Morgen ff luisteren.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:29 schreef The_Groove het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/The-Hives.html
Fuck yeah, nieuwe The Hives
Live zijn die gasten zo gaaf.
Zijn de Denen nu nog helemaal naar Brasil gegaan, of wordt de wedstrijd elders gespeeld?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Brazilie - Denemarken
zaterdag 26 mei, 15:25
Op Sport1 vandaag. [ afbeelding ]
Hamburg aldus het internet;quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn de Denen nu nog helemaal naar Brasil gegaan, of wordt de wedstrijd elders gespeeld?
quote:Neymar niet in selectie oefenduel Brazilië - Denemarken
Toptalent Neymar zal 26 mei niet in actie komen met Brazilië tegen Denemarken. Er staat op deze datum een vriendschappelijke wedstrijd tussen beide landen gepland.
De twintigjarige Neymar is door Mano Menezes, de bondscoach van Brazilië, niet in de selectie opgenomen voor dit vriendschappelijke duel. Dit omdat de aanvaller slechts twee dagen na deze oefeninterland met zijn eigen club Santos FC verplichtingen heeft in de Copa Libertadores.
Ook Neymar's ploeggenoten Ganso en Rafael ontbreken om deze reden in de selectie van Brazilië. De vriendschappelijke wedstrijd tussen Brazilië en Denemarken zal in het Duitse Hamburg gespeeld worden. Voor het Deense nationale team is dit een wedstrijd als voorbereiding op het aankomende EK.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ok, thanks. Ik zit mobiel op een BB, dus surf niet zo makkelijk.
Is altijd in europa.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn de Denen nu nog helemaal naar Brasil gegaan, of wordt de wedstrijd elders gespeeld?
bleachquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Davy uit welke anime komt dat rare mannetje uit jou UI?
ik geloof bleachquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Davy uit welke anime komt dat rare mannetje uit jou UI?
Verrassend stukje op 2:30quote:
Mooi he?quote:
Op een forum roepen dat je op mannen valtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 04:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ga maar slapen ja, hier hoef ik niet meer van te zien.. tegenvaller weer..
Als ik op mannen zou vallen zou ik dat ook op een internet forum zeggen. Ik val op vrouwen dus dat gaat niet op, maar dit is niet wat ik mooi/lekker/geil vind.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 04:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op een forum roepen dat je op mannen valt
Als je dat niet mooi vindquote:Op zaterdag 26 mei 2012 04:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik op mannen zou vallen zou ik dat ook op een internet forum zeggen. Ik val op vrouwen dus dat gaat niet op, maar dit is niet wat ik mooi/lekker/geil vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |