Omdat je anders wakker wordt gebeld door de lotto?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, wil wel weer een normale mensen ritmeMorgen om 10 uur opstaan, 8 uurtjes slaap.
Die bellen niet meerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat je anders wordt wakker gebeld door de lotto?
Dat denk ik ook altijd, maar dan ligt mijn bed zo lekker en denk ik, mwah, ik kan nog wel even slapen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, wil wel weer een normale mensen ritmeMorgen om 10 uur opstaan, 8 uurtjes slaap.
10 euro maar?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Papa zei dat hij vandaag 10 euro zou klaar leggen voor de 2e keer omdat hij de hele dag weg is.
Weer niks.
Ja nouja ik zei dat ik vanavond naar de bios ga en ik moet voor mezelf eten koken vanavond. Dus ik vroeg om wat extra.quote:
zal me benieuwen of ze over een uurtje postquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja nouja ik zei dat ik vanavond naar de bios ga en ik moet voor mezelf eten koken vanavond. Dus ik vroeg om wat extra.
Maar ik ga om 13:00 eigenlijk richting rotterdam en ik heb die 10 euro nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |