SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Nou jij bedankt voor de organisatiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond het echt ontzettend leuk
Bedankt allemaal
Ik was gewoon eerlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh hai![]()
![]()
Je deed wel een beetje lelijk tegen me hoorMaar je blijft leuk
Helemaal graag gedaanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou jij bedankt voor de organisatieen Greys natuurlijk ook
, het was gewoon perfect
![]()
![]()
Jij en muisje (en Henk en consorten) bedankt voor organiseren, was zeer geslaagdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:09 schreef Greys het volgende:
En jullie allemaal bedankt voor het komen in zo'n groot aantal![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:18 schreef Greys het volgende:
Nou ja het is aardig centraal en echt niet omdat het dicht bij mij is, maar ik zou het wel weer doen ja volgend jaar daarWat Ll ook zegt, het is er qua locatie echt ideaal voor, de sfeer is er lekker ongedwongen, de eigenaar en het personeel zijn rete relaxed en het is er prettig geprijsd.
Om het qua afstand goed te maken tot aan volgend jaar kom ik wel een keer een Tour de ESF doen door het land en kom ik bij jullie op visiteNou ja, degenen die me uberhaupt op visite willen hebben dan
Jeejquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga vast voor de zekerheid even zijn agenda optie-blokkeren voor 14, 16 en 18 mei 2013.
Hier ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:20 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]helemaal tof!
En je bent hier altijd welkom
Ik ookquote:
Ja, 2 meter verderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef Greys het volgende:
En met parkeren ging het volgens mij ook wel goed he?
Of moesten jullie allemaal retever weg?
Grootste FOK!meet sinds tijden!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:09 schreef Greys het volgende:
En jullie allemaal bedankt voor het komen in zo'n groot aantal![]()
Dankzij Elies dr foto's/paintbewerkingen was het allemaal helemaal superquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef Greys het volgende:
Ja.... en dat met Songfestivalquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:25 schreef Greys het volgende:
Ik krijg een whatsappie terug, twee tellen later, met SONGFESTIVAL in zijn agenda op de genoemde data![]()
Jaman ik moest keiver lopenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef Greys het volgende:
paar minuutjes lopen, maar boeiend, het was goed weer, en als je iemand af moet zitten die slechter ter been was kon je ook best ff voor de deur stoppen ofzo, dat was echt geen puntquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef Greys het volgende:
Wij hadden vanaf het hotel naar Henk ook echt een geweldige taxi chauffeur!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Naar de taxi was ook zo ver! Gelukkig stond Cor ons goed bij
.
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Gewoon ook echt vier stappen verder he?
En toen we 's middags al even de zooi gingen afgeven stonden we ook al op dat plekje het allerdichtst bij de kroegquote:
Whaha jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En toen we 's middags al even de zooi gingen afgeven stonden we ook al op dat plekje het allerdichtst bij de kroeg
Ja, liever lui dan moe toch, zeker met die temperaturenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Whaha jaen jij nog spesjaal van die ene plek naar deze, zodat we wel 10 hele meters minder ver hoefden te lopen
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik gooi de foto's vanavond in de bucket
Moet kunnen anno 2012, zeker op een ESF Meetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hadden Henk en Peter even een intiem momentje
Nuff saidquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hadden Henk en Peter even een intiem momentje
Tomboquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik gooi de foto's vanavond in de bucket
Ja toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet kunnen anno 2012, zeker op een ESF Meet
Jaaaaaaaaaaaaquote:
Ja perfectquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
Tetterde ik ook echt goed in je gezicht? Ik vergat het één keertje bijna he, toen wilde ik in je oor praten maar ik herstelde me aardig geloof ikEn ik verstond jou ook beter dan ik had gedacht
Nee, dan kan ik niet liplezenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik probeerde altijd wel een beetje in je oor te tetteren, maar dat moest dus juist niet?
ja mij vind je geen klootzak hèquote:
En was het in de auto niet irritant dat als ik iets tegen je wilde zeggen maar ik moest onder het rijden voor me kijken, dat ik dan eerst met mijn hand voor je gezicht wapperde (quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja perfecten je herstelde heel goed
Oh vet ik krijg net een Bavariadress
Oeh ja doe, want die heb ik gemist!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet ik die opmerking over die knipperstaaf nog es herhalen?
Ik stond met zo'n knipperding bij Tombo te klieren, die wilde hem toen afpakken, en ik wilde hem niet geven. En aldus Muis moet ik maar niet zo vervelend doen, want ik had toch een vriendin, en Tombo is helemaal alleen, dan had ze nog wat aan dat dingquote:
La Muis was snedigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik stond met zo'n knipperding bij Tombo te klieren, die wilde hem toen afpakken, en ik wilde hem niet geven. En aldus Muis moet ik maar niet zo vervelend doen, want ik had toch een vriendin, en Tombo is helemaal alleen, dan had ze nog wat aan dat ding
Nee helemaal nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En was het in de auto niet irritant dat als ik iets tegen je wilde zeggen maar ik moest onder het rijden voor me kijken, dat ik dan eerst met mijn hand voor je gezicht wapperde (![]()
) en als je dan keek, dat ik dan even snel iets zei?
Vond jij het ook leuk, ondanks dat je echt nul met het songfestival hebt?quote:
Ik denk dat ik het nóg leuker vind met drankquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond jij het ook leuk, ondanks dat je echt nul met het songfestival hebt?
Ja he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de vaste gasten vroeg aan mij of er ook homo's waren. Toen ik zei dat ik dacht van wel, vroeg ze of er ook lesbischen (jawel) waren. En: of het zo'n homo- en lesbischenfeest was. Ik zei dat ik dacht van niet, omdat ze het mij dan wel verteld zouden hebben. Maar dat ik van niets wist.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:58 schreef ElisaB het volgende:
Ik had het eiks heel niet zo naar mijn zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de vaste gasten vroeg aan mij of er ook homo's waren. Toen ik zei dat ik dacht van wel, vroeg ze of er ook lesbischen (jawel) waren. En: of het zo'n homo- en lesbischenfeest was. Ik zei dat ik dacht van niet, omdat ze het mij dan wel verteld zouden hebben. Maar dat ik van niets wist.
Wat heb jij trouwens een verschrikkelijke foto van de Mr en mij gemaakt![]()
Wat een schitterend proza.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:58 schreef ElisaB het volgende:
Een van de vaste gasten vroeg aan mij of er ook homo's waren. Toen ik zei dat ik dacht van wel, vroeg ze of er ook lesbischen (jawel) waren. En: of het zo'n homo- en lesbischenfeest was. Ik zei dat ik dacht van niet, omdat ze het mij dan wel verteld zouden hebben. Maar dat ik van niets wist.
Vind jequote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:59 schreef Muis006 het volgende:
Wat heb jij trouwens een verschrikkelijke foto van de Mr en mij gemaakt
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vind je
Ik vond jullie zo leuk samen
Ow en je jurkje was briljant
Jullie zouden het me toch wel vertellen als er een lebbisch- en homomeet zou zijn héquote:
Nix mis met de tetten!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:05 schreef Muis006 het volgende:
Jamaar goed ik sta sowieso niet goed op de foto (al is de tettenfotoreeks wel acceptabel
)
Dan hebben we binnenkort een samenscholing aldaar (yv wil ook graag bingoën enzeauquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het nóg leuker vind met drank.
Whahahahaha, top!quote:
Klinkt wel als een planquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hebben we binnenkort een samenscholing aldaar (yv wil ook graag bingoën enzeau) en dan rijdt Duvel
En volgend jaar duiken jullie gewoon daarna samen met ons het hotel in
Het is mij ook niet opgevallen eigenlijk..., lebbisch en hommo's zeg je?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie zouden het me toch wel vertellen als er een lebbisch- en homomeet zou zijn hé
Toch
Ah, daarom hebben wij dus niet geknuft.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:11 schreef yvonne het volgende:
Wie is er lebbisch?! Hadden ze me weleens mogen zeggen!
En wat was het heet hè, iedere keer als je iemand wilde knuffelen zat je aan elkaar vastgekleft,
ja, met een 'e'
Whehehehehequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, daarom hebben wij dus niet geknuft.Ik dacht al dat je me niet aardig vond.
Oeh, even mijn agenda erbij pakken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga vast voor de zekerheid even zijn agenda optie-blokkeren voor 14, 16 en 18 mei 2013.
Maak je niet druk, natúúrlijk!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie zouden het me toch wel vertellen als er een lebbisch- en homomeet zou zijn hé
Toch
Jouw zus en d'r tetten dan, speciaal voor ene E.B.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:18 schreef Greys het volgende:
Mijn zus háát het songfestival normaal, maar die heeft me een partij wereldavond gehad zeg
Die vond jullie allemaal tof
Welnee, joh, dat stelt niks voorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:16 schreef Muis006 het volgende:
Yvonne, ik vond jou altijd heul intimiderend vanwege je roodheid hier op Fok!, maar dat is best wel over na gisteravond
Oh en Maes die "hoi, ik ben Maes" zei vond ik superschattig![]()
Ik ga wel met de RampstadRail.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hebben we binnenkort een samenscholing aldaar (yv wil ook graag bingoën enzeau) en dan rijdt Duvel
![]()
Ik vond jou ook een stuk minder eng dan gedachtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, joh, dat stelt niks voor
En de Zus van Greys is een hartstikke leuk mens!
Thanksquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, joh, dat stelt niks voor
En de Zus van Greys is een hartstikke leuk mens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik haar ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:18 schreef Greys het volgende:
Mijn zus háát het songfestival normaal, maar die heeft me een partij wereldavond gehad zeg
Die vond jullie allemaal tof
I wishquote:
Wat is het aan dat tentje dat het er zo verslavend is?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik vond jou ook een stuk minder eng dan gedacht![]()
Dit is nou eens echt ouderwets gezellig, leuke andere gasten ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het aan dat tentje dat het er zo verslavend is?
Want iedereen die er mee naar toe neem blijft er komen. HPKW ging een keertje mee en is sindsdien ook kind aan huis zo ongeveerEn Elies. En mijn zus. En Goodbye. En Maes. Tombo ook al een paar keer. Wie ben ik nog vergeten?
Eigenlijk iedereen die er ooit eens komt.
Maes had laatst haar man een keer mee. Die had het er zo naar zijn zin dat ie er onlangs weer zat. Met de fiets![]()
Zou het het kneuterige gemoedelijke zijn?
Ja het is er gewoon leukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het aan dat tentje dat het er zo verslavend is?
Want iedereen die er mee naar toe neem blijft er komen. HPKW ging een keertje mee en is sindsdien ook kind aan huis zo ongeveerEn Elies. En mijn zus. En Goodbye. En Maes. Tombo ook al een paar keer. Wie ben ik nog vergeten?
Eigenlijk iedereen die er ooit eens komt.
Maes had laatst haar man een keer mee. Die had het er zo naar zijn zin dat ie er onlangs weer zat. Met de fiets![]()
Zou het het kneuterige gemoedelijke zijn?
Ik zag op de foto's ook dat een van die leuke vrouwen die wij niet kenden - die daar dus gewoon zelf vaak komen - ineens innig met TheaterMama aan het dansen wasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is nou eens echt ouderwets gezellig, leuke andere gasten ook.
Aircoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het is er gewoon leuken niet zo groot dat je elkaar 10 min moet zoeken, en niet zo druk dat je amper kan bewegen / de hele tijd tegen mensen op loopt.
En de bediening is aantrekkelijk voor zowel homo als hetero.
Wat wil je nog meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |