Ah, daarom hebben wij dus niet geknuft.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:11 schreef yvonne het volgende:
Wie is er lebbisch?! Hadden ze me weleens mogen zeggen!
En wat was het heet hè, iedere keer als je iemand wilde knuffelen zat je aan elkaar vastgekleft,
ja, met een 'e'
Whehehehehequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, daarom hebben wij dus niet geknuft.Ik dacht al dat je me niet aardig vond.
Oeh, even mijn agenda erbij pakken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga vast voor de zekerheid even zijn agenda optie-blokkeren voor 14, 16 en 18 mei 2013.
Maak je niet druk, natúúrlijk!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie zouden het me toch wel vertellen als er een lebbisch- en homomeet zou zijn hé
Toch
Jouw zus en d'r tetten dan, speciaal voor ene E.B.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:18 schreef Greys het volgende:
Mijn zus háát het songfestival normaal, maar die heeft me een partij wereldavond gehad zeg
Die vond jullie allemaal tof
Welnee, joh, dat stelt niks voorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:16 schreef Muis006 het volgende:
Yvonne, ik vond jou altijd heul intimiderend vanwege je roodheid hier op Fok!, maar dat is best wel over na gisteravond
Oh en Maes die "hoi, ik ben Maes" zei vond ik superschattig![]()
Ik ga wel met de RampstadRail.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hebben we binnenkort een samenscholing aldaar (yv wil ook graag bingoën enzeau) en dan rijdt Duvel
![]()
Ik vond jou ook een stuk minder eng dan gedachtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, joh, dat stelt niks voor
En de Zus van Greys is een hartstikke leuk mens!
Thanksquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, joh, dat stelt niks voor
En de Zus van Greys is een hartstikke leuk mens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik haar ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:18 schreef Greys het volgende:
Mijn zus háát het songfestival normaal, maar die heeft me een partij wereldavond gehad zeg
Die vond jullie allemaal tof
I wishquote:
Wat is het aan dat tentje dat het er zo verslavend is?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik vond jou ook een stuk minder eng dan gedacht![]()
Dit is nou eens echt ouderwets gezellig, leuke andere gasten ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het aan dat tentje dat het er zo verslavend is?
Want iedereen die er mee naar toe neem blijft er komen. HPKW ging een keertje mee en is sindsdien ook kind aan huis zo ongeveerEn Elies. En mijn zus. En Goodbye. En Maes. Tombo ook al een paar keer. Wie ben ik nog vergeten?
Eigenlijk iedereen die er ooit eens komt.
Maes had laatst haar man een keer mee. Die had het er zo naar zijn zin dat ie er onlangs weer zat. Met de fiets![]()
Zou het het kneuterige gemoedelijke zijn?
Ja het is er gewoon leukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het aan dat tentje dat het er zo verslavend is?
Want iedereen die er mee naar toe neem blijft er komen. HPKW ging een keertje mee en is sindsdien ook kind aan huis zo ongeveerEn Elies. En mijn zus. En Goodbye. En Maes. Tombo ook al een paar keer. Wie ben ik nog vergeten?
Eigenlijk iedereen die er ooit eens komt.
Maes had laatst haar man een keer mee. Die had het er zo naar zijn zin dat ie er onlangs weer zat. Met de fiets![]()
Zou het het kneuterige gemoedelijke zijn?
Ik zag op de foto's ook dat een van die leuke vrouwen die wij niet kenden - die daar dus gewoon zelf vaak komen - ineens innig met TheaterMama aan het dansen wasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is nou eens echt ouderwets gezellig, leuke andere gasten ook.
Aircoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het is er gewoon leuken niet zo groot dat je elkaar 10 min moet zoeken, en niet zo druk dat je amper kan bewegen / de hele tijd tegen mensen op loopt.
En de bediening is aantrekkelijk voor zowel homo als hetero.
Wat wil je nog meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |