Maar ik hou van tietenquote:
Kunnen mannen ook hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een lekker kontje.quote:
Niet echt, altijd maar preken over "JAH IN MEIN TET MOSTEN WE BLAHBLAHBLAH LUIE BLAHBLAH ALS IK IETS DEET DAN KREEG IK KLAPPUH", word er echt moe van.quote:
Kan altijd een zak overheen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:19 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het gezicht vind ik ook niet geheel onbelangrijk .Na de tieten en het kontje dan he
Ja, daar had ik even niet bij stilgestaan.quote:
Aha, dus je stiefpa heeft dus wat gedaan wat gelijkenis treft met jouw situatie. The plot thickens..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:20 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Niet echt, altijd maar preken over "JAH IN MEIN TET MOSTEN WE BLAHBLAHBLAH LUIE BLAHBLAH ALS IK IETS DEET DAN KREEG IK KLAPPUH", word er echt moe van.
Zeg nooit wat terug en draai gewoon me kop om (heeft hij ook haat aan) en boeit me niet echt veel, want hij zit ook de hele dag op ze reet. Ik heb al eens ruzie met em gehad (en weggejaagd) dus hij weet wel dat ik hem niet de aardigste vind.
Onder zijn zak, schat ikquote:
Dit incident.quote:
een achterlijk homo met kut 1 april grappen? Vreemde smaakquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is dit niet potentieel date materiaal voor jou rez
Rezania is niet een dame van klasse, dus nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is dit niet potentieel date materiaal voor jou rez
Ze heeft geen piemel bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:29 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Rezania is niet een dame van klasse, dus nee.
Ehm..quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Vannacht heeft een homo vriend van me een andere gozer een blowjob gegeven waar ik en 2 anderen bijstonden![]()
![]()
Trauma dit.
Gaat dit over jou, TS?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, we gingen ff frisse neus halen en om de hoek onderaan een trappetje zitten en opeens boem pik in z'n mond en die andere 2 ook maar snel de trap opgelopen
Dus, dan kan hij niet met jou daten ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:29 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Rezania is niet een dame van klasse, dus nee.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:33 schreef KritischeMassa het volgende:
Prik je piemel in zijn kont, zal hem leren
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:33 schreef wietparkiet het volgende:
OT: en dan nog TS ? als jij van jezelf zeker weet dat je heteroseksueel bent dan zit je daar niet mee
Yep, Aerkhan.quote:
Heeftie niet, want dat zijn ook mijn hontjes.quote:
Geef je hem eerst een hont, zorg dat hij ervan gaat houden en scheur het dan uitelkaarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:50 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Heeftie niet, want dat zijn ook mijn hontjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |