sorry, ik zou het er niet op kunnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef Juminelle het volgende:
Iemand, back me up in deze.
Rico (vanaf 2:04) zijn stem (en hijzelf) is best geil toch?
Leg me eens uit wat hier lekker aan is dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bijna net zo lekker als deze recherche-chick van politie Haaglanden ofzo.
[ afbeelding ]
Alles wat bij jou ontbreekt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leg me eens uit wat hier lekker aan is dan?
Nooit. Bovenstaande PICCA die ik gepost heb, godverdomme wat een benen en ass. Niet normaal meer, daarom moeten chicks dus squatten!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef mij die baanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alles wat bij jou ontbreekt.
[ afbeelding ]
Ja oke, wel een ziek lekker lichaam inderdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nooit. Bovenstaande PICCA die ik gepost heb, godverdomme wat een benen en ass. Niet normaal meer, daarom moeten chicks dus squatten!
Ik heb nog wel een vacature openstaan als persoonlijke bodyguard, beetje zoals Khadaffi ze hadquote:
Niet spannend genoeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nog wel een vacature openstaan als persoonlijke bodyguard, beetje zoals Khadaffi ze had.
Jij zat nu letterlijk zo voor de computer:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gebruik minder drugs. Jij dwaas.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leg me eens uit wat hier lekker aan is dan?
Ik heb gewoon een afwijkende mening, dwaas.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gebruik minder drugs. Jij dwaas.
Mijn GTA skills ontkennenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Pas maar op, jij wordt sowieso gelijkt gepopt.
[ afbeelding ]
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een afwijkende mening, dwaas.
"fucking lekker" vind ik overdreven jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Understatement van het millennium
.
Ik had het over persoonlijke bodyguard zijn van jou hè, niet van Khadaffi.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat?
[ afbeelding ]
Dat zijn denk ik de enige vrouwen ter wereld (naast types als Lucia Rijker ofc) die mannen totaal kunnen temmen.
[..]Understatement van het millennium
.
Beetje zoals J-Lo in Out of Sightquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had het over persoonlijke bodyguard zijn van jou hè, niet van Khadaffi.
Maar even serieus, eigenlijk wil ik het liefst bij de recherche werkenLijkt me tof.
De realiteit is anders dan de films helaas.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar even serieus, eigenlijk wil ik het liefst bij de recherche werkenLijkt me tof.
Wie heeft d'r "fucking lekker" genoemd dan? Niemandquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"fucking lekker" vind ik overdreven jaIk heb niet gezegd dat ze lelijk is.
Prima secundaire arbeidsvoorwaarden hoor, your lossquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
the fuckquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Hulpdiensten vernielen huis om meisje van 400 kilo te redden
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20120525_180
Een leger van brandweerlui, ingenieurs en artsen was ervoor nodig, voor de redding van de zwaarste tiener van Groot-Brittannië. Nadat ze een beroerte had gekregen, vernielden ze haar huis om haar naar het ziekenhuis te kunnen brengen.
De reddingsactie, die zo'n acht uur duurde en waarbij veertig man betrokken was, startte toen Georgia een aanval kreeg: ze had moeite met ademen en pijn in haar borst.
Om de 400 kilo zware tiener naar het ziekenhuis te kunnen brengen, moesten de hulpdiensten het dak van haar moeders huis eerst afbreken. Daar kwamen zelfs cirkelzagen en hamers aan te pas.
Door het gat in het dak kon het meisje, dat al zes maanden vastgekluisterd zat aan bed in haar meisjeskamer, met een speciale stretcher naar een ziekenwagen worden gebracht, die verstevigd was om het gewicht te kunnen dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |