SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Ben je homo, roddelaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Jumi, ik wil niet stoken hoor, maar Vas loopt te stoken in KLB.![]()
Wejow shit is aan hier
*rent weer weg* :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
wat doe jij nou weer hier?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Wegrennen, ik ben te blank voor dit topic :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Nee hoor, niks mis met wit vlees.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wegrennen, ik ben te blank voor dit topic :$full stops and exclamation marks![]()
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wegrennen, ik ben te blank voor dit topic :$
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Krioquote:Niks mis met wit vlees sisquote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Neequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef krioro het volgende:
[..]
DqodLijstjestopic loopt alweer niet echt meer geloof ik hè?
.. Ik wil wel weer posten tho, ga m zo ff opzoeken
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Hmmmm kipquote:
"Get in mah belly"quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ja, problem? Ik kan Jumi toch niet aanvallenquote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:
Dat dusquote:Hmmm chicks in muh buikjuh :$quote:
Ok, maar ik ging zei ik net.. Anders lieg ik enzo, dat gaat te vurrrr :$![]()
![]()
Oh en hij is gekicked hoor, Krio
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Hmmm chicks in muh buikjuh :$
Ok, maar ik ging zei ik net.. Anders lieg ik enzo, dat gaat te vurrrr :$
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh en hij is gekicked hoor, Krio
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Dqod het volgende:
Ok, maar ik ging zei ik net.. Anders lieg ik enzo, dat gaat te vurrrr :$
[ afbeelding ]![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Vandaag met mijn brakke hoofd party hardy in Zeeland bij m'n oma. Kan niet wachten.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik ga kenserhard vier dagen feesten. Wat wil je daaraan doen hé?
Strakjes wat makrelensalade maken en wat schouderkarbo's marineren nigga. Men vindt het geil als ik op die bbq-s kom jeweettog![]()
Zo neemt deze boy zn proteinzzquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:55 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga kenserhard vier dagen feesten. Wat wil je daaraan doen hé?
Strakjes wat makrelensalade maken en wat schouderkarbo's marineren nigga. Men vindt het geil als ik op die bbq-s kom jeweettogDeathlift or Die.![]()
owh ik dacht op een andere manierquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
via wat keelyoghurt van een ander man.quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Nee, hoor dat was ik :$quote:
En ja, t loopt wel ineens weer
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, hoor dat was ik :$
En ja, t loopt wel ineens weerEn ja, als het gekickt wordt wel, iedereen is gewoon te lui om het gaande te houden of zo.quote:
full stops and exclamation marks![]()
ik ben wel de echte echte jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zeg moet jij wat patsen hebben jij gare ecto?I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
¿ gelijk wat kaas voor op je toast en een teennagel als tandenstokker.quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik zal m'n best doen iigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:23 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
En ja, als het gekickt wordt wel, iedereen is gewoon te lui om het gaande te houden of zo.![]()
all night long¡quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Iemand, back me up in deze.
Rico (vanaf 2:04) zijn stem (en hijzelf) is best geil toch?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
sorry, ik zou het er niet op kunnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef Juminelle het volgende:
Iemand, back me up in deze.
Rico (vanaf 2:04) zijn stem (en hijzelf) is best geil toch?
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Leg me eens uit wat hier lekker aan is dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bijna net zo lekker als deze recherche-chick van politie Haaglanden ofzo.
[ afbeelding ]![]()
Alles wat bij jou ontbreekt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leg me eens uit wat hier lekker aan is dan?![]()
![]()
Nooit. Bovenstaande PICCA die ik gepost heb, godverdomme wat een benen en ass. Niet normaal meer, daarom moeten chicks dus squatten!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Geef mij die baanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alles wat bij jou ontbreekt.
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Ja oke, wel een ziek lekker lichaam inderdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nooit. Bovenstaande PICCA die ik gepost heb, godverdomme wat een benen en ass. Niet normaal meer, daarom moeten chicks dus squatten!.
Ik heb nog wel een vacature openstaan als persoonlijke bodyguard, beetje zoals Khadaffi ze hadquote:.
![]()
Niet spannend genoeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nog wel een vacature openstaan als persoonlijke bodyguard, beetje zoals Khadaffi ze had.
Jij zat nu letterlijk zo voor de computer:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gebruik minder drugs. Jij dwaas.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leg me eens uit wat hier lekker aan is dan?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik heb gewoon een afwijkende mening, dwaas.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gebruik minder drugs. Jij dwaas.![]()
Mijn GTA skills ontkennenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Pas maar op, jij wordt sowieso gelijkt gepopt.
[ afbeelding ]
Wat?quote:
Dat zijn denk ik de enige vrouwen ter wereld (naast types als Lucia Rijker ofc) die mannen totaal kunnen temmen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een afwijkende mening, dwaas.Understatement van het millennium
.
![]()
"fucking lekker" vind ik overdreven jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Understatement van het millennium
.
Ik heb niet gezegd dat ze lelijk is.
![]()
Ik had het over persoonlijke bodyguard zijn van jou hè, niet van Khadaffi.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat?
[ afbeelding ]
Dat zijn denk ik de enige vrouwen ter wereld (naast types als Lucia Rijker ofc) die mannen totaal kunnen temmen.
[..]Understatement van het millennium
.
Maar even serieus, eigenlijk wil ik het liefst bij de recherche werkenLijkt me tof.
Beetje zoals J-Lo in Out of Sightquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had het over persoonlijke bodyguard zijn van jou hè, niet van Khadaffi.
Maar even serieus, eigenlijk wil ik het liefst bij de recherche werkenLijkt me tof.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
De realiteit is anders dan de films helaas.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had het over persoonlijke bodyguard zijn van jou hè, niet van Khadaffi.
If not now, then when.![]()
Wie heeft d'r "fucking lekker" genoemd dan? Niemandquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"fucking lekker" vind ik overdreven jaIk heb niet gezegd dat ze lelijk is.
.
Prima secundaire arbeidsvoorwaarden hoor, your lossquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had het over persoonlijke bodyguard zijn van jou hè, niet van Khadaffi..
![]()
the fuckquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Hulpdiensten vernielen huis om meisje van 400 kilo te redden
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20120525_180
Een leger van brandweerlui, ingenieurs en artsen was ervoor nodig, voor de redding van de zwaarste tiener van Groot-Brittannië. Nadat ze een beroerte had gekregen, vernielden ze haar huis om haar naar het ziekenhuis te kunnen brengen.
De reddingsactie, die zo'n acht uur duurde en waarbij veertig man betrokken was, startte toen Georgia een aanval kreeg: ze had moeite met ademen en pijn in haar borst.
Om de 400 kilo zware tiener naar het ziekenhuis te kunnen brengen, moesten de hulpdiensten het dak van haar moeders huis eerst afbreken. Daar kwamen zelfs cirkelzagen en hamers aan te pas.
Door het gat in het dak kon het meisje, dat al zes maanden vastgekluisterd zat aan bed in haar meisjeskamer, met een speciale stretcher naar een ziekenwagen worden gebracht, die verstevigd was om het gewicht te kunnen dragen.
19 Jaar.
![]()
Gewoon blijven eten, ik hoef niet oud te worden. Goodlife alles.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
19 Jaar.
Ik hoop dat je de nuance tussen deze fat motherfucker en Rick Ross wel ziet, tochquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gewoon blijven eten, ik hoef niet oud te worden. Goodlife alles..
![]()
Bitch, I'm fabolous.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
19 Jaar.
Vaak zijn de ouders ook dik en doordat die ouders een leven van dikheid gehad hebben doen ze het hun kinderen onbewust ook aan. Treurig ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ging bijna het k-woord zeggenHoe de fuck kunnen ouders dit zo ver laten komen?
Daar heb ik dus zo vaak discussies met m'n moeder over als we dat op tv zien, je zou juist denken dat je je kind niet hetzelfde aan wilt doen enzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vaak zijn de ouders ook dik en doordat die ouders een leven van dikheid gehad hebben doen ze het hun kinderen onbewust ook aan. Treurig ja.I mean c'mon son
![]()
Mijn haar wordt zo langIk moet naar de kapper maar ik wil het niet laten knippen.
Tevens weet ik niet wat ik met m'n haar moet doen. Help me
Same problemquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:45 schreef Juminelle het volgende:
Mijn haar wordt zo langIk moet naar de kapper maar ik wil het niet laten knippen.
Tevens weet ik niet wat ik met m'n haar moet doen. Help me![]()
![]()
Zit zij bij Haaglanden ja? Laat me iets crimineel doenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Zijkant wegscherenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:45 schreef Juminelle het volgende:
Tevens weet ik niet wat ik met m'n haar moet doen. Help meSchijt aan wat iedereen denkt het staat jou volgensmij wel tof.
![]()
Maar als het niet staat moet ik de komende jaren doorbrengen als kluizenaarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zijkant wegscherenSchijt aan wat iedereen denkt het staat jou volgensmij wel tof.
Ben er te pussy voor.
Denk dat dat wel meevalt toch, je hebt lang haar dus kan er wel min of meer overheenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar als het niet staat moet ik de komende jaren doorbrengen als kluizenaarBen er te pussy voor.
![]()
Vrouwen.
Ook zo'n meisje die ik ken had altijd haar tot over de schouders, heel mooi meisje verder en toen begon ze ineens aan een kort pittig kapsel gevolgd door de zijkant opgeschoren.
En dan gaat ze op FB vragen of mensen het mooi vinden als ze dat zou doen en al die meisjes vinden het prachtig maar bij mijzelf denk ik dan dat die meisjes het eigenlijk helemaal niet mooi vinden maar het wel zeggen.
Zag laatst ook een meisje dat heel mooi is met ineens een hanenkam en de rest gemilimeterd.
Echt waar wat de fuck is er mis met de hedendaagse maatschappij waarin de mannen steeds meer homo worden en de vrouwen steeds meer mannen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouwen.
Ook zo'n meisje die ik ken had altijd haar tot over de schouders, heel mooi meisje verder en toen begon ze ineens aan een kort pittig kapsel gevolgd door de zijkant opgeschoren.
En dan gaat ze op FB vragen of mensen het mooi vinden als ze dat zou doen en al die meisjes vinden het prachtig maar bij mijzelf denk ik dan dat die meisjes het eigenlijk helemaal niet mooi vinden maar het wel zeggen.
Zag laatst ook een meisje dat heel mooi is met ineens een hanenkam en de rest gemilimeterd.
Echt waar wat de fuck is er mis met de hedendaagse maatschappij waarin de mannen steeds meer homo worden en de vrouwen steeds meer mannen.![]()
![]()
Maar 1 euro bij de appie nu.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Zo, vandaag een aantal flessen Fernandes gehamsterd om de zomer door te komenAll good things are wild and free.![]()
Titiiiii, help me. Ik moet open zomerschoenen hebben voor op vakantie maar ik weet niet welke.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
verdomme mens, had het gezegd toen ik brak in bed lag.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
't Waren 10 flessen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:26 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Yep, kassameisje keek wel beetje verbaasd enzo.![]()
![]()
Weet ik veel wanneer jij brak in bed ligt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
verdomme mens, had het gezegd toen ik brak in bed lag.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Elke vrijdag zaterdag en zondag.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet ik veel wanneer jij brak in bed ligt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Domme vraag maybe maar heb di een tandarts afspraak waar ik dankzij werk niet heen kan. Nu moet je 24 uur van te voren afbellen maar was vergeten dat ze maandag dicht zitten vanwege pinksteren. Als ik di ochtend op bel en zeg dat ik ziek ben zou ik dan alsnog een boete krijgen?
All good things are wild and free.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |