laat je baard staan en join al qaidaquote:
Tegenwoordig nog een baan krijgen is best wel lastig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:30 schreef Typisch het volgende:
Dimmens wat ben jij voor sloeber?
Ik betaal mijn studie, eten, zorgverzekering, auto, rijbewijs, autoverzekering, benzine, uitgaan, sportschool en de rest allemaal zelf en heb nog genoeg om te sparen.
Oh, zie nu dat dit best een late reactie is maar who cares.
ja stiek0m was dit deel van mijn al qaida training. Morgen tulband aanmeten!quote:
wel zonder opleiding jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tegenwoordig nog een baan krijgen is best wel lastig.
Ligt er aan wat je beroepssector is. En hoe oud je bent en of je stufie krijgt en of je nog school doet en en en en.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tegenwoordig nog een baan krijgen is best wel lastig.
Ga dan havo doen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:38 schreef Dimens het volgende:
Ik baal ook elke dag weer dat ik niet de havo heb gedaan.
Kost middelbare school geld dan behalve een vrijwillig bijdrage?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet ik allemaal zelf betalen en het geld heb ik niet.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:48 schreef Snuf. het volgende:
FUUU mijn handdoeken niet in de droger gedaan en nu zijn ze keihard
Snel nog een keer wassen voordat DV zich moet drogen met keiharde handdoeken
Beterschap gquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ben echt ziek
Ik wist gistere al dat ik ziek ging worden.
Sta je ergens ingeschreven?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:50 schreef Dimens het volgende:
Wel mooi kan ik na de vakantie gaan werken en leren dus ook een huisje vinden.![]()
Even zoeken naar wat huisjes.
Spartanen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:48 schreef Snuf. het volgende:
FUUU mijn handdoeken niet in de droger gedaan en nu zijn ze keihard
Snel nog een keer wassen voordat DV zich moet drogen met keiharde handdoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |