Dat is het toppunt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat uberhaupt lui zijn die die klereherrie van die Skrillex vet vinden
Blij dat die hype weer redelijk is overgewaaid. Wat een taffesmuziek.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch is dat nummer Starships wel aanstekelijk. Kan er best naar luisteren en vind van mezelf dat ik vrij serieus naar muziek luister. Ben absoluut geen top40 fan over 't algemeen.
Dit. Overigens zat ik wel te zuigen en luister ik in werkelijk voornamelijkheid metal, maar ik begrijp best waarom dit soort catchy nummer doorbreken als je ziet wat er voor een andere rotzooi in de Top40/discotheken wordt afgespeeld.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
Het is ook gewoon een kunst om die nummers van Minaj te schrijven hoor, een pakkend nummertje maken is echt niet zo makkelijk.
Kon Charlie niet komen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:39 schreef Typisch het volgende:
Haha, eind september Mental Theo geboekt bij mij op het werk.Ze wilde kut herrie, kunnen ze het krijgen ook.
Paul Elstak wilde niet, hommo.
Ja, vorig jaar hadden we geen grote naam en zat de tent al helemaal vol met koek wauwzen. En zuipen dat ze deden jonge, maakte niet uit wat als er maar alcohol in zat.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:39 schreef Typisch het volgende:
Haha, eind september Mental Theo geboekt bij mij op het werk.Ze wilde kut herrie, kunnen ze het krijgen ook.
Dat is langquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
Boys! Vanaf vandaag heb ik zomervakantie! 3,5 maanden lang
Nou vandaag laatste eindexamen gedaan. In September begint nieuwe schooljaar dus eigenlijk heb ik nu vakantie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is langzeker je diploma gehaald dit jaar?
Heel mijn armen rood. Ik moet meer binnen zitten achter de computer.quote:
Dat lijkt me sowieso wel interessant wel om te kijken. Wilfried de Jong is er ook wel de geknipte presentator voor, als er sporters langskomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heel mijn armen rood. Ik moet meer binnen zitten achter de computer.
vanavond
http://www.tvgids.nl/arti(...)Klaas-Jan_Huntelaar/
Waarom niet lownoise?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:39 schreef Typisch het volgende:
Wilfred de Jong en Wilfried Genee, toppresentatoren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso wel interessant wel om te kijken. Wilfried de Jong is er ook wel de geknipte presentator voor, als er sporters langskomen.
Toevallig twee liefhebbers van Feyenoord (hoewel Genee méér heeft met die gekken uit Frieslandquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wilfred de Jong en Wilfried Genee, toppresentatoren.
Dit is een naam die mensen hier allemaal kennen, lownoise ken ik niet eens want houd niet van die muziek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |