Ja, je bleef prima plakken!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vond het leuk, moest me nog haasten om niet als laatste FOK!ker daar weg te zijn.
Dat was vlak na de tequila he, dat gesprek?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja dát gesprek! Waar eigenlijk de conclusie was dat ik en TheaterMaMa twee grote nichten wren. En waar in de taxi naar het hotel opeens door Patrique gezegd werd dat hij en Roger de twee mannen waren in dat gezelschap
!!!
Trauma's zeg ik je. TRAUMA'S!!
Jah.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was vlak na de tequila he, dat gesprek?
Ik bedoelde het allemaal nul beledigend, maar het kwam allemaal een pietsie rot mijn waffel uit geloof ik![]()
"Roozjee en Pat, als ik niet beter zou weten zou ik jullie helemaal niet als homo inschatten!!!"
"Hoe bedoel je Greys?"
"Nou, Erik en TM daar merk je wat meer aan dat eh.... Aan jullie niet! Jullie lijken wel hetero!"
TM: "Neeeeeeeeeeee*zet lage stem op* Nou die Robben he enzo, met dat voetbal..."
![]()
![]()
Oh gaan jullie dan een terrasje doen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:55 schreef Muis006 het volgende:
Ja, Greeeeeeeeeeeeeees, de meneer en ik komen snel weer eens richting daarkunnen we ook B+B knuffelen
Dan doe je binnenkort maar mee aan de herkansing cq reunie cq ordinaireballenenbiermiddag!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:08 schreef Toekito het volgende:
Is Greys eindelijk in Rotterdam en dan heb ik geen tijdIk schaam me Greys!
*proestttttquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja dát gesprek! Waar eigenlijk de conclusie was dat ik en TheaterMaMa twee grote nichten wren. En waar in de taxi naar het hotel opeens door Patrique gezegd werd dat hij en Roger de twee mannen waren in dat gezelschap
!!!
Trauma's zeg ik je. TRAUMA'S!!
Et tu, Brute?quote:
Dat ben ik niet vergeten, vuige gaybasherquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:11 schreef Ml-etje het volgende:
je vergeet het trauma van het gemep op je achterhoofd Erik
Waarschijnlijk ligt ie nog even te pitten thuisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:11 schreef Greys het volgende:
Ik lig weer helemaal in een deuk als ik denk aan TM die bruut mannelijk ging staan doen
Waar istie eigenlijk? Is hij ons nu alweer vergeten?
Ik laf Gordon, dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt er niet beter op hoor, met Gordon vergeleken worden....
Met gordon vergeleken worden. Doooodelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt er niet beter op hoor, met Gordon vergeleken worden....
Hoeveel klappen ik wel niet op mijn achterhoofd heb gehad gister met die klotestavenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ben ik niet vergeten, vuige gaybasher!
Gaybasherquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ben ik niet vergeten, vuige gaybasher!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel klappen ik wel niet op mijn achterhoofd heb gehad gister met die klotestaven
Echt, what was I thinking.
En het toppunt was nog dat ik ze al twee weken in huis had en pas 1 dag voordat we gingen dacht 'Laat ik er eens eentje uit die doos rukken en kijken hoe het werkt'. En toen bleken de lichtjes rood te zijn terwijl ik toch echt oranje had besteldEn pas dáárna bedacht ik me dat het toch gewoon helemaal licht zou zijn als Joan ging zingen. Dus niets 'Henk doe even het licht uit als Nederland moet'.
Nou ja, de intenties waren goed
Heb me er anders kostelijk mee vermaaktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel klappen ik wel niet op mijn achterhoofd heb gehad gister met die klotestaven
Echt, what was I thinking.
En het toppunt was nog dat ik ze al twee weken in huis had en pas 1 dag voordat we gingen dacht 'Laat ik er eens eentje uit die doos rukken en kijken hoe het werkt'. En toen bleken de lichtjes rood te zijn terwijl ik toch echt oranje had besteldEn pas dáárna bedacht ik me dat het toch gewoon helemaal licht zou zijn als Joan ging zingen. Dus niets 'Henk doe even het licht uit als Nederland moet'.
Nou ja, de intenties waren goed
een XXL BBQ in het parkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doe je binnenkort maar mee aan de herkansing cq reunie cq ordinaireballenenbiermiddag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |