dmquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee.
[..]
nouja niet tegen mij, was meer van gezeur anders enzo.
Ja, weet wel dat jij het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee.
[..]
nouja niet tegen mij, was meer van gezeur anders enzo.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:30 schreef smitjew het volgende:
Vroeg laatst aan meisje of ze met mij mee naar huis wou, zei ze "ik ben geen hoer ". Zei ik , "ja maar ik was ook niet van plan om te betalen ".
Jij moet The Dictator zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:32 schreef Flippiee het volgende:
Die man zit aan die tieten van die chick alsof het uiers zijn.
Omdat tieten en uiers.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wil ik nog heen ook.
Leg eens uit waarom het moet
Ja.quote:
Als ik hem was zou ik er hierna niet proberen mijn carriere van te maken in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Is wel een van z'n eerste films hoop ik.zal er nog meer van hem online staan?
Ja, wil wel weer een normale mensen ritmequote:
Omdat je anders wakker wordt gebeld door de lotto?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, wil wel weer een normale mensen ritmeMorgen om 10 uur opstaan, 8 uurtjes slaap.
Die bellen niet meerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat je anders wordt wakker gebeld door de lotto?
Dat denk ik ook altijd, maar dan ligt mijn bed zo lekker en denk ik, mwah, ik kan nog wel even slapen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, wil wel weer een normale mensen ritmeMorgen om 10 uur opstaan, 8 uurtjes slaap.
10 euro maar?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Papa zei dat hij vandaag 10 euro zou klaar leggen voor de 2e keer omdat hij de hele dag weg is.
Weer niks.
Ja nouja ik zei dat ik vanavond naar de bios ga en ik moet voor mezelf eten koken vanavond. Dus ik vroeg om wat extra.quote:
zal me benieuwen of ze over een uurtje postquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja nouja ik zei dat ik vanavond naar de bios ga en ik moet voor mezelf eten koken vanavond. Dus ik vroeg om wat extra.
Maar ik ga om 13:00 eigenlijk richting rotterdam en ik heb die 10 euro nodig
Ik zei misschien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben jij morgenavond ook in rdam?hoorde ik van heloef
nou je zei het anders op een bevestigende manierquote:
Zelf geld verdienen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Papa zei dat hij vandaag 10 euro zou klaar leggen voor de 2e keer omdat hij de hele dag weg is.
Weer niks.
Ja volgende week ga ik rondkijken. Maar dan kan ik er alsnog niet zelf bijquote:
Ja ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja volgende week ga ik rondkijken.
dafuq?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja volgende week ga ik rondkijken. Maar dan kan ik er alsnog niet zelf bijwant ik kan max 10 eu per week pinnen. Of papa moet dat veranderen.
open gewoon nieuwe betaalrekening waar je je inkomen op laat storten. kost je 3 euro per kwartaal voor basisrekening ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja volgende week ga ik rondkijken. Maar dan kan ik er alsnog niet zelf bijwant ik kan max 10 eu per week pinnen. Of papa moet dat veranderen.
Ik kreeg gisteren 58 euro salaris voor maar 9 uurtjes werk dat was echt fantastisch.quote:
Shit..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Welke variant?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:08 schreef Boterbartje het volgende:
oja ik heb vanmorgen met een m16 op een kokosnoot geschoten
Wel beter. Anders was m'n geld zo opquote:
Ik zou er totaal niet tegen kunnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wel beter. Anders was m'n geld zo oppapa zet er ieder jaar een bepaald bedrag op, en alles wat ik over houd per jaar gaat naar mn spaarrekening.
Ik kan er ook niet tegenquote:
Ik verwacht vandaag minimaal ¤700,- op mijn rekening te zien. En vervolgens gaat dat ook allemaal naar mijn ouders.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren 58 euro salaris voor maar 9 uurtjes werk dat was echt fantastisch.
moet ze wel eerst een inkomen hebben..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
open gewoon nieuwe betaalrekening waar je je inkomen op laat storten. kost je 3 euro per kwartaal voor basisrekening ofzo
Ik snap echt niet waarom jij huur betaald aan je ouders :")quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik verwacht vandaag minimaal ¤700,- op mijn rekening te zien. En vervolgens gaat dat ook allemaal naar mijn ouders.
Ik kreeg gisteren in totaal 388 euro, 350 moest van mijn moeder naar mijn spaarrekening.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik verwacht vandaag minimaal ¤700,- op mijn rekening te zien. En vervolgens gaat dat ook allemaal naar mijn ouders.
Ze kunnen mij ook weer op straat zetten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom jij huur betaald aan je ouders :")
Ik zou het een beetje beledigend vinden eigenlijk als mijn ouders mijn rekening in de gaten zouden houden, of dat zouden willen gaan doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegenomdat elke keer als ik geld wil van m'n eigen rekening moet ik m'n vader vragen en dan moet ik er ook nog een goede reden voor hebben waarom ik het geld wil
Maar weet dat het alleen maar beter is. Heb er later profijt van. Meer geld en alles.
m16a1 dacht ik zoquote:
waaromquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
nietwaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet ze wel eerst een inkomen hebben..
Waarom? Tis maar geld.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou het een beetje beledigend vinden eigenlijk als mijn ouders mijn rekening in de gaten zouden houden, of dat zouden willen gaan doen.
Alsof ik niet met geld om kan gaan.quote:
wel waar, hoe wil je inkomen laten storten als je geen inkomen hebt??quote:
Ohzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof ik niet met geld om kan gaan.
Dat bedoel ik ermee.
oh godquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel waar, hoe wil je inkomen laten storten als je geen inkomen hebt??
Heel beledigend zelfsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou het een beetje beledigend vinden eigenlijk als mijn ouders mijn rekening in de gaten zouden houden, of dat zouden willen gaan doen.
Ik weet van mezelf dat ik het kan, alleen denken mijn ouders altijd van niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ohzomaar ik weet van mezelf dat ik dat niet kan, dus nja
Daar zijn je ouders voorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik het kan, alleen denken mijn ouders altijd van niet.
ga huilen ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh god
ik bedoel toch dat als ze zou gaan werken en ze zou toegang tot dat geld willen dat ze dan een nieuwe rekening zou kunnen openen
ALS ZE DAT ZOU DOEN DAN HEEFT ZE TOCH OOK EEN INKOMEN
neh ik gaf geen neuk, ik kreeg een m16 in m'n handen, een kokosnoot en ze halen me de safety eraf en ik mocht m'n gang gaanquote:
Een beetje bezorgdheid ok, maar soms slaan ze echt door.quote:
Omdat ik tijdelijk niet meer op school zit en werk, moet ik betalen om thuis te wonen. Op die manier willen ze mij zo snel mogelijk het huis uit hebben.quote:
dit is wel ongelofelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat ik tijdelijk niet meer op school zit en werk, moet ik betalen om thuis te wonen. Op die manier willen ze mij zo snel mogelijk het huis uit hebben.
Omdat ik niet genoeg verdien om op mijzelf te wonen. Ik kan geen fulltime bij BCC werken en dus is het bedrag wat ik per maand op mijn rekening zie erg verschillend. Ik moet eigenlijk iets anders daarnaast gaan doen en BCC doordeweeks maar opzeggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dit is wel ongelofelijk.
waarom ben je nog niet uit huis dan?!
oja; hoe oud ben je dan?
wtf jouw ouders sporen niet gr grquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat ik niet genoeg verdien om op mijzelf te wonen. Ik kan geen fulltime bij BCC werken en dus is het bedrag wat ik per maand op mijn rekening zie erg verschillend. Ik moet eigenlijk iets anders daarnaast gaan doen en BCC doordeweeks maar opzeggen.
Ik ben trouwens sinds kort 20.
super chillquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vriend van mij werkt in zo'n autoverkoop winkel ding. En het enige wat hij doet is de hele dag een beetje zitten, auto's in de showroom verplaatsen en hopen dat er een paar klanten binnenkomen
ja, als je de hele dag geen klanten binnen krijgt en dan geen administratie om te verwerken ofzo wordt het wel erg saai jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Voor een weekje ja. Als je het jaren doet begint 8u lang per dag niks doen snel te vervelen.
Ik zou dat dus echt niet kunnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mogen ze niet. Ze mogen ook geen boek lezen als ze aan het werk zijn
geen computer terwijl je niets doet, willen ze een nieuw soort martelen testen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat hij dat vol kan houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ga chauffeuren bij post nl, dat is fucking chill. beetje 3fm erop en rondrijden in zo'n transporter de hele dagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:44 schreef Dimens het volgende:
Ik zou bij PostNL kunnen werken. Maar het verdient echt niets.
Nog geen rijbewijs.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ga chauffeuren bij post nl, dat is fucking chill. beetje 3fm erop en rondrijden in zo'n transporter de hele dag
oh, ga dat halen dan.. dat is niet zo moeilijkquote:
Als ik geld had...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh, ga dat halen dan.. dat is niet zo moeilijk
sparen g, sowieso kun je dat best snel halen als je niet zoals pimmetje doet. en met rijbewijs kun je chauffeur baantjes en dat is chillste wat er isquote:
Best netjes? Dat is een topsalarisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij krijgt 15 euro per uur, en voor een 18 jarige is dat best netjes.
Voor iemand van achttien, zeker.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij krijgt bijna 15 euro per uur, en voor een 18 jarige is dat best netjes.
Ik wil wel sparen maar al mijn geld gaat naar mijn ouders.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sparen g, sowieso kun je dat best snel halen als je niet zoals pimmetje doet. en met rijbewijs kun je chauffeur baantjes en dat is chillste wat er is
Ik krijg nog niet eens de helft.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij krijgt bijna 15 euro per uur, en voor een 18 jarige is dat best netjes.
Kom maar hier bij mij werken dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel even 8u lang niks doen.
hoe willen ze je het huis uit krijgen als je niet eens geld kan sparenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil wel sparen maar al mijn geld gaat naar mijn ouders.
Nee, wel heel weinig wat je moet doen. En dit was niet eens een 'grap' of wat dan ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij jou kan ik niks doen en 15 euro per uur krijgen?
ohvat 'm nu pas
_
ohquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, wel heel weinig wat je moet doen. En dit was niet eens een 'grap' of wat dan ook.
Beetje FOK!ken, af en toe wat vormgeven, zelfde als ik.quote:
Ik heb de laatste maanden echt niets gekocht. Daarvoor had ik veel geld omdat ik gewoon nog StuFi kreeg om school te betalen en de rest van de ±¤300,- die ik verdiende naar leuke dingen ging. Nu moet ik elke maand ¤130,- StuFi betalen terwijl ik niets krijg en gaat er ¤400,- naar mijn ouders voor kosten en inwoning. En dat terwijl ik bijna al mijn eten zelf betaal op het avond eten na.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoe willen ze je het huis uit krijgen als je niet eens geld kan sparen
laat ze een fatsoenlijke huur vragen zoals 250 euro en beargumenteer dat je moet sparen om het huis uit te kunnen.
ga geen kut overpricede dysons etc kopen en haal je rijbewijs
wtf, ga dan ook ontbijten en alles op kosten van je ouders.. bespaar je geld.. je betaald er tenminste al wel voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb de laatste maanden echt niets gekocht. Daarvoor had ik veel geld omdat ik gewoon nog StuFi kreeg om school te betalen en de rest van de ±¤300,- die ik verdiende naar leuke dingen ging. Nu moet ik elke maand ¤130,- StuFi betalen terwijl ik niets krijg en gaat er ¤400,- naar mijn ouders voor kosten en inwoning. En dat terwijl ik bijna al mijn eten zelf betaal op het avond eten na.
Maar geen eten en een zorgverzekering. Daar ben je per maand ook nog eens ¤300,- voor kwijt of zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
dimens voor die 400eu die je nu voor je ouders betaald kan je zo'n leuke kamer krijgen.
Als je een beetje efficiënt bent met boodschappen hoeft het allemaal helemaal niet duur te zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar geen eten en een zorgverzekering. Daar ben je per maand ook nog eens ¤300,- voor kwijt of zo.
Als je slim bent hoef je maar 20/30eu per week te betalen voor boodschappen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar geen eten en een zorgverzekering. Daar ben je per maand ook nog eens ¤300,- voor kwijt of zo.
Dan eet ik elke ochtend smerig en biologisch brood met smerig biologisch chocopasta of hagelslag. Ik koop elke week liever een pak Brinta en een paar pakken drinkbaar melk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wtf, ga dan ook ontbijten en alles op kosten van je ouders.. bespaar je geld.. je betaald er tenminste al wel voor.
Nee niet terugbetalen. Ik moet dit schooljaar nog betalen dus het terugbetalen moet nog komen.quote:en stufi terugbetalen? oh kut
In die ¤400,- zitten de kosten voor mijn 7,5m² kamer, zorgverzekering, gebruik van water en elektriciteit en het avondeten.quote:en 400 is veel te veel
zelfstandige kamer met keuken en badkamer is al voor 350 te krijgen. alleen slaapkamer moet je wel voor 200 euro met je ouders kunnen fixen toch
Het scheelt ook enorm als je alleen woont en mensen niet met je eten aan de haal gaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je slim bent hoef je maar 20/30eu per week te betalen voor boodschappen.
Met zo weinig aan eten komen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je slim bent hoef je maar 20/30eu per week te betalen voor boodschappen.
En ook alles op een goede manier bewaren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja? Slim kopen, op aanbiedingen letten, gewoon huismerk kopen e.d
En dan nog televisie, internet en telefonie van ¤50,- p/m, zorgverzekering van ¤110,- p/mquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Een kamer kan je al voor 250/300 huren, dan heb je badkamer en keuken gedeeld. Als je uitgaat van 100 pm boodschappen, en nog 100 voor leuke dingen kom je uit op 500/550 per maand.
Hoeveel?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:18 schreef wietparkiet het volgende:
je kan ook in mijn schuur komen wonen dimens, er is water aanwezig en electriciteit
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan nog televisie, internet en telefonie van ¤50,- p/m, zorgverzekering van ¤110,- p/m
betaaltquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]omg dat kan veel goedkoper. Er is meestal wel draadloos internet wat bij je huur in zit, + je betaald stroom ook incl wat betekend dat je zelf een TV aan an sluiten, en als je gewoon abo neemt van 20 is dat het enige wat je extra moet betalen.
Tevens krijg je dan ook nog geld toe van de overheid omdat je op jezelf woont he.
Als je een vaste baan zoekt kom je makkelijk rond.
quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:21 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te lezen woont Dimens hier, inclusief regime.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:21 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Tot die tijd lekker aan de bloembollen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nog even en dimens kan voedselbonnen gaan halen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nog even en dimens kan voedselbonnen gaan halen.
boh ik was vandaag bij de killing fields hier in phnompenh. hadden ze een toren met 10.000 schedels van opgegraven lijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:21 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
wat doe je in Cambodja dan ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
boh ik was vandaag bij de killing fields hier in phnompenh. hadden ze een toren met 10.000 schedels van opgegraven lijken
picsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
boh ik was vandaag bij de killing fields hier in phnompenh. hadden ze een toren met 10.000 schedels van opgegraven lijken
chillen. Vanmorgen (wel voor de killingfields) met een m16 op een kokosnoot geschotenquote:
Achterstevoren staat er NSB xdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:26 schreef Dimens het volgende:
Dat snap ik niet. Als je BSN moet invullen moet ik altijd even denken welk nummer dat op mijn ID ook alweer is want daar staat pers. no en niet BSN.
persoonsnummerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:26 schreef Dimens het volgende:
Dat snap ik niet. Als je BSN moet invullen moet ik altijd even denken welk nummer dat op mijn ID ook alweer is want daar staat pers. no en niet BSN.
quote:
Ja hequote:
Dat is het nou juist, ik ben op vakantie dus ik geef geen neuk. Daarom ook geen gel (m'n haar zat echt flink door de war vanwege tuktukwind)quote:
dezequote:
laat je baard staan en join al qaidaquote:
Tegenwoordig nog een baan krijgen is best wel lastig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:30 schreef Typisch het volgende:
Dimmens wat ben jij voor sloeber?
Ik betaal mijn studie, eten, zorgverzekering, auto, rijbewijs, autoverzekering, benzine, uitgaan, sportschool en de rest allemaal zelf en heb nog genoeg om te sparen.
Oh, zie nu dat dit best een late reactie is maar who cares.
ja stiek0m was dit deel van mijn al qaida training. Morgen tulband aanmeten!quote:
wel zonder opleiding jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tegenwoordig nog een baan krijgen is best wel lastig.
Ligt er aan wat je beroepssector is. En hoe oud je bent en of je stufie krijgt en of je nog school doet en en en en.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tegenwoordig nog een baan krijgen is best wel lastig.
Ga dan havo doen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:38 schreef Dimens het volgende:
Ik baal ook elke dag weer dat ik niet de havo heb gedaan.
Kost middelbare school geld dan behalve een vrijwillig bijdrage?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet ik allemaal zelf betalen en het geld heb ik niet.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:48 schreef Snuf. het volgende:
FUUU mijn handdoeken niet in de droger gedaan en nu zijn ze keihard
Snel nog een keer wassen voordat DV zich moet drogen met keiharde handdoeken
Beterschap gquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ben echt ziek
Ik wist gistere al dat ik ziek ging worden.
Sta je ergens ingeschreven?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:50 schreef Dimens het volgende:
Wel mooi kan ik na de vakantie gaan werken en leren dus ook een huisje vinden.![]()
Even zoeken naar wat huisjes.
Spartanen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:48 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga een studio zoekenquote:
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
Snuf ben je geslaagd voor je rijbewijs?
Waar?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga een studio zoeken
Gisteren maar meteen tegen mama gezegd, viel heul mee![]()
En dan kun je binnen 2-3 weken oprotten als je pech hebt, zoek maar zo snel iets andersquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar wil je ongeveer gaan wonen? Hier zijn veel anti kraak dingen voor 30/40 euro per maand.
je mag in mijn kelder komen wonen :$quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga een studio zoeken
Gisteren maar meteen tegen mama gezegd, viel heul mee![]()
Den Haag, Delft, Rotterdam, Leiden ergens daar zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar wil je ongeveer gaan wonen? Hier zijn veel anti kraak dingen voor 30/40 euro per maand.
Maatje van me zit er nu alweer 3 jaar in.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan kun je binnen 2-3 weken oprotten als je pech hebt, zoek maar zo snel iets anders
Dat is echt geluk hebben hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maatje van me zit er nu alweer 3 jaar in.
Dat is minder, dan kun je wat geluk wel gebruiken denk ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor een woning wel. Maar voor een kamer niet.
Ja dat is leuk als je net op jezelf zitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gok zou ik wel willen nemen, je kunt altijd weer terug naar het ouderlijk huis.
Ik wilde zo'n leuk plaatje uploaden van zo'n meid die een kamer zocht; Chica zoekt woonkamer in Leeuwarden.quote:
Ja beter 5 tot 10 keer zoveel betalen idd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is leuk als je net op jezelf zit
Ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is minder, dan kun je wat geluk wel gebruiken denk ik.
Ik ben maar even overgestapt op tinypik weer, met die lame-ass codes.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wilde zo'n leuk plaatje uploaden van zo'n meid die een kamer zocht; Chica zoekt woonkamer in Leeuwarden.
Mwaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja beter 5 tot 10 keer zoveel betalen idd.
Als je geen geld hebt, zoals Dimmens, lijkt me de keuze vrij makkelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik betaal liever meer dat ik zekerheid heb, maar goed
Frituur, FRITUURRquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zal ik gaan frituren of zal ik mijn honger stillen met bruine bolletjes met kaas en ham?
kaas hamquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zal ik gaan frituren of zal ik mijn honger stillen met bruine bolletjes met kaas en ham?
Ik heb ook geen geld hihahoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt, zoals Dimmens, lijkt me de keuze vrij makkelijk
Neem pindakaas, goede vetten alles.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoe kom ik aan zo'n antikraak?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt, zoals Dimmens, lijkt me de keuze vrij makkelijk
Elke avond eten bij je zusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:05 schreef Dimens het volgende:
Hey ik kan een woning krijgen in het verlengde van de straat waar mijn zus woont.
Pics van je zusjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:05 schreef Dimens het volgende:
Hey ik kan een woning krijgen in het verlengde van de straat waar mijn zus woont.
Ik zei toch dat ze stijf en hard worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:48 schreef Snuf. het volgende:
En vriezers zijn te duur.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon wisselen. Zijn we wel goedkoper uit want het meeste eten komt voor twee personen.
Dat deed je express.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ze stijf en hard worden.
Maar wel lief.
Gewoon een smoesje om geen seks te hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lekker weer dat het de tijd van de maand isdie buikpijnnn
omg janken
Advil werkt er goed tegen hoorde ik laatst.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lekker weer dat het de tijd van de maand isdie buikpijnnn
omg janken
ADVIL STERKER DAN PIJNquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Advil werkt er goed tegen hoorde ik laatst.
Ik wist dat dit kwam.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon een smoesje om geen seks te hebben.
Jammer Snuf..
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon een smoesje om geen seks te hebben.
Jammer Snuf..
Nah ik heb al wel goed spul, alleen werkt pas na 1,5uquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Advil werkt er goed tegen hoorde ik laatst.
Goed spul man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah ik heb al wel goed spul, alleen werkt pas na 1,5unog even huilen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |