Oh, ja op die andere foto ziet ze er een beetje uit als een mongooltje ofzo dunno. Deze vallen wel meequote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou geven.
Oh my god, jij bent de 2e van fok al. Wat is mis met jullie.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat deze sma wat van tli heeft?
[ afbeelding ]. Ohja, wat heeft ze met d'r ogen ofzo? Ze kijkt zo apart, maar ik ben er nog niet uit wat het is.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh my god, jij bent de 2e van fok al. Wat is mis met jullie.
Uit ander topic. Enige wat er op lijkt zijn de haren en die hamsterwangenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ik moest echt meteen aan je denken de 1e keer dat ik d'r zag, wie nog meer dan?
Yeah no.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat deze sma wat van tli heeft?
[ afbeelding ]. Ohja, wat heeft ze met d'r ogen ofzo? Ze kijkt zo apart, maar ik ben er nog niet uit wat het is.
Geen idee. Het lijkt wel vaak zo. Dus denk dat die ogen gewoon een beetje halfrond zwemmen in die kassen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar wat heeft die chick dus met d'r ogen, loenst ze een beetje ofzo? Ik kom er niet uit.
[ afbeelding ]
Hier heeft ze trouwens wel een onmeunige rotkop.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus denk dat die ogen gewoon een beetje halfrond zwemmen in die kassen.
Geilquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Vannacht heeft een homo vriend van me een andere gozer een blowjob gegeven waar ik en 2 anderen bijstonden![]()
![]()
Trauma dit.
Nee, heb even met m'n camera geflitst en toen renden ze beiden in paniek achter me aan omdat ze dachten dat ik foto gemaakt had. Ik ben zo flauw somsquote:
Ghehe maar wat moet ik me erbij voorstellen eigenlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, heb even met m'n camera geflitst en toen renden ze beiden in paniek achter me aan omdat ze dachten dat ik foto gemaakt had. Ik ben zo flauw soms
Ja, we gingen ff frisse neus halen en om de hoek onderaan een trappetje zitten en opeens boem pik in z'n mond en die andere 2 ook maar snel de trap opgelopenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ghehe maar wat moet ik me erbij voorstellen eigenlijkWas dit gewoon buiten ofzo?
Waar speelde dit ultieme gay-voorval zich precies af dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, we gingen ff frisse neus halen en om de hoek onderaan een trappetje zitten en opeens boem pik in z'n mond en die andere 2 ook maar snel de trap opgelopen
Sorry Popsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:29 schreef krioro het volgende:
dWc beledig tli eens niet zo grof en kap met foto's van die debiele Turk.
Net naast het a'damse bos. Ze hadden gewoon naar de oeverlanden moeten gaan ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar speelde dit ultieme gay-voorval zich precies af dan?
[..]
Sorry Pops.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee. Het lijkt wel vaak zo. Dus denk dat die ogen gewoon een beetje halfrond zwemmen in die kassen.
Goeiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas, post die gayvriend van je ook op FOK!?
Stiefvader die denk dat ik een hommo ben
[..]
Sorry, ik heb wel genoten van mijn pizza quattro formaggiquote:
Groeten terugquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Groetjes aan al dat lekkere vlees wat in jouw buik zit
Jammer wel. Volgende keer gewoon komenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry, ik heb wel genoten van mijn pizza quattro formaggiGroetjes aan al dat lekkere vlees wat in jouw buik zit
Ghehehquote:
Is wel zieke tuin ja, hoodrich jwz.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zieke tuin (?). Beter is dat een dik blok hasj bovenop, maar zal wel niet
.
Pas gemaaid gras en die geur ervanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nu serieus zin om gras te maaien, fucking chill om te doen![]()
.
Nice nice!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is wel zieke tuin ja, hoodrich jwz.![]()
Nee, helaas niet.Mijn ouders zitten binnen met mijn oma uit Bosnie (vakantie), wou stiekem wel even snel wat erin smokkelen maar dan heb ik zodalijk zieke red eyes brah.
De geur is bijzaak, gaat mij erom dat je die motherfucker kortwiekt en laat zien wie de baas isquote:
ik welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Godver Yuri, ik wil jouw tuin. Als je me nog vertelt dat je een fucking lekker zwembad hebt ofzo..
Bij jou valt er vast wel wat gras te maaien, kortwiek die motherfuckers down there.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De geur is bijzaak, gaat mij erom dat je die motherfucker kortwiekt en laat zien wie de baas is.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De geur is bijzaak, gaat mij erom dat je die motherfucker kortwiekt en laat zien wie de baas is.
Je bent van harte uitgenodigd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nu serieus zin om gras te maaien, fucking chill om te doen![]()
.
True, heb m'n ballen al een maand niet geschorenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij jou valt er vast wel wat gras te maaien, kortwiek die motherfuckers down there.
Grootgrondbezitter hindabuildingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent van harte uitgenodigd.Uurtje zoet.
http://i.imgur.com/u2VWf.jpg (gele is van ons)
Maar het huis staat te koop omdat mijn ouders richting het Westen willen. Wel jammer, maar het is hier ook cncr saai.
Het is niet legaal, maar er wordt niet op gecontroleerd lijkt mequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je wiet in Nederland op de post doen?
Stuur wat Lemon haze van Greenhouse op dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is niet legaal, maar er wordt niet op gecontroleerd lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |