10 euro maar?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Papa zei dat hij vandaag 10 euro zou klaar leggen voor de 2e keer omdat hij de hele dag weg is.
Weer niks.
Ja nouja ik zei dat ik vanavond naar de bios ga en ik moet voor mezelf eten koken vanavond. Dus ik vroeg om wat extra.quote:
zal me benieuwen of ze over een uurtje postquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, wil wel weer een normale mensen ritmeMorgen om 10 uur opstaan, 8 uurtjes slaap.
lolquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja nouja ik zei dat ik vanavond naar de bios ga en ik moet voor mezelf eten koken vanavond. Dus ik vroeg om wat extra.
Maar ik ga om 13:00 eigenlijk richting rotterdam en ik heb die 10 euro nodig
Ik zei misschien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben jij morgenavond ook in rdam?hoorde ik van heloef
nou je zei het anders op een bevestigende manierquote:
Zelf geld verdienen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Papa zei dat hij vandaag 10 euro zou klaar leggen voor de 2e keer omdat hij de hele dag weg is.
Weer niks.
Ja volgende week ga ik rondkijken. Maar dan kan ik er alsnog niet zelf bijquote:
Ja ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja volgende week ga ik rondkijken.
dafuq?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja volgende week ga ik rondkijken. Maar dan kan ik er alsnog niet zelf bijwant ik kan max 10 eu per week pinnen. Of papa moet dat veranderen.
open gewoon nieuwe betaalrekening waar je je inkomen op laat storten. kost je 3 euro per kwartaal voor basisrekening ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja volgende week ga ik rondkijken. Maar dan kan ik er alsnog niet zelf bijwant ik kan max 10 eu per week pinnen. Of papa moet dat veranderen.
Ik kreeg gisteren 58 euro salaris voor maar 9 uurtjes werk dat was echt fantastisch.quote:
Shit..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |