aan jullie niet! Jullie lijken wel hetero!"
TM: "Neeeeeeeeeeee*zet lage stem op* Nou die Robben he enzo, met dat voetbal..."
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:58 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wacht maar tot de laatste foto's.
Na de tequila
Doe dan eens een linkje naar een foto, zodat ik 'oh ja!' kan zeggenquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die blonde stoot in dat gestreepte jurkje
Vraag maar aan Lovelessquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]hmmhmm
En nu weet ik nog niet of je live ook zo grappig bent
Phew, toen waren wij al weg gelukkig!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:58 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wacht maar tot de laatste foto's.
Na de tequila
Ik gooi het linkje zo weer wegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe dan eens een linkje naar een foto, zodat ik 'oh ja!' kan zeggen.
Wie is cee nou? Foto?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Cee, je echte jij maakte de verwachtingen die je online-jij opgeworpen heeft helemaal waar hoor![]()
.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Cee, je echte jij maakte de verwachtingen die je online-jij opgeworpen heeft helemaal waar hoor![]()
.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:01 schreef Oognip het volgende:
MI-etje is mooi
En ik had meer ballen gewild, maar ik durfde niet nog eens te lopen![]()
![]()
Waarom? Jij bent cute ende adorable!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:01 schreef Cee het volgende:
Oh holy crap ik kom mezelf tegen en klik meteen het venster uit schrik dicht.
Heul niet, ik wil een meet in een iets rustiger trant.quote:
Nog niet, welk #? Scheve paardenbekfoto's ftw!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom? Jij bent cute ende adorable!
Heb je die paardenbekfoto, die scheve, van mij gezien?
Oh ^^ staat voor dat wil ik ook.quote:
Doe eens een link naar je fotoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:05 schreef Cee het volgende:
Ik heb van meer dan de helft trouwens gemist wie 't nu zijn omdat ik geen goed moment kon uitkiezen om 10 seconden lang naar zijn/haar borsten te staren.
Heb je daar een goed moment voor nodig dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:05 schreef Cee het volgende:
Ik heb van meer dan de helft trouwens gemist wie 't nu zijn omdat ik geen goed moment kon uitkiezen om 10 seconden lang naar zijn/haar borsten te staren.
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
XM en Duvel zijn ook erg leuk samen trouwens
Ja respect, kijken naar die pumps doet al pijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. En XM op die pumps
. Ik had met m'n sneakers al last van m'n poten
.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
Is Cee al te zien op een foto dan? Ik zie haar nog steeds niet
Weet wel wie ze is hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |