Welke variant?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:08 schreef Boterbartje het volgende:
oja ik heb vanmorgen met een m16 op een kokosnoot geschoten
Wel beter. Anders was m'n geld zo opquote:
Ik zou er totaal niet tegen kunnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wel beter. Anders was m'n geld zo oppapa zet er ieder jaar een bepaald bedrag op, en alles wat ik over houd per jaar gaat naar mn spaarrekening.
Ik kan er ook niet tegenquote:
Ik verwacht vandaag minimaal ¤700,- op mijn rekening te zien. En vervolgens gaat dat ook allemaal naar mijn ouders.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren 58 euro salaris voor maar 9 uurtjes werk dat was echt fantastisch.
moet ze wel eerst een inkomen hebben..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
open gewoon nieuwe betaalrekening waar je je inkomen op laat storten. kost je 3 euro per kwartaal voor basisrekening ofzo
Ik snap echt niet waarom jij huur betaald aan je ouders :")quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik verwacht vandaag minimaal ¤700,- op mijn rekening te zien. En vervolgens gaat dat ook allemaal naar mijn ouders.
Ik kreeg gisteren in totaal 388 euro, 350 moest van mijn moeder naar mijn spaarrekening.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik verwacht vandaag minimaal ¤700,- op mijn rekening te zien. En vervolgens gaat dat ook allemaal naar mijn ouders.
Ze kunnen mij ook weer op straat zetten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom jij huur betaald aan je ouders :")
Ik zou het een beetje beledigend vinden eigenlijk als mijn ouders mijn rekening in de gaten zouden houden, of dat zouden willen gaan doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegenomdat elke keer als ik geld wil van m'n eigen rekening moet ik m'n vader vragen en dan moet ik er ook nog een goede reden voor hebben waarom ik het geld wil
Maar weet dat het alleen maar beter is. Heb er later profijt van. Meer geld en alles.
m16a1 dacht ik zoquote:
waaromquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
nietwaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet ze wel eerst een inkomen hebben..
Waarom? Tis maar geld.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou het een beetje beledigend vinden eigenlijk als mijn ouders mijn rekening in de gaten zouden houden, of dat zouden willen gaan doen.
Alsof ik niet met geld om kan gaan.quote:
wel waar, hoe wil je inkomen laten storten als je geen inkomen hebt??quote:
Ohzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof ik niet met geld om kan gaan.
Dat bedoel ik ermee.
oh godquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel waar, hoe wil je inkomen laten storten als je geen inkomen hebt??
Heel beledigend zelfsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou het een beetje beledigend vinden eigenlijk als mijn ouders mijn rekening in de gaten zouden houden, of dat zouden willen gaan doen.
Ik weet van mezelf dat ik het kan, alleen denken mijn ouders altijd van niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ohzomaar ik weet van mezelf dat ik dat niet kan, dus nja
Daar zijn je ouders voorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik het kan, alleen denken mijn ouders altijd van niet.
ga huilen ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh god
ik bedoel toch dat als ze zou gaan werken en ze zou toegang tot dat geld willen dat ze dan een nieuwe rekening zou kunnen openen
ALS ZE DAT ZOU DOEN DAN HEEFT ZE TOCH OOK EEN INKOMEN
neh ik gaf geen neuk, ik kreeg een m16 in m'n handen, een kokosnoot en ze halen me de safety eraf en ik mocht m'n gang gaanquote:
Een beetje bezorgdheid ok, maar soms slaan ze echt door.quote:
Omdat ik tijdelijk niet meer op school zit en werk, moet ik betalen om thuis te wonen. Op die manier willen ze mij zo snel mogelijk het huis uit hebben.quote:
dit is wel ongelofelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat ik tijdelijk niet meer op school zit en werk, moet ik betalen om thuis te wonen. Op die manier willen ze mij zo snel mogelijk het huis uit hebben.
Omdat ik niet genoeg verdien om op mijzelf te wonen. Ik kan geen fulltime bij BCC werken en dus is het bedrag wat ik per maand op mijn rekening zie erg verschillend. Ik moet eigenlijk iets anders daarnaast gaan doen en BCC doordeweeks maar opzeggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dit is wel ongelofelijk.
waarom ben je nog niet uit huis dan?!
oja; hoe oud ben je dan?
wtf jouw ouders sporen niet gr grquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat ik niet genoeg verdien om op mijzelf te wonen. Ik kan geen fulltime bij BCC werken en dus is het bedrag wat ik per maand op mijn rekening zie erg verschillend. Ik moet eigenlijk iets anders daarnaast gaan doen en BCC doordeweeks maar opzeggen.
Ik ben trouwens sinds kort 20.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |