Gegroet en hallo.
Vandaag dacht TS (Ja, dit verraste mij ook!) zo van: "laat ik maar eens een 1 April grap uithalen!".
Na lang denken kwam TS op een grap!
TS zal de hele trap vol zetten met plastic bekertjes gevuld met water!
Nu was de stiefvader van TS thuis, en hij lag the slapen, dus TS ging de grap met hem uithalen.
De moeder van TS was ook boven, de zolder aan het schoonmaken of watdanook en had dus geen last van haar.
Nu, naar een half uur zwoegen, was de grap voltooid. En toen werd de stiefvader van TS wakker (Moeder liet iets vallen

) en kleedde zich aan. Nadat hij klaar was met aankleden was Moeder ook klaar. Ze kwamen dus tegelijk naar beneden.
Dit volgde:
TS: "HEE, KOMEN JULLIE IS NAAR BENEDEN!!!

"
Moeder+Stiefvader: "Oké, wat is er dan?

"
Toen ging de stiefvader van TS op de trap staan, en zag de bekertjes niet.
Nu ging het pas echt mis.
Hij viel naar achteren, glee en pleurde met zijn kop tegen een tree van de trap en haalde zijn halve kop open. Dat ging natuurlijk erg bloedden. Een paar bekertjes vlogen, en dus werd zijn hele pak (en zijn hoofd) doorweekt. Terwijl hij naar beneden glee draaide hij om, en kwam dus hard op zijn neus terecht.
Afijn: Stiefvader niet meer bij bewustzijn, grote wond op zijn achterhoofd die open lag, gebroken neus en een (lichte?) hersenschudding.
Moeder natuurlijk hysterisch, zo van "GODVERDOMME KANKERKIND WAT FLIK JE ONS NOU KIJK DAN BLABLABLA".
Toen moest ik haar helpen hem in de auto te krijgen (natuurlijk eerst de wonden bedekt en met zo'n spray schoongemaakt) en moest ik thuisblijven om het water op te ruimen.
Toen ging ze zelf achter het stuur en belde, tijdens het rijden (

) het ziekenhuis op.
Klacht 1: Stiefvader in het ziekenhuis door uit de hand gelopen 1 april grap.
Klacht 2: Dit ga ik nog een maand horen met daarachter "Kankerjong".
Klacht 3: Nogeneens "1 april kikker in je bil die er niet meer uit wil!

" kunnen roepen.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.