een achterlijk homo met kut 1 april grappen? Vreemde smaakquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is dit niet potentieel date materiaal voor jou rez
Rezania is niet een dame van klasse, dus nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is dit niet potentieel date materiaal voor jou rez
Ze heeft geen piemel bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:29 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Rezania is niet een dame van klasse, dus nee.
Ehm..quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Vannacht heeft een homo vriend van me een andere gozer een blowjob gegeven waar ik en 2 anderen bijstonden![]()
![]()
Trauma dit.
Gaat dit over jou, TS?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, we gingen ff frisse neus halen en om de hoek onderaan een trappetje zitten en opeens boem pik in z'n mond en die andere 2 ook maar snel de trap opgelopen
Dus, dan kan hij niet met jou daten ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:29 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Rezania is niet een dame van klasse, dus nee.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:33 schreef KritischeMassa het volgende:
Prik je piemel in zijn kont, zal hem leren
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:33 schreef wietparkiet het volgende:
OT: en dan nog TS ? als jij van jezelf zeker weet dat je heteroseksueel bent dan zit je daar niet mee
Yep, Aerkhan.quote:
Heeftie niet, want dat zijn ook mijn hontjes.quote:
Geef je hem eerst een hont, zorg dat hij ervan gaat houden en scheur het dan uitelkaarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:50 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Heeftie niet, want dat zijn ook mijn hontjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |