Tja ik snap nog steeds niet waarom je je druk zou maken om dat forumquote:
quote:
Klik dan ook op de link.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja ik snap nog steeds niet waarom je je druk zou maken om dat forum. Gewoon lekker laten lullen joh die kutten daar die denken iets te snappen van voetbal.
Dat hb ik ook gedaan, maar ik snap niet waarom Caland zo'n topic aan zou maken. Dh dat die mensen daar domme dingen zeggen, dat is evident aan het EK.quote:
Een film.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
gvd, vanavond ook al geen VI. Wat moet ik in godsnaam kijken voor ik ga slapen?
Tietenfilmpjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
hehequote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Belgi heeft een oefeninterland vanavond op Canvas 20:45, daar val je wel van in slaap
Inderdaad, komt toch een beetje omdat al die spelers van dezelfde generatie zijn denk ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
hehe
Toch blijf ik me er over verbazen dat Belgi zo slecht presteert met al die goede spelers. Aan de andere kant vind ik 't ook gewoon grappig. Ze hebben elke keer een grote bek dat ze met al die goede spelers wel even hoge ogen zullen gooien op een WK/EK en puntje bij paaltje falen ze gewoon wr.
Waar tover je dit dan weer vandaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd voor een liedje in dit (te) warme weer.
Gewoon hard studeren, zodat je morgen kan komen voetballen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
Als ik zie wat voor figuren er komen kan ik sowieso beter ijzeren platen voor m'n schenen binden heb ik 't idee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon hard studeren, zodat je morgen kan komen voetballen.
Begreep trouwens dat wij (wij = mijn team) maar 6 man hebben voor morgen.
Kon je de verleiding niet weerstaan en heb je een krat gekocht?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:31 schreef Typisch het volgende:
Die Oranje shirtjes van Heineken zitten echt lekker.
Een krat? Ik heb 9 kratten gehaald.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kon je de verleiding niet weerstaan en heb je een krat gekocht?
Ik weet niet hoor, maareuh...gaan we een feestje geven dannnn?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een krat? Ik heb 9 kratten gehaald.2 halen 3 3 halen 2 betalen bij de C1000 hier.
Maar niet allemaal Heineken natuurlijk.
9 juni geef ik waarschijnlijk een feest ja, je kunt het maar hebben he.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maareuh...gaan we een feestje geven dannnn?
Is gewoon een lemming men.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat hb ik ook gedaan, maar ik snap niet waarom Caland zo'n topic aan zou maken. Dh dat die mensen daar domme dingen zeggen, dat is evident aan het EK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |