super chillquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vriend van mij werkt in zo'n autoverkoop winkel ding. En het enige wat hij doet is de hele dag een beetje zitten, auto's in de showroom verplaatsen en hopen dat er een paar klanten binnenkomen
ja, als je de hele dag geen klanten binnen krijgt en dan geen administratie om te verwerken ofzo wordt het wel erg saai jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Voor een weekje ja. Als je het jaren doet begint 8u lang per dag niks doen snel te vervelen.
Ik zou dat dus echt niet kunnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mogen ze niet. Ze mogen ook geen boek lezen als ze aan het werk zijn
geen computer terwijl je niets doet, willen ze een nieuw soort martelen testen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat hij dat vol kan houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ga chauffeuren bij post nl, dat is fucking chill. beetje 3fm erop en rondrijden in zo'n transporter de hele dagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:44 schreef Dimens het volgende:
Ik zou bij PostNL kunnen werken. Maar het verdient echt niets.
Nog geen rijbewijs.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ga chauffeuren bij post nl, dat is fucking chill. beetje 3fm erop en rondrijden in zo'n transporter de hele dag
oh, ga dat halen dan.. dat is niet zo moeilijkquote:
Als ik geld had...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh, ga dat halen dan.. dat is niet zo moeilijk
sparen g, sowieso kun je dat best snel halen als je niet zoals pimmetje doet. en met rijbewijs kun je chauffeur baantjes en dat is chillste wat er isquote:
Best netjes? Dat is een topsalarisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij krijgt 15 euro per uur, en voor een 18 jarige is dat best netjes.
Voor iemand van achttien, zeker.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij krijgt bijna 15 euro per uur, en voor een 18 jarige is dat best netjes.
Ik wil wel sparen maar al mijn geld gaat naar mijn ouders.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sparen g, sowieso kun je dat best snel halen als je niet zoals pimmetje doet. en met rijbewijs kun je chauffeur baantjes en dat is chillste wat er is
Ik krijg nog niet eens de helft.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij krijgt bijna 15 euro per uur, en voor een 18 jarige is dat best netjes.
Kom maar hier bij mij werken dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel even 8u lang niks doen.
hoe willen ze je het huis uit krijgen als je niet eens geld kan sparenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil wel sparen maar al mijn geld gaat naar mijn ouders.
Nee, wel heel weinig wat je moet doen. En dit was niet eens een 'grap' of wat dan ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij jou kan ik niks doen en 15 euro per uur krijgen?
ohvat 'm nu pas
_
ohquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, wel heel weinig wat je moet doen. En dit was niet eens een 'grap' of wat dan ook.
Beetje FOK!ken, af en toe wat vormgeven, zelfde als ik.quote:
Ik heb de laatste maanden echt niets gekocht. Daarvoor had ik veel geld omdat ik gewoon nog StuFi kreeg om school te betalen en de rest van de ±¤300,- die ik verdiende naar leuke dingen ging. Nu moet ik elke maand ¤130,- StuFi betalen terwijl ik niets krijg en gaat er ¤400,- naar mijn ouders voor kosten en inwoning. En dat terwijl ik bijna al mijn eten zelf betaal op het avond eten na.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoe willen ze je het huis uit krijgen als je niet eens geld kan sparen
laat ze een fatsoenlijke huur vragen zoals 250 euro en beargumenteer dat je moet sparen om het huis uit te kunnen.
ga geen kut overpricede dysons etc kopen en haal je rijbewijs
wtf, ga dan ook ontbijten en alles op kosten van je ouders.. bespaar je geld.. je betaald er tenminste al wel voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb de laatste maanden echt niets gekocht. Daarvoor had ik veel geld omdat ik gewoon nog StuFi kreeg om school te betalen en de rest van de ±¤300,- die ik verdiende naar leuke dingen ging. Nu moet ik elke maand ¤130,- StuFi betalen terwijl ik niets krijg en gaat er ¤400,- naar mijn ouders voor kosten en inwoning. En dat terwijl ik bijna al mijn eten zelf betaal op het avond eten na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |