Ja, hoezo ging dat uiteindelijk toch niet door?quote:
Familie-omstandighedenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, hoezo ging dat uiteindelijk toch niet door?![]()
Je ging nu zo vroeg naar huis.
Kroeg 150 km naar het zuiden.quote:
Wat een stunt jullie met die tequilaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:25 schreef Greys het volgende:
Je dochter vond het ook wel leuk volgens mij he yv? Die zat te stralen heel de avond! Ik vind haar echt geweldig! Met die tequila ook
En iteejer vond het ook wel uit te houden volgens mij? En hoe vond je zoon het?
Helemaal niet! Er was genoeg en tof dat ie het naar zijn zin had!quote:Detlev hoor je niet snel, maar de heeft het heel erg leuk gehad zei hij, hij heeft wat broodjes en frietjes gepakt, was dat erg?
Ik ben zo enorm benieuwd naar zijn foto'squote:Iteejer had genoeg om te kletsen en rond te lopen, dus ja
VERSCHRIKKELIJK!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een stunt jullie met die tequilaIs toch opeens vreemd als je eigen dochter dat doet hoor, ik ben zo'n watje haha
En blut
Detlev hoor je niet snel, maar de heeft het heel erg leuk gehad zei hij, hij heeft wat broodjes en frietjes gepakt, was dat erg?
Iteejer had genoeg om te kletsen en rond te lopen, dus ja
Ik moest heel hard lachenquote:
Ja!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Over vijf jaar ben ik minstens één keer op zo'n meet geweest
Hé, ik geef ook alleen maar door wat hullie zeidenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:09 schreef Greys het volgende:
Het is mij ook niet opgevallen eigenlijk..., lebbisch en hommo's zeg je?
De zus van Greys, zegt ze. Heur had je wel 'ns ff mogen bellen of zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:11 schreef yvonne het volgende:
Wie is er lebbisch?! Hadden ze me weleens mogen zeggen!
Ik vind het reuze meevallen. En ik vind je heupen echt woest aantrekkelijk.quote:
Ik drink normaal echt amper of gewoon niet. Ik rijd altijd. Maar nu ging ik in het hotel, dus durfde ik wel. Maar ik voelde hem knap zitten na die paar shotjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een stunt jullie met die tequilaIs toch opeens vreemd als je eigen dochter dat doet hoor, ik ben zo'n watje haha
En blut
Speldje nodig?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit ook te hinniken
Allemachtig, wat maak ik er een bende van
Beetje schizofreen zelfs.quote:
En dat was de voorpret ook al.quote:
Het is een slechte eter, en hele maaltijden bestellen gaat gewoon niet voor hem, maar hij redde zich zo primaquote:
Ik vond je vrijer woest leuk!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:36 schreef Renesite het volgende:
Meh. Ik moet volgende keer ook mee. Lijkt mij.
Maar bovendat: Ik heb een nieuwe baanVond ik ook best belangrijk
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:36 schreef Renesite het volgende:
Meh. Ik moet volgende keer ook mee. Lijkt mij.
Maar bovendat: Ik heb een nieuwe baanVond ik ook best belangrijk
Nou super tochquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een slechte eter, en hele maaltijden bestellen gaat gewoon niet voor hem, maar hij redde zich zo prima
MI'tje placht dan 'draak' te zeggenquote:
Die nam het songfestival zelf gewoon vreselijk serieusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou super toch
Als iedereen maar plezier heeft. Daar maakte ik me gisteren druk omzelfs of Franklin Brown het wel leuk had want die zat soms zo duister te kijken
![]()
Issie ookquote:
Aaah joh. Als-ie mij even had gemeld dat-ie met jou... geeeeen probleemquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
En je man is leuk!
't Is dat ik wist dattie van de mannen is!
Nou daar blijf ik me over verbazen, hoe een grote opkomst er was op een SONGFESTIVAL meetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:40 schreef yvonne het volgende:
En wat zo leuk is: ook al zou dit forumpje eik weer opgeruimd moeten worden na het ESF ( over m'n lijk, we blijven!) we hebben wél een hoop meegemaakt met het zgn ( valse)plagiaat debacle van Joan Endan ook nog eens de grootste meeting sinds Wageningen 5 mei 2000 op poten zetten
Dat is woest aantrekkelijk juist!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou super toch
Als iedereen maar plezier heeft. Daar maakte ik me gisteren druk omzelfs of Franklin Brown het wel leuk had want die zat soms zo duister te kijken
![]()
Met wie vrijt ie danquote:
Welneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeje!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met wie vrijt ie dan
Er waren toch niet echt hoowmoows od zeau
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:40 schreef Renesite het volgende:
Aaah joh. Als-ie mij even had gemeld dat-ie met jou... geeeeen probleem!
Ja echtquote:
Ja, dit is sinds 2000 niet meer voor elkaar gekregenquote:
Misschien hooguit een halve!quote:
Jawel, er was 1 of ander gek wijf dat pina colada's aan Peter vroeg. Ik weet er het fijne niet van, maar volgens mij spoort die niet helemaalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met wie vrijt ie dan
Er waren toch niet echt hoowmoows od zeau
Tofquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dit is sinds 2000 niet meer voor elkaar gekregen( tel ik niet megadingen als zoveel jaar FOK! bij hè)
Had je dat vorig jaar dan al niet vastgelegd?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:40 schreef yvonne het volgende:
En wat zo leuk is: ook al zou dit forumpje eik weer opgeruimd moeten worden na het ESF ( over m'n lijk, we blijven!)
PatriQueeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar met wie vrijt ie dan hiepeteetiesj?
Was dat die gek met die badmuts?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:44 schreef Muis006 het volgende:
Jawel, er was 1 of ander gek wijf dat pina colada's aan Peter vroeg. Ik weet er het fijne niet van, maar volgens mij spoort die niet helemaal
Fake!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar met wie vrijt ie dan hiepeteetiesj?
Halloooooooooo! Kom jij volgend jaar ook?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Had je dat vorig jaar dan al niet vastgelegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |