Ik doe het als jij je tuin beschikbaar stelt voor de Fernandes zomer BBQ-meetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Stuur wat Lemon haze van Greenhouse op dan.
Hahahah.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik doe het als jij je tuin beschikbaar stelt voor de Fernandes zomer BBQ-meet.
goed planquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik doe het als jij je tuin beschikbaar stelt voor de Fernandes zomer BBQ-meet.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht dat Yugoslaven goed waren met chantage maar negers blinken er in uit zie ik al.

Van jou wil ik dan graag een gedragen string ontvangen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Damn son, weet wel waar we nu onze zomermeet gaan houden.
Je mag hem peroonlijk uit trekken op de meet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Van jou wil ik dan graag een gedragen string ontvangen.
Begon spontaan voorvocht te lekken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je mag hem peroonlijk uit trekken op de meet.
Congratz!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Door naar de tweede ronde van de decentrale selectie hbo mondzorgkunde
Eerst maar eens m'n diploma halenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Congratz!
Mag je zodalijk ook tanden bleken enzo?
Maniak.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
50 Cent die even een Rolls Royce Phantom van $300.000 voor Floyd Mayweather koopt, als cadeautje.
[ afbeelding ]
Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé voor Ciaraquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maniak.![]()
Hij kocht toch ook even zomaar een dikke Porsche voor iemand?
ze waren vroeger al makkelijk te paaien met dingen die glimmenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Niggers hier houden enkel van geld.
Degene die zei dat geld niet gelukkig maakt was gewoon dead brokequote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Niggers hier houden enkel van geld.
Not to be fucked with, die hitmans rijden in één keer door naar hun moederland gewoon na de drive-byquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze Servische mobster heeft gewoon als bijnaam gekregen Joca Amsterdam.Ook de gevaarlijkste en grootste trouwens.
Blijven zieke gasten inderdaad.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Degene die zei dat geld niet gelukkig maakt was gewoon dead broke. Hoevaak ga jij nog niggers zeggen btw?
[..]
Not to be fucked with, die hitmans rijden in één keer door naar hun moederland gewoon na de drive-by.
Tot ik op straat door een boze nigger word geklapt omdat hij dacht dat ik hem nigger noemde, terwijl ik gewoon het tegen mijn whitest homeneger had.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Degene die zei dat geld niet gelukkig maakt was gewoon dead broke. Hoevaak ga jij nog niggers zeggen btw?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |