Nee, hun schuldquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:35 schreef tliciouz het volgende:
Domme vraag maybe maar heb di een tandarts afspraak waar ik dankzij werk niet heen kan. Nu moet je 24 uur van te voren afbellen maar was vergeten dat ze maandag dicht zitten. Als ik di ochtend op bel en zeg dat ik ziek ben zou ik dan alsnog een boete krijgen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Elke vrijdag zaterdag en zondag.
Nee, denk niet dat ze zo moeilijk doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:35 schreef tliciouz het volgende:
Domme vraag maybe maar heb di een tandarts afspraak waar ik dankzij werk niet heen kan. Nu moet je 24 uur van te voren afbellen maar was vergeten dat ze maandag dicht zitten. Als ik di ochtend op bel en zeg dat ik ziek ben zou ik dan alsnog een boete krijgen?
Mail ze nu dat je dinsdag niet kan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:35 schreef tliciouz het volgende:
Ze hebben alleen telefoon nummer, net heen gebeld kan geen voicemail achterlaten alleen ander nummer bellen voor spoedgevallen in het weekend.quote:
Hehe zit nou niet echt op een boete te wachtenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]Herkenbaar.
[..]
Nee, denk niet dat ze zo moeilijk doen.
Ik vergeet die afspraken altijd, dan bellen ze me op (alsof ik daar wakker van word) en moet ik 50 euro betalen. Lijers.
Oh hebben ze daar in het durp nog geen e-mail.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze hebben alleen telefoon nummer, net heen gebeld kan geen voicemail achterlaten alleen ander nummer bellen voor spoedgevallen in het weekend.
Not funnyquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh hebben ze daar in het durp nog geen e-mail.
Mjah, geen idee of ze moeilijk gaan doen. Bij mij de laatste keer niet toen ik in de ochtend een mail stuurde om de afspraak van die middag af te zeggen (geloof ik, kan zijn dat ik een rekening heb gehad).
Ja hun schuld dat je niet 24 uur van tevoren kan afbellenquote:
Niet chill. Ik heb alleen dichte schoenen en hakken, dus heb ik niet veel aan. In de stad heb je alleen van die zomerschoenen met zo'n gaar houten zooltje waardoor het lijkt alsof je maat 47 hebt en die andere zomerschoenen vind ik lelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef tliciouz het volgende:
Jum, heb overigens zelfde probleem met schoenen vinden voor de zomer
en terecht, goeie garp van dwrquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij zat nu letterlijk zo voor de computer:
[ afbeelding ]
gewoon de dode punten laten knippen en weer door ltaen groeien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:45 schreef Juminelle het volgende:
Mijn haar wordt zo langIk moet naar de kapper maar ik wil het niet laten knippen.
Tevens weet ik niet wat ik met m'n haar moet doen. Help me
Water en een banaanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 05:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is niet echt sexy, wat kwam eruit?
dadelijk bbqenquote:
zei je alquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Vannacht heeft een homo vriend van me een andere gozer een blowjob gegeven waar ik en 2 anderen bijstonden![]()
![]()
Trauma dit.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Vannacht heeft een homo vriend van me een andere gozer een blowjob gegeven waar ik en 2 anderen bijstonden![]()
![]()
Trauma dit.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Trauma dit.
quote:
Dit is een gepaste uitzondering.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja jongens let even op jullie taalgebruik hè, kan niet dit.
Kenkerviezquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Trauma dit.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Volgensmij vind tli dit niet echt een compliment
Zag vanmorgen Carlo en Irene, deden ze dr fucking goed na.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat deze sma wat van tli heeft?
[ afbeelding ]. Ohja, wat heeft ze met d'r ogen ofzo? Ze kijkt zo apart, maar ik ben er nog niet uit wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |