owh ik dacht op een andere manierquote:
via wat keelyoghurt van een ander man.quote:
Nee, hoor dat was ik :$quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, hoor dat was ik :$
En ja, t loopt wel ineens weer
En ja, als het gekickt wordt wel, iedereen is gewoon te lui om het gaande te houden of zo.quote:
ik ben wel de echte echte jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zeg moet jij wat patsen hebben jij gare ecto?
æ gelijk wat kaas voor op je toast en een teennagel als tandenstokker.quote:
Ik zal m'n best doen iigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:23 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
En ja, als het gekickt wordt wel, iedereen is gewoon te lui om het gaande te houden of zo.
all night long”quote:
sorry, ik zou het er niet op kunnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef Juminelle het volgende:
Iemand, back me up in deze.
Rico (vanaf 2:04) zijn stem (en hijzelf) is best geil toch?
Leg me eens uit wat hier lekker aan is dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bijna net zo lekker als deze recherche-chick van politie Haaglanden ofzo.
[ afbeelding ]
Alles wat bij jou ontbreekt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leg me eens uit wat hier lekker aan is dan?
Nooit. Bovenstaande PICCA die ik gepost heb, godverdomme wat een benen en ass. Niet normaal meer, daarom moeten chicks dus squatten!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef mij die baanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alles wat bij jou ontbreekt.
[ afbeelding ]
Ja oke, wel een ziek lekker lichaam inderdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nooit. Bovenstaande PICCA die ik gepost heb, godverdomme wat een benen en ass. Niet normaal meer, daarom moeten chicks dus squatten!
Ik heb nog wel een vacature openstaan als persoonlijke bodyguard, beetje zoals Khadaffi ze hadquote:
Niet spannend genoeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nog wel een vacature openstaan als persoonlijke bodyguard, beetje zoals Khadaffi ze had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |