Weet niet hoe ik dat doe met timestamp, maar hiero.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zusje heb ik niet, sorry man.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:19 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik dat doe met timestamp, maar hiero.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zusje heb ik niet, sorry man.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
[..]
Weet niet hoe ik dat doe met timestamp, maar hiero.GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zusje heb ik niet, sorry man.Swagger
Nee op fb van emporiumquote:Op zondag 27 mei 2012 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut, heeft ze wel FB? Wat een deceptie.
[..]
Weet niet hoe ik dat doe met timestamp, maar hiero.Waar is dit en hoe kom ik daar zo snel mogelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zusje heb ik niet, sorry man.All good things are wild and free.
Zo rol ikquote:
In m'n tuin in Zuid-Limburg. Auto gaat het snelst.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar is dit en hoe kom ik daar zo snel mogelijk?
Sorry Rickoquote:Op zondag 27 mei 2012 13:45 schreef RickoKun het volgende:
ZUID limburg ook nog eensGodverdomme Tim, lekker de meest grote afstand hebben
godverdomme chaiquote:
Ok.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:12 schreef RickoKun het volgende:
Gisteren zo zat dat een stijve er niet meer in zatondanks alle moeite van de dame in kwestie
Voor zo'n soort reclame iemand met zo'n ontzettend ranzig Carice van Houten-gebit vragenquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:12 schreef RickoKun het volgende:
Gisteren zo zat dat een stijve er niet meer in zatondanks alle moeite van de dame in kwestie
Nou goed het was niet veel moeite maar gewoon schuren word ik niet hard van weetje moet gewoon neuke jatogquote:
Is goed Nick. Neem je Ellemijn mee dit keer?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
he, Tim. Mooi zwembad, morgen kom ik weer bij je pitten
Je pik faalt gwnquote:Op zondag 27 mei 2012 14:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nou goed het was niet veel moeite maar gewoon schuren word ik niet hard van weetje moet gewoon neuke jatog
Wat praat jij voor wartaal jongeman.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:32 schreef drumstickNL het volgende:
Deze shiz is echt niet te drinken; Dr. Pepper for dah win!
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:32 schreef drumstickNL het volgende:
Heb je ze allemaal geprobeerd dan ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:32 schreef drumstickNL het volgende:
Dr Pepper Cherry is wel nicequote:Op zondag 27 mei 2012 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dr. Pepper. Dat is echt
Cherry Coke
met water
.
GTL baby.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:12 schreef Ethanolic het volgende:
Het zou verboden moeten worden hoe tan ik ben.
Dit, vooral in combinatie met mijn nieuwe neon shirtje ben ik echt bruinquote:Op zondag 27 mei 2012 16:12 schreef Ethanolic het volgende:
Het zou verboden moeten worden hoe tan ik ben.
Negers die zwarter willen worden door te zonnenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
White folks en zonnen, ik zal het nooit begrijpen.
Pics.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:24 schreef tliciouz het volgende:
Ik wel aangezien ik mij 10x knapper voel als ik bruin ben, hehe
Geen pics van mijn face, outfit staat in wat draag je vandaagquote:
Hear hearquote:Op zondag 27 mei 2012 18:24 schreef tliciouz het volgende:
Ik wel aangezien ik mij 10x knapper voel als ik bruin ben, hehe
Als ik Sala was geweest had ik gezegd dat je op m'n gezicht moest komen zittenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen pics van mijn face, outfit staat in wat draag je vandaag
Dit iddquote:Op zondag 27 mei 2012 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, vooral in combinatie met mijn nieuwe neon shirtje ben ik echt bruin
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit idddem black genes. Overigens vind zelfs mn ma dat ik te trots ben op Amsterdam
Bla.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:41 schreef Ethanolic het volgende:
Dit zeggen en dan bleker zijn dan ik ben
Vas, was die opmerking in wat draag je vandaag sarcastisch of?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit idddem black genes. Overigens vind zelfs mn ma dat ik te trots ben op Amsterdam
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vas, was die opmerking in wat draag je vandaag sarcastisch of?
Nee, ik vind serieus dat je best een tan hebtquote:Op zondag 27 mei 2012 18:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vas, was die opmerking in wat draag je vandaag sarcastisch of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |