Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:21 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te lezen woont Dimens hier, inclusief regime.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:21 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Tot die tijd lekker aan de bloembollen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nog even en dimens kan voedselbonnen gaan halen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nog even en dimens kan voedselbonnen gaan halen.
boh ik was vandaag bij de killing fields hier in phnompenh. hadden ze een toren met 10.000 schedels van opgegraven lijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:21 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
wat doe je in Cambodja dan ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
boh ik was vandaag bij de killing fields hier in phnompenh. hadden ze een toren met 10.000 schedels van opgegraven lijken
picsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
boh ik was vandaag bij de killing fields hier in phnompenh. hadden ze een toren met 10.000 schedels van opgegraven lijken
chillen. Vanmorgen (wel voor de killingfields) met een m16 op een kokosnoot geschotenquote:
Achterstevoren staat er NSB xdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:26 schreef Dimens het volgende:
Dat snap ik niet. Als je BSN moet invullen moet ik altijd even denken welk nummer dat op mijn ID ook alweer is want daar staat pers. no en niet BSN.
persoonsnummerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:26 schreef Dimens het volgende:
Dat snap ik niet. Als je BSN moet invullen moet ik altijd even denken welk nummer dat op mijn ID ook alweer is want daar staat pers. no en niet BSN.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |