Maar geen eten en een zorgverzekering. Daar ben je per maand ook nog eens ¤300,- voor kwijt of zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
dimens voor die 400eu die je nu voor je ouders betaald kan je zo'n leuke kamer krijgen.
Als je een beetje efficiënt bent met boodschappen hoeft het allemaal helemaal niet duur te zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar geen eten en een zorgverzekering. Daar ben je per maand ook nog eens ¤300,- voor kwijt of zo.
Als je slim bent hoef je maar 20/30eu per week te betalen voor boodschappen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar geen eten en een zorgverzekering. Daar ben je per maand ook nog eens ¤300,- voor kwijt of zo.
Dan eet ik elke ochtend smerig en biologisch brood met smerig biologisch chocopasta of hagelslag. Ik koop elke week liever een pak Brinta en een paar pakken drinkbaar melk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wtf, ga dan ook ontbijten en alles op kosten van je ouders.. bespaar je geld.. je betaald er tenminste al wel voor.
Nee niet terugbetalen. Ik moet dit schooljaar nog betalen dus het terugbetalen moet nog komen.quote:en stufi terugbetalen? oh kut
In die ¤400,- zitten de kosten voor mijn 7,5m² kamer, zorgverzekering, gebruik van water en elektriciteit en het avondeten.quote:en 400 is veel te veel
zelfstandige kamer met keuken en badkamer is al voor 350 te krijgen. alleen slaapkamer moet je wel voor 200 euro met je ouders kunnen fixen toch
Het scheelt ook enorm als je alleen woont en mensen niet met je eten aan de haal gaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je slim bent hoef je maar 20/30eu per week te betalen voor boodschappen.
Met zo weinig aan eten komen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je slim bent hoef je maar 20/30eu per week te betalen voor boodschappen.
En ook alles op een goede manier bewaren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja? Slim kopen, op aanbiedingen letten, gewoon huismerk kopen e.d
En dan nog televisie, internet en telefonie van ¤50,- p/m, zorgverzekering van ¤110,- p/mquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Een kamer kan je al voor 250/300 huren, dan heb je badkamer en keuken gedeeld. Als je uitgaat van 100 pm boodschappen, en nog 100 voor leuke dingen kom je uit op 500/550 per maand.
Hoeveel?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:18 schreef wietparkiet het volgende:
je kan ook in mijn schuur komen wonen dimens, er is water aanwezig en electriciteit
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan nog televisie, internet en telefonie van ¤50,- p/m, zorgverzekering van ¤110,- p/m
betaaltquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]omg dat kan veel goedkoper. Er is meestal wel draadloos internet wat bij je huur in zit, + je betaald stroom ook incl wat betekend dat je zelf een TV aan an sluiten, en als je gewoon abo neemt van 20 is dat het enige wat je extra moet betalen.
Tevens krijg je dan ook nog geld toe van de overheid omdat je op jezelf woont he.
Als je een vaste baan zoekt kom je makkelijk rond.
quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:21 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te lezen woont Dimens hier, inclusief regime.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:21 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te lezen woont Dimens hier, inclusief regime.
Tot die tijd lekker aan de bloembollen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nog even en dimens kan voedselbonnen gaan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |