Elke keer weer hetzelfde liedje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
Mooiste zijn al die 'ik kijk nu echt nooit meer' reacties
Volgend jaar weer voor de buis
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 24-05-2012 om 23:01:46#Joan niet naar de finale. Tipi's... #esf #baku #eurovision #songfestival reageer retweet
Baas!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 24-05-2012 om 23:01:46#Joan niet naar de finale. Tipi's... #esf #baku #eurovision #songfestival reageer retweet
Hij bedoelde Typisch. Maar dat mag niet iedereen typen. Goeie gozer wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
10.000 euro voor een voetgangers parkeer plaats.................. afschaffen die kunstsubsidies.
Bord voor de kop jongeuhquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
Die pleurisindiaan is niet door. En nog zijn er mensen verbaasd
\quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef Saind het volgende:
Ja godverdomme kut godverdomme. Zit op de bank klaar met Pomberen en pils, is omroep Maxim seizoen afgelopen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
Mooiste zijn al die 'ik kijk nu echt nooit meer' reacties
Volgend jaar weer voor de buis
twitter:RensAjacied twitterde op donderdag 24-05-2012 om 23:01:46De Indiaan had moeten winnen! Opkomping! Boeven van de Balkan! reageer retweet
Het kan aan mij liggen maar wtf is dit? Ik heb niet eens een twitter naam RensAjaciedquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef Typisch het volgende:
twitter:RensAjacied twitterde op donderdag 24-05-2012 om 23:01:46De Indiaan had moeten winnen! Opkomping! Boeven van de Balkan! reageer retweet
twitter:Typisch twitterde op donderdag 24-05-2012 om 23:01:46Jammer ik hou van SongFestival nu is onze trots eruit. reageer retweet
Alleen maar waarheid.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:Typisch twitterde op donderdag 24-05-2012 om 23:01:46Jammer ik hou van SongFestival nu is onze trots eruit. reageer retweet
Hoezo staat bij jou info dat je uit 1999 komt?quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo staat bij jou info dat je uit 1999 komt?
Edit: zodat je zo foto's van meisjes van 14 kan vragen?![]()
quote:
Ja de dagen gaan tellen.quote:
Mooie leeftijd, snoepje? Heb wel wat achterin m'n busjequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik houd het er gewoon bij dat ik 14 ben.
Nee en wel om de volgende puntenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Mooie leeftijd, snoepje? Heb wel wat achterin m'n busje
Zusje van typischquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo staat bij jou info dat je uit 1999 komt?
Edit: zodat je zo foto's van meisjes van 14 kan vragen?![]()
Gelukkig maar... kijk die knieën dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee idd, ik zou haar ook uit mijn bed schopen. Wou jullie even testen.
Was mij niet opgevallenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar... kijk die knieën dan.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:23 schreef Cara het volgende:
het is hier 29 graden aldus de thermo
vanavond maar in de koelkast slapen
En nu geen plaatjes posten he.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goedele Liekens, nog steeds een MILF (Nederland 2)
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
lol @Ajaxshowtimecom
Joan Franka komt uit Rotterdam. We zijn benieuwd wanneer de huldiging is #esf.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:39 schreef kapiteintje het volgende:
Yo boelers!Gister m'n verdriet maar ff weggedronken in de stad. Moet zeggen dat het me nu weer hard op m'n dak valt nu ik weer een beetje nuchter ben dat Joan Franka niet door is. Kan het nog steeds niet geloven.
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..].. ik las heel serieus dat eerst deel.. i got trolled.
Ik zit in de tuin te werken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom zitten jullie eigelijk binnen? Ik pak zo m'n spullen en ga naar m'n ouders denk ik. Geen weer om op een studentenkamer in je eentje te zitten.
Al mijn vrienden zitten op school of op het werk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom zitten jullie eigelijk binnen? Ik pak zo m'n spullen en ga naar m'n ouders denk ik. Geen weer om op een studentenkamer in je eentje te zitten.
Ik zit aan het zwembad, Alfred (de butler) komt net aanlopen met een kan koude ijstheequote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
FFFFFUUUUUUUUU Kap.
..|.,
Je WEET waarom ik op mijn zolderkamertje zit
Omdat je een ras ekte autist bent?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
FFFFFUUUUUUUUU Kap.
..|.,
Je WEET waarom ik op mijn zolderkamertje zit
Fatoe, butlers heten geen Alfred.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zit aan het zwembad, Alfred (de butler) komt net aanlopen met een kan koude ijsthee
Ik wil ook ff sporten eigenlijk, maar dat is nooit zo'n succes met die zon op je knar als je gezopen hebt gister.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Al mijn vrienden zitten op school of op het werk.![]()
Ga na het eten maar sporten denk ik..
Maak maar over naar 81.916.. in Californication heet hij zo, de butler van Bruce Wayne heet zo..quote:
We're in the Netherlands here, my friend.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maak maar over naar 81.916.. in Californication heet hij zo, de butler van Bruce Wayne heet zo..
Zelfs gokken is dus gay te maken. Flesje Jillz ernaast of...?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb gisteren geld gewed op Bosnië-Herzegovina op het ESF.
LOL
Niet mijn schuld dat jij niet specifiek genoeg bent, pay up sucker.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfs gokken is dus gay te maken. Flesje Jillz ernaast of...?
Jillzquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfs gokken is dus gay te maken. Flesje Jillz ernaast of...?
Bewijs jij eerst maar eens dat je in de VS zit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat jij niet specifiek genoeg bent, pay up sucker.
Lijkt me juist het ideale drankje voor jou met je appelsap fetisj.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jillz. O my god.
Kijk het ding is dus dit; toen met die Albert Heijn actie (gratis producten als het elders goedkoper is) hadden we tientallen kratten bier, breezers en dus ook jillz meegenomen uit alle AH's van Rotterdam. Een goede 1000 euro in een dag tijd denk ik.
Ik was toen echter nog niet zo'n bierdrinker; ik dronk wel veel sterke drank (whiskey, vodka). Ik had dus een literfles Jack achter de kiezen, wat restjes malibu en eristoff en nog wat dingen. Ik was echt compleet lazerus en op zoek naar drank. Bier had ik geen zin in dus pakte ik een flesje jillz. Die stonden dus al een dag op het balkon (35 graden zon) te koken. Ik dronk het flesje leeg en...
Enige keer ooit dat ik me niet meer kan herinneren hoe mijn dag is verlopen. Ik weet wel dat ik de ENIGE was die nacht die kon slapen (al mijn maten waren wakker van de extreme hitte
) en dat iedereen jaloers was omdat ik sliep als een os
![]()
![]()
![]()
Het smaakt als gegiste appelsapurinedrankquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me juist het ideale drankje voor jou met je appelsap fetisj.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bewijs jij eerst maar eens dat je in de VS zit.
Jij zoekt ook echt overal een excuus voor om geld op te zettenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb gisteren geld gewed op Bosnië-Herzegovina op het ESF.
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil ook ff sporten eigenlijk, maar dat is nooit zo'n succes met die zon op je knar als je gezopen hebt gister.
Maar het wordt wel door lekkere barmannen geschonken, dus daar zou jij toch overheen moeten kunnen stappen he.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het smaakt als gegiste appelsapurinedrank!
Je haalt als bewijs Amerikaanse series aan. Je hebt het over JOUW butler, dus vind ik dat je ook maar moet bewijzen dat je in de VS zit dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]whut
Jij zegt dat er geen Butlers zijn die Alfred heten.
Waarom moet ik daarvoor in de VS zitten?
Nou goed, ik ga er niet eens op door want geld krijg ik toch niet maar je let niet goed op vandaag.
Ze gingen door toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jij zoekt ook echt overal een excuus voor om geld op te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |