Wie is cee nou? Foto?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Cee, je echte jij maakte de verwachtingen die je online-jij opgeworpen heeft helemaal waar hoor![]()
.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Cee, je echte jij maakte de verwachtingen die je online-jij opgeworpen heeft helemaal waar hoor![]()
.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:01 schreef Oognip het volgende:
MI-etje is mooi
En ik had meer ballen gewild, maar ik durfde niet nog eens te lopen![]()
![]()
Waarom? Jij bent cute ende adorable!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:01 schreef Cee het volgende:
Oh holy crap ik kom mezelf tegen en klik meteen het venster uit schrik dicht.
Heul niet, ik wil een meet in een iets rustiger trant.quote:
Nog niet, welk #? Scheve paardenbekfoto's ftw!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom? Jij bent cute ende adorable!
Heb je die paardenbekfoto, die scheve, van mij gezien?
Oh ^^ staat voor dat wil ik ook.quote:
Doe eens een link naar je fotoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:05 schreef Cee het volgende:
Ik heb van meer dan de helft trouwens gemist wie 't nu zijn omdat ik geen goed moment kon uitkiezen om 10 seconden lang naar zijn/haar borsten te staren.
Heb je daar een goed moment voor nodig dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:05 schreef Cee het volgende:
Ik heb van meer dan de helft trouwens gemist wie 't nu zijn omdat ik geen goed moment kon uitkiezen om 10 seconden lang naar zijn/haar borsten te staren.
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
XM en Duvel zijn ook erg leuk samen trouwens
Ja respect, kijken naar die pumps doet al pijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. En XM op die pumps
. Ik had met m'n sneakers al last van m'n poten
.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
Is Cee al te zien op een foto dan? Ik zie haar nog steeds niet
Weet wel wie ze is hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |