SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Ben je homo, roddelaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Jumi, ik wil niet stoken hoor, maar Vas loopt te stoken in KLB.![]()
Wejow shit is aan hier
*rent weer weg* :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
wat doe jij nou weer hier?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Wegrennen, ik ben te blank voor dit topic :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Nee hoor, niks mis met wit vlees.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wegrennen, ik ben te blank voor dit topic :$full stops and exclamation marks![]()
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wegrennen, ik ben te blank voor dit topic :$
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Krioquote:Niks mis met wit vlees sisquote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Neequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef krioro het volgende:
[..]
DqodLijstjestopic loopt alweer niet echt meer geloof ik hè?
.. Ik wil wel weer posten tho, ga m zo ff opzoeken
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Hmmmm kipquote:
"Get in mah belly"quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ja, problem? Ik kan Jumi toch niet aanvallenquote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:
Dat dusquote:Hmmm chicks in muh buikjuh :$quote:
Ok, maar ik ging zei ik net.. Anders lieg ik enzo, dat gaat te vurrrr :$![]()
![]()
Oh en hij is gekicked hoor, Krio
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Hmmm chicks in muh buikjuh :$
Ok, maar ik ging zei ik net.. Anders lieg ik enzo, dat gaat te vurrrr :$
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh en hij is gekicked hoor, Krio
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Dqod het volgende:
Ok, maar ik ging zei ik net.. Anders lieg ik enzo, dat gaat te vurrrr :$
[ afbeelding ]![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Vandaag met mijn brakke hoofd party hardy in Zeeland bij m'n oma. Kan niet wachten.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik ga kenserhard vier dagen feesten. Wat wil je daaraan doen hé?
Strakjes wat makrelensalade maken en wat schouderkarbo's marineren nigga. Men vindt het geil als ik op die bbq-s kom jeweettog![]()
Zo neemt deze boy zn proteinzzquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:55 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga kenserhard vier dagen feesten. Wat wil je daaraan doen hé?
Strakjes wat makrelensalade maken en wat schouderkarbo's marineren nigga. Men vindt het geil als ik op die bbq-s kom jeweettogDeathlift or Die.![]()
owh ik dacht op een andere manierquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
via wat keelyoghurt van een ander man.quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Nee, hoor dat was ik :$quote:
En ja, t loopt wel ineens weer
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, hoor dat was ik :$
En ja, t loopt wel ineens weerEn ja, als het gekickt wordt wel, iedereen is gewoon te lui om het gaande te houden of zo.quote:
full stops and exclamation marks![]()
ik ben wel de echte echte jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zeg moet jij wat patsen hebben jij gare ecto?I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
¿ gelijk wat kaas voor op je toast en een teennagel als tandenstokker.quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik zal m'n best doen iigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:23 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
En ja, als het gekickt wordt wel, iedereen is gewoon te lui om het gaande te houden of zo.![]()
all night long¡quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Iemand, back me up in deze.
Rico (vanaf 2:04) zijn stem (en hijzelf) is best geil toch?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
sorry, ik zou het er niet op kunnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef Juminelle het volgende:
Iemand, back me up in deze.
Rico (vanaf 2:04) zijn stem (en hijzelf) is best geil toch?
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Leg me eens uit wat hier lekker aan is dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bijna net zo lekker als deze recherche-chick van politie Haaglanden ofzo.
[ afbeelding ]![]()
Alles wat bij jou ontbreekt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leg me eens uit wat hier lekker aan is dan?![]()
![]()
Nooit. Bovenstaande PICCA die ik gepost heb, godverdomme wat een benen en ass. Niet normaal meer, daarom moeten chicks dus squatten!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Geef mij die baanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alles wat bij jou ontbreekt.
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Ja oke, wel een ziek lekker lichaam inderdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nooit. Bovenstaande PICCA die ik gepost heb, godverdomme wat een benen en ass. Niet normaal meer, daarom moeten chicks dus squatten!.
Ik heb nog wel een vacature openstaan als persoonlijke bodyguard, beetje zoals Khadaffi ze hadquote:.
![]()
Niet spannend genoeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nog wel een vacature openstaan als persoonlijke bodyguard, beetje zoals Khadaffi ze had.
Jij zat nu letterlijk zo voor de computer:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gebruik minder drugs. Jij dwaas.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leg me eens uit wat hier lekker aan is dan?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik heb gewoon een afwijkende mening, dwaas.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gebruik minder drugs. Jij dwaas.![]()
Mijn GTA skills ontkennenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Pas maar op, jij wordt sowieso gelijkt gepopt.
[ afbeelding ]
Wat?quote:
Dat zijn denk ik de enige vrouwen ter wereld (naast types als Lucia Rijker ofc) die mannen totaal kunnen temmen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een afwijkende mening, dwaas.Understatement van het millennium
.
![]()
"fucking lekker" vind ik overdreven jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Understatement van het millennium
.
Ik heb niet gezegd dat ze lelijk is.
![]()
Ik had het over persoonlijke bodyguard zijn van jou hè, niet van Khadaffi.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat?
[ afbeelding ]
Dat zijn denk ik de enige vrouwen ter wereld (naast types als Lucia Rijker ofc) die mannen totaal kunnen temmen.
[..]Understatement van het millennium
.
Maar even serieus, eigenlijk wil ik het liefst bij de recherche werkenLijkt me tof.
Beetje zoals J-Lo in Out of Sightquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had het over persoonlijke bodyguard zijn van jou hè, niet van Khadaffi.
Maar even serieus, eigenlijk wil ik het liefst bij de recherche werkenLijkt me tof.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
De realiteit is anders dan de films helaas.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had het over persoonlijke bodyguard zijn van jou hè, niet van Khadaffi.
If not now, then when.![]()
Wie heeft d'r "fucking lekker" genoemd dan? Niemandquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"fucking lekker" vind ik overdreven jaIk heb niet gezegd dat ze lelijk is.
.
Prima secundaire arbeidsvoorwaarden hoor, your lossquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had het over persoonlijke bodyguard zijn van jou hè, niet van Khadaffi..
![]()
the fuckquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Hulpdiensten vernielen huis om meisje van 400 kilo te redden
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20120525_180
Een leger van brandweerlui, ingenieurs en artsen was ervoor nodig, voor de redding van de zwaarste tiener van Groot-Brittannië. Nadat ze een beroerte had gekregen, vernielden ze haar huis om haar naar het ziekenhuis te kunnen brengen.
De reddingsactie, die zo'n acht uur duurde en waarbij veertig man betrokken was, startte toen Georgia een aanval kreeg: ze had moeite met ademen en pijn in haar borst.
Om de 400 kilo zware tiener naar het ziekenhuis te kunnen brengen, moesten de hulpdiensten het dak van haar moeders huis eerst afbreken. Daar kwamen zelfs cirkelzagen en hamers aan te pas.
Door het gat in het dak kon het meisje, dat al zes maanden vastgekluisterd zat aan bed in haar meisjeskamer, met een speciale stretcher naar een ziekenwagen worden gebracht, die verstevigd was om het gewicht te kunnen dragen.
19 Jaar.
![]()
Gewoon blijven eten, ik hoef niet oud te worden. Goodlife alles.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
19 Jaar.
Ik hoop dat je de nuance tussen deze fat motherfucker en Rick Ross wel ziet, tochquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gewoon blijven eten, ik hoef niet oud te worden. Goodlife alles..
![]()
Bitch, I'm fabolous.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
19 Jaar.
Vaak zijn de ouders ook dik en doordat die ouders een leven van dikheid gehad hebben doen ze het hun kinderen onbewust ook aan. Treurig ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ging bijna het k-woord zeggenHoe de fuck kunnen ouders dit zo ver laten komen?
Daar heb ik dus zo vaak discussies met m'n moeder over als we dat op tv zien, je zou juist denken dat je je kind niet hetzelfde aan wilt doen enzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vaak zijn de ouders ook dik en doordat die ouders een leven van dikheid gehad hebben doen ze het hun kinderen onbewust ook aan. Treurig ja.I mean c'mon son
![]()
Mijn haar wordt zo langIk moet naar de kapper maar ik wil het niet laten knippen.
Tevens weet ik niet wat ik met m'n haar moet doen. Help me
Same problemquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:45 schreef Juminelle het volgende:
Mijn haar wordt zo langIk moet naar de kapper maar ik wil het niet laten knippen.
Tevens weet ik niet wat ik met m'n haar moet doen. Help me![]()
![]()
Zit zij bij Haaglanden ja? Laat me iets crimineel doenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Zijkant wegscherenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:45 schreef Juminelle het volgende:
Tevens weet ik niet wat ik met m'n haar moet doen. Help meSchijt aan wat iedereen denkt het staat jou volgensmij wel tof.
![]()
Maar als het niet staat moet ik de komende jaren doorbrengen als kluizenaarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zijkant wegscherenSchijt aan wat iedereen denkt het staat jou volgensmij wel tof.
Ben er te pussy voor.
Denk dat dat wel meevalt toch, je hebt lang haar dus kan er wel min of meer overheenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar als het niet staat moet ik de komende jaren doorbrengen als kluizenaarBen er te pussy voor.
![]()
Vrouwen.
Ook zo'n meisje die ik ken had altijd haar tot over de schouders, heel mooi meisje verder en toen begon ze ineens aan een kort pittig kapsel gevolgd door de zijkant opgeschoren.
En dan gaat ze op FB vragen of mensen het mooi vinden als ze dat zou doen en al die meisjes vinden het prachtig maar bij mijzelf denk ik dan dat die meisjes het eigenlijk helemaal niet mooi vinden maar het wel zeggen.
Zag laatst ook een meisje dat heel mooi is met ineens een hanenkam en de rest gemilimeterd.
Echt waar wat de fuck is er mis met de hedendaagse maatschappij waarin de mannen steeds meer homo worden en de vrouwen steeds meer mannen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouwen.
Ook zo'n meisje die ik ken had altijd haar tot over de schouders, heel mooi meisje verder en toen begon ze ineens aan een kort pittig kapsel gevolgd door de zijkant opgeschoren.
En dan gaat ze op FB vragen of mensen het mooi vinden als ze dat zou doen en al die meisjes vinden het prachtig maar bij mijzelf denk ik dan dat die meisjes het eigenlijk helemaal niet mooi vinden maar het wel zeggen.
Zag laatst ook een meisje dat heel mooi is met ineens een hanenkam en de rest gemilimeterd.
Echt waar wat de fuck is er mis met de hedendaagse maatschappij waarin de mannen steeds meer homo worden en de vrouwen steeds meer mannen.![]()
![]()
Maar 1 euro bij de appie nu.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Zo, vandaag een aantal flessen Fernandes gehamsterd om de zomer door te komenAll good things are wild and free.![]()
Titiiiii, help me. Ik moet open zomerschoenen hebben voor op vakantie maar ik weet niet welke.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
verdomme mens, had het gezegd toen ik brak in bed lag.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
't Waren 10 flessen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:26 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Yep, kassameisje keek wel beetje verbaasd enzo.![]()
![]()
Weet ik veel wanneer jij brak in bed ligt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
verdomme mens, had het gezegd toen ik brak in bed lag.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Elke vrijdag zaterdag en zondag.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet ik veel wanneer jij brak in bed ligt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Domme vraag maybe maar heb di een tandarts afspraak waar ik dankzij werk niet heen kan. Nu moet je 24 uur van te voren afbellen maar was vergeten dat ze maandag dicht zitten vanwege pinksteren. Als ik di ochtend op bel en zeg dat ik ziek ben zou ik dan alsnog een boete krijgen?
All good things are wild and free.![]()
Nee, hun schuldquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:35 schreef tliciouz het volgende:
Domme vraag maybe maar heb di een tandarts afspraak waar ik dankzij werk niet heen kan. Nu moet je 24 uur van te voren afbellen maar was vergeten dat ze maandag dicht zitten. Als ik di ochtend op bel en zeg dat ik ziek ben zou ik dan alsnog een boete krijgen?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Elke vrijdag zaterdag en zondag.Herkenbaar.
Nee, denk niet dat ze zo moeilijk doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:35 schreef tliciouz het volgende:
Domme vraag maybe maar heb di een tandarts afspraak waar ik dankzij werk niet heen kan. Nu moet je 24 uur van te voren afbellen maar was vergeten dat ze maandag dicht zitten. Als ik di ochtend op bel en zeg dat ik ziek ben zou ik dan alsnog een boete krijgen?
Ik vergeet die afspraken altijd, dan bellen ze me op (alsof ik daar wakker van word) en moet ik 50 euro betalen. Lijers.
Mail ze nu dat je dinsdag niet kan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:35 schreef tliciouz het volgende:
Domme vraag maybe maar heb di een tandarts afspraak waar ik dankzij werk niet heen kan. Nu moet je 24 uur van te voren afbellen maar was vergeten dat ze maandag dicht zitten. Als ik di ochtend op bel en zeg dat ik ziek ben zou ik dan alsnog een boete krijgen?full stops and exclamation marks![]()
Ze hebben alleen telefoon nummer, net heen gebeld kan geen voicemail achterlaten alleen ander nummer bellen voor spoedgevallen in het weekend.quote:All good things are wild and free.![]()
Hehe zit nou niet echt op een boete te wachtenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]Herkenbaar.
[..]
Nee, denk niet dat ze zo moeilijk doen.
Ik vergeet die afspraken altijd, dan bellen ze me op (alsof ik daar wakker van word) en moet ik 50 euro betalen. Lijers.
Oh hebben ze daar in het durp nog geen e-mail.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze hebben alleen telefoon nummer, net heen gebeld kan geen voicemail achterlaten alleen ander nummer bellen voor spoedgevallen in het weekend.
Mjah, geen idee of ze moeilijk gaan doen. Bij mij de laatste keer niet toen ik in de ochtend een mail stuurde om de afspraak van die middag af te zeggen (geloof ik, kan zijn dat ik een rekening heb gehad).
Not funnyquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh hebben ze daar in het durp nog geen e-mail.
Mjah, geen idee of ze moeilijk gaan doen. Bij mij de laatste keer niet toen ik in de ochtend een mail stuurde om de afspraak van die middag af te zeggen (geloof ik, kan zijn dat ik een rekening heb gehad).
Ik bel gewoon op naar dat spoednummer hoorZie wel.
Ja hun schuld dat je niet 24 uur van tevoren kan afbellenquote:Zelfde geld wist je pas zaterdag dat je ergens heen moest ofzo
![]()
![]()
Jum, heb overigens zelfde probleem met schoenen vinden voor de zomer
Niet chill. Ik heb alleen dichte schoenen en hakken, dus heb ik niet veel aan. In de stad heb je alleen van die zomerschoenen met zo'n gaar houten zooltje waardoor het lijkt alsof je maat 47 hebt en die andere zomerschoenen vind ik lelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef tliciouz het volgende:
Jum, heb overigens zelfde probleem met schoenen vinden voor de zomer
en terecht, goeie garp van dwrquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij zat nu letterlijk zo voor de computer:
[ afbeelding ]![]()
gewoon de dode punten laten knippen en weer door ltaen groeien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:45 schreef Juminelle het volgende:
Tevens weet ik niet wat ik met m'n haar moet doen. Help me
wijven met kort haar![]()
![]()
Water en een banaanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 05:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is niet echt sexy, wat kwam eruit?![]()
![]()
Eindelijk weer eens kunnen uitslapen.
Shoutout naar m'n avondwinkel die naast flesjes Vanilla Coke nu ook blikjes verkoopt, voor ¤1, gekoeld alles.
![]()
dadelijk bbqenquote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Vannacht heeft een homo vriend van me een andere gozer een blowjob gegeven waar ik en 2 anderen bijstonden![]()
![]()
Trauma dit.![]()
zei je alquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Vannacht heeft een homo vriend van me een andere gozer een blowjob gegeven waar ik en 2 anderen bijstonden![]()
![]()
Trauma dit.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Trauma dit.wat kk naar
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Trauma dit.quote:![]()
Dit is een gepaste uitzondering.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja jongens let even op jullie taalgebruik hè, kan niet dit.![]()
Ben ik trouwens de enige die vind dat deze sma wat van tli heeft?. Ohja, wat heeft ze met d'r ogen ofzo? Ze kijkt zo apart, maar ik ben er nog niet uit wat het is.
![]()
Kenkerviezquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Trauma dit.Deathlift or Die.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Volgensmij vind tli dit niet echt een compliment
Zou geven.
![]()
Zag vanmorgen Carlo en Irene, deden ze dr fucking goed na.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat deze sma wat van tli heeft?
[ afbeelding ]. Ohja, wat heeft ze met d'r ogen ofzo? Ze kijkt zo apart, maar ik ben er nog niet uit wat het is.
Maar Tli zou zeker wel beter zingen dan haar
Deathlift or Die.![]()
Oh, ja op die andere foto ziet ze er een beetje uit als een mongooltje ofzo dunno. Deze vallen wel meequote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou geven.
Maar alsnog zie ik niet echt wat van tli in haar
![]()
![]()
Oh my god, jij bent de 2e van fok al. Wat is mis met jullie.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]. Ohja, wat heeft ze met d'r ogen ofzo? Ze kijkt zo apart, maar ik ben er nog niet uit wat het is.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh my god, jij bent de 2e van fok al. Wat is mis met jullie.Ik moest echt meteen aan je denken de 1e keer dat ik d'r zag, wie nog meer dan?
![]()
![]()
Uit ander topic. Enige wat er op lijkt zijn de haren en die hamsterwangenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ik moest echt meteen aan je denken de 1e keer dat ik d'r zag, wie nog meer dan?
Yeah no.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Alleen dat haar heeft dezelfde kleur en is ook stijl.
![]()
Maar wat heeft die chick dus met d'r ogen, loenst ze een beetje ofzo? Ik kom er niet uit.
Hier heeft ze trouwens wel een onmeunige rotkop.
![]()
Geen idee. Het lijkt wel vaak zo. Dus denk dat die ogen gewoon een beetje halfrond zwemmen in die kassen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar wat heeft die chick dus met d'r ogen, loenst ze een beetje ofzo? Ik kom er niet uit.
[ afbeelding ]
Hier heeft ze trouwens wel een onmeunige rotkop.
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus denk dat die ogen gewoon een beetje halfrond zwemmen in die kassen.!
![]()
Bij echte schele mensen ziet het er gewoon veel constanter uit en zie je steeds dezelfde afwijking terug. Bij haar niet volgens mij.![]()
http://nl.wikipedia.org/w(...)ie_Songfestival_2012
Daarnaast viel haar inzending voor het songfestival op 2 maart ten prooi aan een in scène gezette plagiaatbeschuldiging van Rambam, een tv-programma van de VARA. De misleiding werd binnen enkele uren ontzenuwd door gebruikers van het internetforum FOK![14]![]()
Geilquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Trauma dit.nog wat van opgepikt?
![]()
Nee, heb even met m'n camera geflitst en toen renden ze beiden in paniek achter me aan omdat ze dachten dat ik foto gemaakt had. Ik ben zo flauw somsquote:![]()
![]()
Ghehe maar wat moet ik me erbij voorstellen eigenlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, heb even met m'n camera geflitst en toen renden ze beiden in paniek achter me aan omdat ze dachten dat ik foto gemaakt had. Ik ben zo flauw somsWas dit gewoon buiten ofzo?
![]()
Ja, we gingen ff frisse neus halen en om de hoek onderaan een trappetje zitten en opeens boem pik in z'n mond en die andere 2 ook maar snel de trap opgelopenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ghehe maar wat moet ik me erbij voorstellen eigenlijkWas dit gewoon buiten ofzo?
![]()
![]()
dWc beledig tli eens niet zo grof en kap met foto's van die debiele Turk.
Waar speelde dit ultieme gay-voorval zich precies af dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, we gingen ff frisse neus halen en om de hoek onderaan een trappetje zitten en opeens boem pik in z'n mond en die andere 2 ook maar snel de trap opgelopenSorry Popsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:29 schreef krioro het volgende:
dWc beledig tli eens niet zo grof en kap met foto's van die debiele Turk..
![]()
![]()
Net naast het a'damse bos. Ze hadden gewoon naar de oeverlanden moeten gaan ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar speelde dit ultieme gay-voorval zich precies af dan?
[..]
Sorry Pops.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee. Het lijkt wel vaak zo. Dus denk dat die ogen gewoon een beetje halfrond zwemmen in die kassen.
Goeiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas, post die gayvriend van je ook op FOK!?
Stiefvader die denk dat ik een hommo ben
[..]![]()
![]()
![]()
Sorry, ik heb wel genoten van mijn pizza quattro formaggiquote:Groetjes aan al dat lekkere vlees wat in jouw buik zit
![]()
![]()
Groeten terugquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Groetjes aan al dat lekkere vlees wat in jouw buik zit.
![]()
Jammer wel. Volgende keer gewoon komenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry, ik heb wel genoten van mijn pizza quattro formaggiGroetjes aan al dat lekkere vlees wat in jouw buik zit
Ghehehquote:![]()
![]()
Is wel zieke tuin ja, hoodrich jwz.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zieke tuin (?). Beter is dat een dik blok hasj bovenop, maar zal wel niet
.
![]()
Nee, helaas niet.Mijn ouders zitten binnen met mijn oma uit Bosnie (vakantie), wou stiekem wel even snel wat erin smokkelen maar dan heb ik zodalijk zieke red eyes brah.
Pas gemaaid gras en die geur ervanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nu serieus zin om gras te maaien, fucking chill om te doen![]()
.
![]()
![]()
Nice nice!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is wel zieke tuin ja, hoodrich jwz.![]()
Nee, helaas niet.Mijn ouders zitten binnen met mijn oma uit Bosnie (vakantie), wou stiekem wel even snel wat erin smokkelen maar dan heb ik zodalijk zieke red eyes brah.
Ik ga alvast bedenken welke lekkere jonko ik zo ga halen.
De geur is bijzaak, gaat mij erom dat je die motherfucker kortwiekt en laat zien wie de baas isquote:.
![]()
ik welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Godver Yuri, ik wil jouw tuin. Als je me nog vertelt dat je een fucking lekker zwembad hebt ofzo..
Bij jou valt er vast wel wat gras te maaien, kortwiek die motherfuckers down there.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De geur is bijzaak, gaat mij erom dat je die motherfucker kortwiekt en laat zien wie de baas is.
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De geur is bijzaak, gaat mij erom dat je die motherfucker kortwiekt en laat zien wie de baas is.
Laat jij maar zien wie de baas is, ik geniet wel van de geur![]()
![]()
Je bent van harte uitgenodigd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nu serieus zin om gras te maaien, fucking chill om te doen![]()
.
Uurtje zoet.
http://i.imgur.com/u2VWf.jpg (gele is van ons)
Maar het huis staat te koop omdat mijn ouders richting het Westen willen. Wel jammer, maar het is hier ook cncr saai.If not now, then when.![]()
True, heb m'n ballen al een maand niet geschorenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij jou valt er vast wel wat gras te maaien, kortwiek die motherfuckers down there..
Grootgrondbezitter hindabuildingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent van harte uitgenodigd.Uurtje zoet.
http://i.imgur.com/u2VWf.jpg (gele is van ons)
Maar het huis staat te koop omdat mijn ouders richting het Westen willen. Wel jammer, maar het is hier ook cncr saai..
![]()
Het is niet legaal, maar er wordt niet op gecontroleerd lijkt mequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je wiet in Nederland op de post doen?.
![]()
Stuur wat Lemon haze van Greenhouse op dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is niet legaal, maar er wordt niet op gecontroleerd lijkt me.
Ik doe het als jij je tuin beschikbaar stelt voor de Fernandes zomer BBQ-meetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Stuur wat Lemon haze van Greenhouse op dan..
![]()
Hahahah.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik doe het als jij je tuin beschikbaar stelt voor de Fernandes zomer BBQ-meet.
Ik dacht dat Yugoslaven goed waren met chantage maar negers blinken er in uit zie ik al.
goed planquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik doe het als jij je tuin beschikbaar stelt voor de Fernandes zomer BBQ-meet.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht dat Yugoslaven goed waren met chantage maar negers blinken er in uit zie ik al.![]()
![]()
Zomermeet![]()
Stel een plan de campagne op.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Van jou wil ik dan graag een gedragen string ontvangen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Damn son, weet wel waar we nu onze zomermeet gaan houden.If not now, then when.![]()
Je mag hem peroonlijk uit trekken op de meet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Van jou wil ik dan graag een gedragen string ontvangen.All good things are wild and free.![]()
Begon spontaan voorvocht te lekken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je mag hem peroonlijk uit trekken op de meet.If not now, then when.![]()
Congratz!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Door naar de tweede ronde van de decentrale selectie hbo mondzorgkunde
Mag je zodalijk ook tanden bleken enzo?If not now, then when.![]()
Eerst maar eens m'n diploma halenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Congratz!
Mag je zodalijk ook tanden bleken enzo?![]()
![]()
Maniak.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
50 Cent die even een Rolls Royce Phantom van $300.000 voor Floyd Mayweather koopt, als cadeautje.
[ afbeelding ]![]()
Hij kocht toch ook even zomaar een dikke Porsche voor iemand?If not now, then when.![]()
Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé voor Ciaraquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maniak.![]()
Hij kocht toch ook even zomaar een dikke Porsche voor iemand?.
![]()
![]()
Niggers hier houden enkel van geld.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
ze waren vroeger al makkelijk te paaien met dingen die glimmenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Niggers hier houden enkel van geld.![]()
Deze Servische mobster heeft gewoon als bijnaam gekregen Joca Amsterdam.Ook de gevaarlijkste en grootste trouwens.
Degene die zei dat geld niet gelukkig maakt was gewoon dead brokequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Niggers hier houden enkel van geld.. Hoevaak ga jij nog niggers zeggen btw?
Not to be fucked with, die hitmans rijden in één keer door naar hun moederland gewoon na de drive-byquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze Servische mobster heeft gewoon als bijnaam gekregen Joca Amsterdam.Ook de gevaarlijkste en grootste trouwens.
.
![]()
Blijven zieke gasten inderdaad.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Degene die zei dat geld niet gelukkig maakt was gewoon dead broke. Hoevaak ga jij nog niggers zeggen btw?
[..]
Not to be fucked with, die hitmans rijden in één keer door naar hun moederland gewoon na de drive-by.
Maakt ook niet gelukkig, enkel makkelijker. Ik denk dat als jij morgen miljonair zou zijn dat je over 1 maand dood bent na een overdosis.
Nee just kiddin', maar je leest en ziet wel vaker dat mensen die ineens veel rijker zijn helemaal fucked up worden omdat ze niet weten wat ze met het geld moeten op de één of andere manier. Je hebt veel geld maar blijft altijd alleen omdat mensen niet van je houden als persoon maar voor het geld.If not now, then when.![]()
Tot ik op straat door een boze nigger word geklapt omdat hij dacht dat ik hem nigger noemde, terwijl ik gewoon het tegen mijn whitest homeneger had.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Degene die zei dat geld niet gelukkig maakt was gewoon dead broke. Hoevaak ga jij nog niggers zeggen btw?
[..]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hoe meer geld ik heb, des te meer shit ik kan kopen danwel doen waarmee ik mezelf echt wel gelukkig ga wanenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Blijven zieke gasten inderdaad.
Maakt ook niet gelukkig, enkel makkelijker. Ik denk dat als jij morgen miljonair zou zijn dat je over 1 maand dood bent na een overdosis.
Nee just kiddin', maar je leest en ziet wel vaker dat mensen die ineens veel rijker zijn helemaal fucked up worden omdat ze niet weten wat ze met het geld moeten op de één of andere manier. Je hebt veel geld maar blijft altijd alleen omdat mensen niet van je houden als persoon maar voor het geld.. Zo simpel is het. Ik zou dus ook echt wel weten wat ik met m'n geld aanmoet, en sowieso de verstandigste of meest lucratieve keuzes maken
.
"Hey maar ik ben toch ook een nigga, kijk m'n skin tone swa. Respect. Yo. Ik vind 't niet leuk meer hoowwrquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tot ik op straat door een boze nigger word geklapt omdat hij dacht dat ik hem nigger noemde, terwijl ik gewoon het tegen mijn whitest homeneger had."
![]()
Ik zou ook wel weten waar ik het geld aan uit moet geven maar toch zie ik zo'n bekende "serie/film" achtige scene voor mij waarbij ik op mijn multi-million yacht zit met allemaal peeps aan boord waarvan ik niemand 'echt' ken en als ik ze zou kennen zij het allemaal voor 't geld en de daarbij behorende lifestyle doen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe meer geld ik heb, des te meer shit ik kan kopen danwel doen waarmee ik mezelf echt wel gelukkig ga wanen. Zo simpel is het. Ik zou dus ook echt wel weten wat ik met m'n geld aanmoet, en sowieso de verstandigste of meest lucratieve keuzes maken
.
Ik pretendeer never een neger te zijn, dWc. Enkel wanneer ik dames informeer over mijn piemel.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
He, zwoele technotijger van me.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Morgen feesten met een stralende zon boven mijn hoofdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
He, zwoele technotijger van me.
Na een paar weken zwoegen mag het dan weer eindelijk![]()
![]()
Heerlijkheid. Waar ga je stralen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Morgen feesten met een stralende zon boven mijn hoofd
Na een paar weken zwoegen mag het dan weer eindelijkThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Noorderparkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heerlijkheid. Waar ga je stralen?![]()
![]()
Lam nu jwz, zo eindelijk copuleren na een lange dag gewacht te hebben.
Lekker plakkerig enzo, jammie.![]()
Ik was al thuis. Jij gaat FOK!en op het feest zelfquote:Op zondag 27 mei 2012 10:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou moet ik aan mezelf denkenwaus op fok posten. Maar het was leuk dus?
Maar het was heel tof ja. Nog steeds niet geslapen dus zometeen even slaap inhalen in de zon.
Ah, pirkie dus?quote:Op zondag 27 mei 2012 10:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik was al thuis. Jij gaat FOK!en op het feest zelfMaar het was heel tof ja. Nog steeds niet geslapen dus zometeen even slaap inhalen in de zon.
![]()
![]()
Heerlijk genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:10 schreef ThaTim het volgende:
Heerlijk genietenMocht je willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat mocht ik willen?quote:
Ik maak nog wel een foto met duim, ok?quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Weet niet hoe ik dat doe met timestamp, maar hiero.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zusje heb ik niet, sorry man.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:19 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik dat doe met timestamp, maar hiero.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zusje heb ik niet, sorry man.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
[..]
Weet niet hoe ik dat doe met timestamp, maar hiero.GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zusje heb ik niet, sorry man.Swagger
![]()
Nee op fb van emporiumquote:Op zondag 27 mei 2012 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut, heeft ze wel FB? Wat een deceptie.
[..]
Weet niet hoe ik dat doe met timestamp, maar hiero.Waar is dit en hoe kom ik daar zo snel mogelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zusje heb ik niet, sorry man.All good things are wild and free.![]()
Zo rol ikquote:In m'n tuin in Zuid-Limburg. Auto gaat het snelst.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar is dit en hoe kom ik daar zo snel mogelijk?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Sorry Rickoquote:Op zondag 27 mei 2012 13:45 schreef RickoKun het volgende:
ZUID limburg ook nog eensGodverdomme Tim, lekker de meest grote afstand hebben
godverdomme chaiquote:
Ok.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:12 schreef RickoKun het volgende:
Gisteren zo zat dat een stijve er niet meer in zatondanks alle moeite van de dame in kwestie
![]()
Voor zo'n soort reclame iemand met zo'n ontzettend ranzig Carice van Houten-gebit vragenquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:12 schreef RickoKun het volgende:
Gisteren zo zat dat een stijve er niet meer in zatondanks alle moeite van de dame in kwestie
![]()
![]()
Nou goed het was niet veel moeite maar gewoon schuren word ik niet hard van weetje moet gewoon neuke jatogquote:![]()
Is goed Nick. Neem je Ellemijn mee dit keer?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
he, Tim. Mooi zwembad, morgen kom ik weer bij je pittenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Je pik faalt gwnquote:Op zondag 27 mei 2012 14:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nou goed het was niet veel moeite maar gewoon schuren word ik niet hard van weetje moet gewoon neuke jatog![]()
![]()
Wat praat jij voor wartaal jongeman.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:32 schreef drumstickNL het volgende:
Deze shiz is echt niet te drinken; Dr. Pepper for dah win!![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:32 schreef drumstickNL het volgende:
Deze shiz is echt niet te drinken; Dr. Pepper for dah win!I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Heb je ze allemaal geprobeerd dan ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:32 schreef drumstickNL het volgende:
Deze shiz is echt niet te drinken; Dr. Pepper for dah win!![]()
Dr Pepper Cherry is wel nicequote:Op zondag 27 mei 2012 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dr. Pepper. Dat is echt
Cherry Coke
met water
.
![]()
![]()
GTL baby.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:12 schreef Ethanolic het volgende:
Het zou verboden moeten worden hoe tan ik ben.If not now, then when.![]()
Dit, vooral in combinatie met mijn nieuwe neon shirtje ben ik echt bruinquote:Op zondag 27 mei 2012 16:12 schreef Ethanolic het volgende:
Het zou verboden moeten worden hoe tan ik ben.
Negers die zwarter willen worden door te zonnenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
White folks en zonnen, ik zal het nooit begrijpen.
![]()
![]()
Pics.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:24 schreef tliciouz het volgende:
Ik wel aangezien ik mij 10x knapper voel als ik bruin ben, hehe![]()
Geen pics van mijn face, outfit staat in wat draag je vandaagquote:
Hear hearquote:Op zondag 27 mei 2012 18:24 schreef tliciouz het volgende:
Ik wel aangezien ik mij 10x knapper voel als ik bruin ben, hehe![]()
Als ik Sala was geweest had ik gezegd dat je op m'n gezicht moest komen zittenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen pics van mijn face, outfit staat in wat draag je vandaag.
![]()
Dit iddquote:Op zondag 27 mei 2012 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
dem black genes. Overigens vind zelfs mn ma dat ik te trots ben op Amsterdam
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, vooral in combinatie met mijn nieuwe neon shirtje ben ik echt bruin
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit idddem black genes. Overigens vind zelfs mn ma dat ik te trots ben op Amsterdam
Dit zeggen en dan bleker zijn dan ik ben
Deathlift or Die.![]()
Bla.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:41 schreef Ethanolic het volgende:
Dit zeggen en dan bleker zijn dan ik ben
![]()
Vas, was die opmerking in wat draag je vandaag sarcastisch of?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit idddem black genes. Overigens vind zelfs mn ma dat ik te trots ben op Amsterdam
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vas, was die opmerking in wat draag je vandaag sarcastisch of?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Titi.
![]()
Nee, ik vind serieus dat je best een tan hebtquote:Op zondag 27 mei 2012 18:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vas, was die opmerking in wat draag je vandaag sarcastisch of?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: