Elke keer weer hetzelfde liedje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
Mooiste zijn al die 'ik kijk nu echt nooit meer' reacties
Volgend jaar weer voor de buis
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 24-05-2012 om 23:01:46#Joan niet naar de finale. Tipi's... #esf #baku #eurovision #songfestival reageer retweet
Baas!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 24-05-2012 om 23:01:46#Joan niet naar de finale. Tipi's... #esf #baku #eurovision #songfestival reageer retweet
Hij bedoelde Typisch. Maar dat mag niet iedereen typen. Goeie gozer wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
10.000 euro voor een voetgangers parkeer plaats.................. afschaffen die kunstsubsidies.
Bord voor de kop jongeuhquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
Die pleurisindiaan is niet door. En nog zijn er mensen verbaasd
\quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef Saind het volgende:
Ja godverdomme kut godverdomme. Zit op de bank klaar met Pomberen en pils, is omroep Maxim seizoen afgelopen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
Mooiste zijn al die 'ik kijk nu echt nooit meer' reacties
Volgend jaar weer voor de buis
twitter:RensAjacied twitterde op donderdag 24-05-2012 om 23:01:46De Indiaan had moeten winnen! Opkomping! Boeven van de Balkan! reageer retweet
Het kan aan mij liggen maar wtf is dit? Ik heb niet eens een twitter naam RensAjaciedquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef Typisch het volgende:
twitter:RensAjacied twitterde op donderdag 24-05-2012 om 23:01:46De Indiaan had moeten winnen! Opkomping! Boeven van de Balkan! reageer retweet
twitter:Typisch twitterde op donderdag 24-05-2012 om 23:01:46Jammer ik hou van SongFestival nu is onze trots eruit. reageer retweet
Alleen maar waarheid.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:Typisch twitterde op donderdag 24-05-2012 om 23:01:46Jammer ik hou van SongFestival nu is onze trots eruit. reageer retweet
Hoezo staat bij jou info dat je uit 1999 komt?quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo staat bij jou info dat je uit 1999 komt?
Edit: zodat je zo foto's van meisjes van 14 kan vragen?![]()
quote:
Ja de dagen gaan tellen.quote:
Mooie leeftijd, snoepje? Heb wel wat achterin m'n busjequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik houd het er gewoon bij dat ik 14 ben.
Nee en wel om de volgende puntenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Mooie leeftijd, snoepje? Heb wel wat achterin m'n busje
Zusje van typischquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo staat bij jou info dat je uit 1999 komt?
Edit: zodat je zo foto's van meisjes van 14 kan vragen?![]()
Gelukkig maar... kijk die knieën dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee idd, ik zou haar ook uit mijn bed schopen. Wou jullie even testen.
Was mij niet opgevallenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar... kijk die knieën dan.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:23 schreef Cara het volgende:
het is hier 29 graden aldus de thermo
vanavond maar in de koelkast slapen
En nu geen plaatjes posten he.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goedele Liekens, nog steeds een MILF (Nederland 2)
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
lol @Ajaxshowtimecom
Joan Franka komt uit Rotterdam. We zijn benieuwd wanneer de huldiging is #esf.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:39 schreef kapiteintje het volgende:
Yo boelers!Gister m'n verdriet maar ff weggedronken in de stad. Moet zeggen dat het me nu weer hard op m'n dak valt nu ik weer een beetje nuchter ben dat Joan Franka niet door is. Kan het nog steeds niet geloven.
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..].. ik las heel serieus dat eerst deel.. i got trolled.
Ik zit in de tuin te werken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom zitten jullie eigelijk binnen? Ik pak zo m'n spullen en ga naar m'n ouders denk ik. Geen weer om op een studentenkamer in je eentje te zitten.
Al mijn vrienden zitten op school of op het werk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom zitten jullie eigelijk binnen? Ik pak zo m'n spullen en ga naar m'n ouders denk ik. Geen weer om op een studentenkamer in je eentje te zitten.
Ik zit aan het zwembad, Alfred (de butler) komt net aanlopen met een kan koude ijstheequote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
FFFFFUUUUUUUUU Kap.
..|.,
Je WEET waarom ik op mijn zolderkamertje zit
Omdat je een ras ekte autist bent?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
FFFFFUUUUUUUUU Kap.
..|.,
Je WEET waarom ik op mijn zolderkamertje zit
Fatoe, butlers heten geen Alfred.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zit aan het zwembad, Alfred (de butler) komt net aanlopen met een kan koude ijsthee
Ik wil ook ff sporten eigenlijk, maar dat is nooit zo'n succes met die zon op je knar als je gezopen hebt gister.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Al mijn vrienden zitten op school of op het werk.![]()
Ga na het eten maar sporten denk ik..
Maak maar over naar 81.916.. in Californication heet hij zo, de butler van Bruce Wayne heet zo..quote:
We're in the Netherlands here, my friend.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maak maar over naar 81.916.. in Californication heet hij zo, de butler van Bruce Wayne heet zo..
Zelfs gokken is dus gay te maken. Flesje Jillz ernaast of...?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb gisteren geld gewed op Bosnië-Herzegovina op het ESF.
LOL
Niet mijn schuld dat jij niet specifiek genoeg bent, pay up sucker.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfs gokken is dus gay te maken. Flesje Jillz ernaast of...?
Jillzquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfs gokken is dus gay te maken. Flesje Jillz ernaast of...?
Bewijs jij eerst maar eens dat je in de VS zit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat jij niet specifiek genoeg bent, pay up sucker.
Lijkt me juist het ideale drankje voor jou met je appelsap fetisj.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jillz. O my god.
Kijk het ding is dus dit; toen met die Albert Heijn actie (gratis producten als het elders goedkoper is) hadden we tientallen kratten bier, breezers en dus ook jillz meegenomen uit alle AH's van Rotterdam. Een goede 1000 euro in een dag tijd denk ik.
Ik was toen echter nog niet zo'n bierdrinker; ik dronk wel veel sterke drank (whiskey, vodka). Ik had dus een literfles Jack achter de kiezen, wat restjes malibu en eristoff en nog wat dingen. Ik was echt compleet lazerus en op zoek naar drank. Bier had ik geen zin in dus pakte ik een flesje jillz. Die stonden dus al een dag op het balkon (35 graden zon) te koken. Ik dronk het flesje leeg en...
Enige keer ooit dat ik me niet meer kan herinneren hoe mijn dag is verlopen. Ik weet wel dat ik de ENIGE was die nacht die kon slapen (al mijn maten waren wakker van de extreme hitte
) en dat iedereen jaloers was omdat ik sliep als een os
![]()
![]()
![]()
Het smaakt als gegiste appelsapurinedrankquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me juist het ideale drankje voor jou met je appelsap fetisj.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bewijs jij eerst maar eens dat je in de VS zit.
Jij zoekt ook echt overal een excuus voor om geld op te zettenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb gisteren geld gewed op Bosnië-Herzegovina op het ESF.
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil ook ff sporten eigenlijk, maar dat is nooit zo'n succes met die zon op je knar als je gezopen hebt gister.
Maar het wordt wel door lekkere barmannen geschonken, dus daar zou jij toch overheen moeten kunnen stappen he.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het smaakt als gegiste appelsapurinedrank!
Je haalt als bewijs Amerikaanse series aan. Je hebt het over JOUW butler, dus vind ik dat je ook maar moet bewijzen dat je in de VS zit dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]whut
Jij zegt dat er geen Butlers zijn die Alfred heten.
Waarom moet ik daarvoor in de VS zitten?
Nou goed, ik ga er niet eens op door want geld krijg ik toch niet maar je let niet goed op vandaag.
Ze gingen door toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jij zoekt ook echt overal een excuus voor om geld op te zetten
Tja ik snap nog steeds niet waarom je je druk zou maken om dat forumquote:
quote:
Klik dan ook op de link.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja ik snap nog steeds niet waarom je je druk zou maken om dat forum. Gewoon lekker laten lullen joh die kutten daar die denken iets te snappen van voetbal.
Dat héb ik ook gedaan, maar ik snap niet waarom Caland zo'n topic aan zou maken. Dúh dat die mensen daar domme dingen zeggen, dat is evident aan het EK.quote:
Een film.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
gvd, vanavond ook al geen VI. Wat moet ik in godsnaam kijken voor ik ga slapen?
Tietenfilmpjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
hehequote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
België heeft een oefeninterland vanavond op Canvas 20:45, daar val je wel van in slaap
Inderdaad, komt toch een beetje omdat al die spelers van dezelfde generatie zijn denk ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
hehe
Toch blijf ik me er over verbazen dat België zo slecht presteert met al die goede spelers. Aan de andere kant vind ik 't ook gewoon grappig. Ze hebben elke keer een grote bek dat ze met al die goede spelers wel even hoge ogen zullen gooien op een WK/EK en puntje bij paaltje falen ze gewoon wéér.
Waar tover je dit dan weer vandaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd voor een liedje in dit (te) warme weer.
Gewoon hard studeren, zodat je morgen kan komen voetballen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
Als ik zie wat voor figuren er komen kan ik sowieso beter ijzeren platen voor m'n schenen binden heb ik 't idee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon hard studeren, zodat je morgen kan komen voetballen.
Begreep trouwens dat wij (wij = mijn team) maar 6 man hebben voor morgen.
Kon je de verleiding niet weerstaan en heb je een krat gekocht?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:31 schreef Typisch het volgende:
Die Oranje shirtjes van Heineken zitten echt lekker.
Een krat? Ik heb 9 kratten gehaald.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kon je de verleiding niet weerstaan en heb je een krat gekocht?
Ik weet niet hoor, maareuh...gaan we een feestje geven dannnn?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een krat? Ik heb 9 kratten gehaald.2 halen 3 3 halen 2 betalen bij de C1000 hier.
Maar niet allemaal Heineken natuurlijk.
9 juni geef ik waarschijnlijk een feest ja, je kunt het maar hebben he.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maareuh...gaan we een feestje geven dannnn?
Is gewoon een lemming men.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat héb ik ook gedaan, maar ik snap niet waarom Caland zo'n topic aan zou maken. Dúh dat die mensen daar domme dingen zeggen, dat is evident aan het EK.
Ze hebben wel pech dat ze ondertussen zijn afgezakt naar poule 3 (of 4 zelfs al?) Nederland had zich ook niet zomaar geplaatst in die poule van België.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
hehe
Toch blijf ik me er over verbazen dat België zo slecht presteert met al die goede spelers. Aan de andere kant vind ik 't ook gewoon grappig. Ze hebben elke keer een grote bek dat ze met al die goede spelers wel even hoge ogen zullen gooien op een WK/EK en puntje bij paaltje falen ze gewoon wéér.
Alweer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:40 schreef Morgen- het volgende:
Feijenoord!!!!!!! Daarintegen: Rotterdam
de stroom is uitgevallen - sectorwerkstuk weg... Ik woon verdomme naast de Kuip.... Je mag toch wel verwachten dat ze dan de stroom aan kunnen houden
YES YES YES YES YES YES NIET IN ROTTERDAM WESTquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:40 schreef Morgen- het volgende:
Feijenoord!!!!!!! Daarintegen: Rotterdam
de stroom is uitgevallen - sectorwerkstuk weg... Ik woon verdomme naast de Kuip.... Je mag toch wel verwachten dat ze dan de stroom aan kunnen houden
Ja weet ik maar het is toch niet raar dat al die EK-bezoekers achterlijker zijn dan Tong80? Waarom dan zo'n lemming aanmaken, teveel energiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Is gewoon een lemming men.
Kevin Strootman - Linksback?
Schandalig man, dat dat kan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
YES YES YES YES YES YES NIET IN ROTTERDAM WEST![]()
![]()
![]()
Van de 8 storingen dit jaar waren er 7 in West dus
Kaartje voor Nederland - Bulgarije gescoord en je wortel pak is binnen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:39 schreef Caland het volgende:
Ik heb zo kenkerveel zin in morgen.![]()
Lang geleden dat ik zo'n 'de avond voordat je jarig bent als je nog 9 jaar bent' gevoel heb gehad.
Gisteren inderdaad rond 5 uur. Schijnt ook nog een vliegtuigbom ergens op ontploffen te liggen. Gaat wel lekker hierquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
Gister was er toch ook al een stroomstoring? Of hebben jullie 't daar juist over?
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kaartje voor Nederland - Bulgarije gescoord en je wortel pak is binnen?
Spelen ze morgen tegen Bulgarije dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kaartje voor Nederland - Bulgarije gescoord en je wortel pak is binnen?
Ben gisteren echt compleet uitgedroogd lijkt het wel. Zit alleen maar water te drinken en nog helpt het geen moer.quote:
Doe wat zout in je water of iets wat zout is eten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben gisteren echt compleet uitgedroogd lijkt het wel. Zit alleen maar water te drinken en nog helpt het geen moer.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben gisteren echt compleet uitgedroogd lijkt het wel. Zit alleen maar water te drinken en nog helpt het geen moer.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe wat zout in je water of iets wat zout is eten.
Sowieso met felle zon en warmte altijd genoeg water drinken. Ik heb van mezelf altijd heel snel dorst dus voor mij is dat niet zo'n probleem, maar sommige wensen lijken amper iets te drinken gedurende een dag.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
Zo zag ik een keer op vakantie een meisje 2x flauw vallen met warm weer, de 2e keer viel ze met haar hoofd op een aantal treetjes red bull blikjes.. denk dat ze blij was dat ze niks voelde
Gisteren toch een beetje verkeken op de hitte tijdens het werken. Had wel twee flesjes drinken bij, maar dat was bij lange na niet genoeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso met felle zon en warmte altijd genoeg water drinken. Ik heb van mezelf altijd heel snel dorst dus voor mij is dat niet zo'n probleem, maar sommige wensen lijken amper iets te drinken gedurende een dag.
Ik ook man. Water.quote:
Ik ken het, van vroeger uit drink ik veel.. mijn moeder moest altijd de kinderen uit de buurt bijna dwingen van nee eerst wat drinken jongens.. en ik kwam binnen en dronk die PSV bekers die ze vroeger hadden (0,5 liter) binnen 10 seconde leeg.. en vaak 2. Drinken is voor mij geen probleem.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso met felle zon en warmte altijd genoeg water drinken. Ik heb van mezelf altijd heel snel dorst dus voor mij is dat niet zo'n probleem, maar sommige wensen lijken amper iets te drinken gedurende een dag.
Hahahaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Ik faal net episch. Ik pak een zak chips en appelsap, wil drinken in schenken, schenk chips in een glas.!
Nieren zijn berekend op een belasting van 8 tot 10 liter per dag.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook man. Water.Maar dat schijnt echt slecht te zijn voor je nieren oid. Althans dat zei een maatje van me toen ik dat vertelde.
Als je zoveel water achter elkaar kan drinken heb je JUIST een vochttekortquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken het, van vroeger uit drink ik veel.. mijn moeder moest altijd de kinderen uit de buurt bijna dwingen van nee eerst wat drinken jongens.. en ik kwam binnen en dronk die PSV bekers die ze vroeger hadden (0,5 liter) binnen 10 seconde leeg.. en vaak 2. Drinken is voor mij geen probleem.
Joh dat was altijd na het buitenspelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je zoveel water achter elkaar kan drinken heb je JUIST een vochttekort.
Hahaha. Toevallig ook tv aan 't kijken tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Ik faal net episch. Ik pak een zak chips en appelsap, wil drinken in schenken, schenk chips in een glas.!
Dat heeft alleen weinig nut want de vochtopname van je lichaam gaat er niet sneller vanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh dat was altijd na het buitenspelen.
Maar ik kan genoeg drinken en dan nog snel een glas drinken
Laptoppenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hahaha. Toevallig ook tv aan 't kijken tegelijkertijd?
Oh ik dacht 5-6. Niks aan het handje dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nieren zijn berekend op een belasting van 8 tot 10 liter per dag.
Ik werd gek op de middelbare school van al die kutjes met een flesje water op tafel. Liepen zo ook altijd uit hetzelfde ranzige speekselflesje te lurkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh ik dacht 5-6. Niks aan het handje dan.
Ik vul altijd gewoon 1.5 liter flessen met water.
Haal gewoon een waterontkalker en je Rotterdamse water smaakt net als "bronwater"...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:41 schreef Caland het volgende:
Ik vind kraanwater echt kensersmerig. Beter koop ik een keer zo'n cooler
Gaat het niet eens om. Het moet koud zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haal gewoon een waterontkalker en je Rotterdamse water smaakt net als "bronwater"...
Mijn water is echt niet half lauw hoor, althans ik vind het gewoon koud zat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat het niet eens om. Het moet koud zijn.
Dat halflauwe is gewoon viessss. En ik vergeet het ook altijd in een fles te doen
Ik heb een ijsblokjesmachine met een capaciteit van 8 kilo per 24 uur geloof ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn water is echt niet half lauw hoor, althans ik vind het gewoon koud zat.
En voor noodgevallen heb ik gewoon een fles ijswater in de vriezer staan, gewoon helemaal bevroren water.
Ja, maar lang niet zo koud als uit zo'n cooler. Dat kan ik de hele dag door blijven drinken op die temperatuurquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
En voor noodgevallen heb ik gewoon een fles ijswater in de vriezer staan, gewoon helemaal bevroren water.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik werd gek op de middelbare school van al die kutjes met een flesje water op tafel. Liepen zo ook altijd uit hetzelfde ranzige speekselflesje te lurken
Toen heb ik voor de gein een dag dit ding met me meegezeuld (meegenomen uit Parijs waar ik een weekendje heen was met mijn chick, VWO 6):
[ afbeelding ]
Als je aan de diarree wilt moet je dat drinken vriend.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Ik drink al mijn drinken met porties ijs. Wat is daar mis mee dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je aan de diarree wilt moet je dat drinken vriend.
Nee man. Al zou dat wel perfect in het NWO systeem passen om manwijven normaal te maken, dat is namelijk Satanisch.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
Mensen die haar er ook van verdenken stiekem een man te zijn gezien die manachtige stem?
Nee, als je zo'n fles water uit de koelkast trekt en dan laat smelten in de fles en er ondertussen steeds van drinkt. Daar kun je echt last van je maag en darmen van krijgen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Ik drink al mijn drinken met porties ijs. Wat is daar mis mee dan?
Laatste keer dat ik diarree had is denk ik 15 jaar geleden. Ik heb nooit spetter poep.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je aan de diarree wilt moet je dat drinken vriend.
Ja maar hoezo dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, als je zo'n fles water uit de koelkast trekt en dan laat smelten in de fles en er ondertussen steeds van drinkt. Daar kun je echt last van je maag en darmen van krijgen.
Je bent een gezegend man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik diarree had is denk ik 15 jaar geleden. Ik heb nooit spetter poep.
Geen idee, werkelijk waar niet. Maar een maat van mij deed dat altijd en ik ook en elke keer als we dat deden zaten we aan de spetterpoep. Heb 't van anderen ook wel eens gehoord.quote:
Ja het klopt wel dat 'de mens' niet tegen extreme kou kan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, werkelijk waar niet. Maar een maat van mij deed dat altijd en ik ook en elke keer als we dat deden zaten we aan de spetterpoep. Heb 't van anderen ook wel eens gehoord.
On a bad day 6/7 keer per dagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik diarree had is denk ik 15 jaar geleden. Ik heb nooit spetter poep.
Laat haar met rustquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
Mensen die haar er ook van verdenken stiekem een man te zijn gezien die manachtige stem?
Ja, ik weet ook niet wat het is maar ik ben nooit ziek. Terwijl de rest van mijn familie vaak zwak ziek en misselijk is. Misschien stellen ze zich aan, ben ik een bikkel of heb ik gewoon echt geluk.quote:
Ik vind haar muziek knap in elkaar zitten ik zou er niet op kunnen komen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja jij vond haar geweldig hé? Leg dat eens uit
Ben je echt serieus, of?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind haar muziek knap in elkaar zitten ik zou er niet op kunnen komen.
Amersfoort / Utrecht zit jij nu dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:57 schreef Happel het volgende:
Het water wat hier uit de kraan komt is hetzelfde water wat gebruikt wordt voor Bar Le Duc. Niks verkeerds aan dus.
Uh, nee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vindt haar muziek niet vernieuwend dan?
Komt uit dezelfde waterzuiveringsinstallatie, wat lul jequote:Oh en Delfs kraanwater > Rotterdams
Kan mij niet voorstellen. Oh en blijkbaar is het smaak. Als ik Nicki Minaj draai hoor ik muziek die ik nog niet eerder heb gehoord.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, nee.. Ik werk met enkele mensen die in deze branche (en dit subgenre) bizarre successen hebben geboekt, en stuk voor stuk zullen ze je afmaken als je ook maar durft te verwijzen naar het feit dat deze vrouw volgens jou 'talent' heeft.
[..]
Komt uit dezelfde waterzuiveringsinstallatie, wat lul je
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen. Oh en blijkbaar is het smaak. Als ik Nicki Minaj draai hoor ik muziek die ik nog niet eerder heb gehoord.
Ja maar dat is niet catchy genoeg om in het hoofd te blijven zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik dit hoor (@5.31) hoor ik ook muziek die ik nog nooit eerder heb gehoord. ALSNOG krijg ik er zware oorkanker van, ondanks dat het 'vernieuwend' is volgens sommigen.
Luisterde gisteren naar iets van Skrillex. Dat is pas echt zware kanker op je gehoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik dit hoor (@5.31) hoor ik ook muziek die ik nog nooit eerder heb gehoord. ALSNOG krijg ik er zware oorkanker van, ondanks dat het 'vernieuwend' is volgens sommigen.
Onbegrijpelijk dat uberhaupt lui zijn die die klereherrie van die Skrillex vet vindenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Luisterde gisteren naar iets van Skrillex. Dat is pas echt zware kanker op je gehoor.
Je luistert te weinig muziek...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen. Oh en blijkbaar is het smaak. Als ik Nicki Minaj draai hoor ik muziek die ik nog niet eerder heb gehoord.
Toch is dat nummer Starships wel aanstekelijk. Kan er best naar luisteren en vind van mezelf dat ik vrij serieus naar muziek luister. Ben absoluut geen top40 fan over 't algemeen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je luistert te weinig muziek...
Iedereen die serieus in de industrie werkt lacht zich dood man, heeft niets met muziek te maken, pure marketing.
Dat is het toppunt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat uberhaupt lui zijn die die klereherrie van die Skrillex vet vinden
Blij dat die hype weer redelijk is overgewaaid. Wat een taffesmuziek.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch is dat nummer Starships wel aanstekelijk. Kan er best naar luisteren en vind van mezelf dat ik vrij serieus naar muziek luister. Ben absoluut geen top40 fan over 't algemeen.
Dit. Overigens zat ik wel te zuigen en luister ik in werkelijk voornamelijkheid metal, maar ik begrijp best waarom dit soort catchy nummer doorbreken als je ziet wat er voor een andere rotzooi in de Top40/discotheken wordt afgespeeld.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
Het is ook gewoon een kunst om die nummers van Minaj te schrijven hoor, een pakkend nummertje maken is echt niet zo makkelijk.
Kon Charlie niet komen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:39 schreef Typisch het volgende:
Haha, eind september Mental Theo geboekt bij mij op het werk.Ze wilde kut herrie, kunnen ze het krijgen ook.
Paul Elstak wilde niet, hommo.
Ja, vorig jaar hadden we geen grote naam en zat de tent al helemaal vol met koek wauwzen. En zuipen dat ze deden jonge, maakte niet uit wat als er maar alcohol in zat.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:39 schreef Typisch het volgende:
Haha, eind september Mental Theo geboekt bij mij op het werk.Ze wilde kut herrie, kunnen ze het krijgen ook.
Dat is langquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
Boys! Vanaf vandaag heb ik zomervakantie! 3,5 maanden lang
Nou vandaag laatste eindexamen gedaan. In September begint nieuwe schooljaar dus eigenlijk heb ik nu vakantie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is langzeker je diploma gehaald dit jaar?
Heel mijn armen rood. Ik moet meer binnen zitten achter de computer.quote:
Dat lijkt me sowieso wel interessant wel om te kijken. Wilfried de Jong is er ook wel de geknipte presentator voor, als er sporters langskomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heel mijn armen rood. Ik moet meer binnen zitten achter de computer.
vanavond
http://www.tvgids.nl/arti(...)Klaas-Jan_Huntelaar/
Waarom niet lownoise?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:39 schreef Typisch het volgende:
Wilfred de Jong en Wilfried Genee, toppresentatoren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso wel interessant wel om te kijken. Wilfried de Jong is er ook wel de geknipte presentator voor, als er sporters langskomen.
Toevallig twee liefhebbers van Feyenoord (hoewel Genee méér heeft met die gekken uit Frieslandquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wilfred de Jong en Wilfried Genee, toppresentatoren.
Dit is een naam die mensen hier allemaal kennen, lownoise ken ik niet eens want houd niet van die muziek.quote:
DA'S KEEEEEHHHVET MAN!quote:
Uit welke provincie komen die amerikanen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DA'S KEEEEEHHHVET MAN!
En dan anderen dissen komend uit een inteeltprovincie!
Uit een provincie met nét iets hoger niveau dan brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrauaaaaaaghhhhhhhhhhhhhbant.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uit welke provincie komen die amerikanen?
Braughbant?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uit een provincie met nét iets hoger niveau dan brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrauaaaaaaghhhhhhhhhhhhhbant.
Het is ook veelte warm en dan ga ik nu nog richting een klein zaaltje waar 5 bands optreden ookquote:
Ja mooi en tragisch verhaal.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:16 schreef Dekatria het volgende:
Mooie aflevering was dat. Dat verhaal over het shirt van Ome Cor
Nee Pikkebaas, de groene hazenelite ligt op Bed voor morgenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
Yo mensen. Niet echt druk hier. Typische vrijdagavond wat dat betreft.
Hé ouwe, succes morgen héquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee Pikkebaas, de groene hazenelite ligt op Bed voor morgen
Doe je nou nog mee?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee Pikkebaas, de groene hazenelite ligt op Bed voor morgen
Morgen ff luisteren.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:29 schreef The_Groove het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/The-Hives.html
Fuck yeah, nieuwe The Hives
Live zijn die gasten zo gaaf.
Zijn de Denen nu nog helemaal naar Brasil gegaan, of wordt de wedstrijd elders gespeeld?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Brazilie - Denemarken
zaterdag 26 mei, 15:25
Op Sport1 vandaag. [ afbeelding ]
Hamburg aldus het internet;quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn de Denen nu nog helemaal naar Brasil gegaan, of wordt de wedstrijd elders gespeeld?
quote:Neymar niet in selectie oefenduel Brazilië - Denemarken
Toptalent Neymar zal 26 mei niet in actie komen met Brazilië tegen Denemarken. Er staat op deze datum een vriendschappelijke wedstrijd tussen beide landen gepland.
De twintigjarige Neymar is door Mano Menezes, de bondscoach van Brazilië, niet in de selectie opgenomen voor dit vriendschappelijke duel. Dit omdat de aanvaller slechts twee dagen na deze oefeninterland met zijn eigen club Santos FC verplichtingen heeft in de Copa Libertadores.
Ook Neymar's ploeggenoten Ganso en Rafael ontbreken om deze reden in de selectie van Brazilië. De vriendschappelijke wedstrijd tussen Brazilië en Denemarken zal in het Duitse Hamburg gespeeld worden. Voor het Deense nationale team is dit een wedstrijd als voorbereiding op het aankomende EK.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ok, thanks. Ik zit mobiel op een BB, dus surf niet zo makkelijk.
Is altijd in europa.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn de Denen nu nog helemaal naar Brasil gegaan, of wordt de wedstrijd elders gespeeld?
bleachquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Davy uit welke anime komt dat rare mannetje uit jou UI?
ik geloof bleachquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Davy uit welke anime komt dat rare mannetje uit jou UI?
Verrassend stukje op 2:30quote:
Mooi he?quote:
Op een forum roepen dat je op mannen valtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 04:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ga maar slapen ja, hier hoef ik niet meer van te zien.. tegenvaller weer..
Als ik op mannen zou vallen zou ik dat ook op een internet forum zeggen. Ik val op vrouwen dus dat gaat niet op, maar dit is niet wat ik mooi/lekker/geil vind.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 04:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op een forum roepen dat je op mannen valt
Als je dat niet mooi vindquote:Op zaterdag 26 mei 2012 04:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik op mannen zou vallen zou ik dat ook op een internet forum zeggen. Ik val op vrouwen dus dat gaat niet op, maar dit is niet wat ik mooi/lekker/geil vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |