Al klaargekomen op die 16 jarige van net?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Noooo, what have I done
welke?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Al klaargekomen op die 16 jarige van net?
Die heb ik volgens mij gemist.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja geen idee dat wijf in die bruidsjurk net
Ze hadden Rinus moeten sturen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Songfestival![]()
Waar blijft het geweer?
Wat kinderachtig. Godverdomme.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Noooo, what have I done
pics van je zusje?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
FF speakers hun werk laten doen, ff zusje pesten die keihard SongFestival heeft aanstaan.
VI Hooligans heeft er al 1quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef Tjacka het volgende:
Gaan we met de slowchat nog een EK-poultje doen gewoon voor de fun?
Jep volgens mij kan iedereen die in VBL post meedoen. Moet je ff opzoeken bij die poultjes en dan VI Hooligans. Wachtwoord = MrBigstarquote:
Ja;quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb de VI Hooligans in de EK pool subleages gezet.
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/overzicht
Om te voorkomen dat allerlei Mr Nobodys zich zouden aanmelden zit er een wachtwoord op: bigstar
Voel je je een VI Hooligan en wil je in een onderlinge competitie meedingen naar de titel beste EK voorspeller, meld je dan aan bij de VI Hooliguns en zet een score neer waar die 3FM-boys en andere subleagues de hik van krijgen.
Coolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |