SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.waveshirts.com (Goede kwaliteit en ook niet van echt te onderscheiden. Verkoper Bill is te bereiken op wavefutbol@gmail.com, Overigens ook snelle levertijden.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.footballkitstore.com (Goede kwaliteit, niet van echt te onderscheiden, goede service en snelle verzending. Betaling alleen via Creditcard of Money Transfer, Geen Paypal dus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.soccertriads.com (Goede kwaliteit, volgens mij thaise kwaliteit.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.Jersey777.com (Goede thaise kwaliteit. Snelle verzending en zeer snel antwoord op vragen die je ze stuurt. Patches en bedrukking zijn gratis. Betaling via Creditcard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je shirts binnenhebt is het leuk als je ook wat foto's plaatst en contribueert. Bvd
Voor extra info bekijk de post op het XBW Forum.
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=158938Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
waarom kunnen topics eigenlijk niet oneindig doorgaan en stopt het soms bij 5 en soms bij 7 pagina's (bij 50 view/page)? o_O![]()
Ligt eraan hoelang je dit topic openhoudtquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:21 schreef LTCY18 het volgende:
waarom kunnen topics eigenlijk niet oneindig doorgaan en stopt het soms bij 5 en soms bij 7 pagina's (bij 50 view/page)? o_O
Je krijgt een lange lijst als je niet refreshed, als je dat wel doet krijg je pagina'sOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
lol, er staat nu bij dat we het niet meer over al die nepshirtjes mogen hebben
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Rechter muisknop op een afbeelding, dan "afbeelding bekijken" aanklikken, dan de link uit de adresbalk kopieren, dan op fok posten met "[img]" ervoor en "[/img]" erachter.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
quote:
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nu ben je te laat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:33 schreef Dylan98 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van dit shirt
Ps:het is me gelukt![]()
![]()
![]()
![]()
welke vinden jullie mooier,? Het Thuis of het uitshirt ,?
Ik persoonlijk het Uitshirt , die heb ik dan ook![]()
![]()
Oh god, nu hij weet hoe hij plaatjes moet posten komen alle shirtjes hier
Uitshirt natuurlijk. Het enige wat het thuisshirt nog verdraagbaar maakt is het nummer op de voorkant.
Dat gezegd hebbende blijft het WK thuisshirt -tig keren mooier.![]()
Ja mannn, haha .quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oh god, nu hij weet hoe hij plaatjes moet posten komen alle shirtjes hier![]()
toen ik die plaatjes zag en zijn naam, dacht ik precies hetzelfdequote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oh god, nu hij weet hoe hij plaatjes moet posten komen alle shirtjes hier
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Hahaha , even kijken eh , hoe het moet enzo ,quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
toen ik die plaatjes zag en zijn naam, dacht ik precies hetzelfde
zal niet te vaak plaatjes plaatsen oke![]()
![]()
Die prolongeren dus niet hun titel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:05 schreef Dylan98 het volgende:
[ afbeelding ] OMG , Nieuwe uitshirt Man. City![]()
![]()
Echt lelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die prolongeren dus niet hun titel.![]()
![]()
Dat is wel een vet shirt!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:05 schreef Dylan98 het volgende:
[ afbeelding ] OMG , Nieuwe uitshirt Man. City
Die moet ik binnenkort maar aan de collectie toevoegen denk ik.![]()
Als dat zo is, is die OP dan ook niet illegaal? Of is het net als met streams, dat we een overzicht hebben van sites waar niet naartoe gesurft mag wordenquote:![]()
![]()
Dan hebben we het toch niet over hoe en waar te bestellen. Maar we kunnen wel gewoon foto's showen van shirtjes die we hebben "meegenomen vanuit een verkopend land".Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ik vind hem niet echt heel mooi ;$quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:14 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Dat is wel een vet shirt!
Die moet ik binnenkort maar aan de collectie toevoegen denk ik.![]()
"Gekregen van m'n vriendin Shirley"quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dan hebben we het toch niet over hoe en waar te bestellen. Maar we kunnen wel gewoon foto's showen van shirtjes die we hebben "meegenomen vanuit een verkopend land".
-"Oh, heet jouw vriendin ook al Shirley"
![]()
Mijnde ook ,quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Gekregen van m'n vriendin Shirley"
-"Oh, heet jouw vriendin ook al Shirley"
Toevallig![]()
![]()
Net even het Guangzhou evergrande shirt bestelt voor 21 euro
http://imageshack.us/photo/my-images/15/evergrande.jpg/ (copy/paste deze link)![]()
verwijder nu ook maar je reactie, want modjes zien alles, ALTIJD!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:45 schreef thethoryd het volgende:
Oke, laten we geheimtaal gebruiken vanaf nu.
777Jersey.com = Shirley/Ladyboy ("Besteld bij Shirley/Ladyboy")
Waveshirt.com = Bill
Soccertriads.com = Triad
9Footballshirts.com = Nummer 9
De rest zelf even aanvullen natuurlijk
Ook geen links meer plaatsen, want anders krijgen we problemen!
HEEL erg mooi!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:05 schreef Dylan98 het volgende:
[ afbeelding ] OMG , Nieuwe uitshirt Man. City![]()
Je snapt het niet hequote:Op donderdag 24 mei 2012 17:45 schreef thethoryd het volgende:
Oke, laten we geheimtaal gebruiken vanaf nu.
777Jersey.com = Shirley/Ladyboy ("Besteld bij Shirley/Ladyboy")
Waveshirt.com = Bill
Soccertriads.com = Triad
9Footballshirts.com = Nummer 9
De rest zelf even aanvullen natuurlijk
Ook geen links meer plaatsen, want anders krijgen we problemen!Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
100% beter als wat ze nu hebbenRegel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
Nice, al lijkt het een standaard template met een plakkertje van het clublogo erop.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:49 schreef CrushedTinBox het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk nieuwe uitshirt van Twente.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Ja, dat dacht ik ook al, zelfs een photoshopbeginner kan dat in een half uurtje in elkaar flansen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:51 schreef Luco het volgende:
[..]
Nice, al lijkt het een standaard template met een plakkertje van het clublogo erop.Het leven is een toverbal.![]()
ik denk eerlijk gezegd dat een fan deze heeft gemaakt met de Nike kit builderquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:51 schreef Luco het volgende:
[..]
Nice, al lijkt het een standaard template met een plakkertje van het clublogo erop.
ja, dat wel ;oquote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
dit topic is wel helemaal naar de klote heaKomt door naabs als GJE.
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:21 schreef Dylan98 het volgende:
Hahaha , waar foto's laten zien niet luktquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:21 schreef Dennis258 het volgende:
Waarom elke x een nieuwe topic? Kunnen toch ook doorgaan tot 50?!?!?!![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Netjes, alleen jammer van de rode Lotto logos op de mouwen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:55 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Lotto maakt zijn rentree in de eredivisie.Hier had uw advertentie kunnen staan!![]()
Fake, het uitshirt wordt weer lichtblauwquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:49 schreef CrushedTinBox het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk nieuwe uitshirt van Twente.
Hier had uw advertentie kunnen staan!![]()
Heb afgelopen maandag ook een shirt besteld, Nederland thuis met gepersonaliseerde bedrukking, bij Soccertriads.com
Bestelling is woensdag verzonden.Bij het lezen van dit stukje tekst heb je enkele seconden van je leven wegggegooid.![]()
Hier dinsdagquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:00 schreef koeken het volgende:
Heb afgelopen maandag ook een shirt besteld, Nederland thuis met gepersonaliseerde bedrukking, bij Soccertriads.com
Bestelling is woensdag verzonden.![]()
Ik zal de foto's plaatsen als ik mijn shirt heb ontvangen.
Denk eventueel ook aan een video-review.Bij het lezen van dit stukje tekst heb je enkele seconden van je leven wegggegooid.![]()
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:22 schreef koeken het volgende:
Ik zal de foto's plaatsen als ik mijn shirt heb ontvangen.
Denk eventueel ook aan een video-review.
Mijne 12 mei verzonden en vandaag binnengekomen. AS Roma #16 De Rossi en Arsenal 2013 met eigen naam #23quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:01 schreef EVH001 het volgende:
Mijn bestelling van 9football moet nog binnenkomen.. 11 mei verzonden.![]()
![]()
Hoe is de kwaliteit?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:43 schreef Vak113 het volgende:
[..]
Mijne 12 mei verzonden en vandaag binnengekomen. AS Roma #16 De Rossi en Arsenal 2013 met eigen naam #23![]()
![]()
Fototjes ,??quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:43 schreef Vak113 het volgende:
[..]
Mijne 12 mei verzonden en vandaag binnengekomen. AS Roma #16 De Rossi en Arsenal 2013 met eigen naam #23![]()
![]()
Ja indd, wil die namelijk ook bestellen ;Dquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:05 schreef LeNick het volgende:
Zie idd graag foto's, vooral van Arsenal!![]()
maar hij wil denk ik zijn naam niet prijsgeven en gaat geen foto's van de bedrukking showenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Ja indd, wil die namelijk ook bestellen ;D
Hoeft ook niet , Maar hij kan wel foto maken van As roma en die van arsenal voorkant ,:)quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar hij wil denk ik zijn naam niet prijsgeven en gaat geen foto's van de bedrukking showen![]()
Waar besteld?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:43 schreef Vak113 het volgende:
[..]
Mijn Shirt is er van eBay!
ik mag hem pas voor mijn verjaardag, zet dan wel een keer pics neer."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef TBakkert het volgende:
Mijn Shirt is er van eBay!
ik mag hem pas voor mijn verjaardag, zet dan wel een keer pics neer.
nog 2 wekenquote:
9 juni, als NL tegen de Denen speelt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dan zit jij met je Ronaldo jersey op de bank toe te kijken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nog 2 weken
9 juni, als NL tegen de Denen speelt.
jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan zit jij met je Ronaldo jersey op de bank toe te kijken?
ik heb maar 1 NL elftal shirt, nog uit 2006 het WK. tegen Portugal eruit toen, dus ik laat dat wel :p"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besteld bij 9footballshirt, m'n achternaam achterop het Arsenal-shirt even ge-distort.![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef Vak113 het volgende:
lekker in de quote antwoorden enzo >_<SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zien er netjes uit![]()
De Rossi is mijn grote held in Fifa12
Besteld bij 9footballshirt, m'n achternaam achterop het Arsenal-shirt even ge-distort.
[ Bericht 1% gewijzigd door DannyDeko op 24-05-2012 23:02:19 ]![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef Vak113 het volgende:
Mooie shirten man. vooral die van arsenal #love ,!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besteld bij 9footballshirt, m'n achternaam achterop het Arsenal-shirt even ge-distort.![]()
Jullie houden je ook gewoon niet aan de topicpointer
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Laat gaan joh.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:24 schreef Luco het volgende:
Jullie houden je ook gewoon niet aan de topicpointer![]()
Nu ik dat AS Roma shirt zie, gaat het weer branden hoor. Erg tof shirt. Helaas heb ik er al veel te veel
![]()
![]()
thank you for order ,
But this order not show on website system , No worried for this .
I will process this order and confirm shipping as soon as possible.
Best regards,
Deze mail kreeg ik van 9footballshirt, ik kan alleen nergens mijn orderstatus vinden omdat het ook niet op mijn account staat. 13 mei besteld, afwachten maar of?![]()
Die shirts van Shirley zijn toch ook bijna niet van echt te onderscheiden? Ik zal daar vanmiddag denk ik daar bestellen![]()
![]()
14,654342quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:48 schreef zerokil het volgende:
Hoeveel kost nu ongeveer een shirt bij Bill?Groot fan van User Wotte![]()
Ik heb vannacht een trackingnr. van Hong Kong post ontvangen van Shirley, hoe lang duurt het voordat ik m'n pakket daadwerkelijk kan tracen?![]()
In euro's, ponden of dollar?quote:
Bij het lezen van dit stukje tekst heb je enkele seconden van je leven wegggegooid.![]()
Mijn ervaring is dat registrered airmail vanuit hk circa 10 werkdagen duurt."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Thuis shirt Nederland ontvangen. Besteld bij http://www.soccertriads.com
Lelijk. Bij de tekst Nieuwe Meesters is een stukje van de e (bij NIEUWE) weggevallen. Het Nike logo is prima. De leeuw ook, alleen zie je wel een groot licht vlak er omheen. Heel jammer. Het valt direct op. Het is er gewoon met de strijkijzer gestreken ofzo want het witte gedeelte er omheen is best groot en duidelijk zichtbaar. Vanaf het logo naar boven toe 1cm en links van het logo 1cm. Heel lelijk.![]()
Net m'n shirt van 9football opgehaald uit Thailand.
Shirt ziet er prima uit vind ik; niet getailleerd en geen gaatjes, dus ik denk dat het het replica shirt moet voorstellen. KNVB logo zit in ieder geval wel in het lichtoranje vlak, dus ik vind het prima zo.
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Pfff dat belooft wat voor mijn shirt (ook NL thuis, ook SoccerTriads)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:09 schreef AssyriskaFF het volgende:
Thuis shirt Nederland ontvangen. Besteld bij http://www.soccertriads.com
Lelijk. Bij de tekst Nieuwe Meesters is een stukje van de e (bij NIEUWE) weggevallen. Het Nike logo is prima. De leeuw ook, alleen zie je wel een groot licht vlak er omheen. Heel jammer. Het valt direct op. Het is er gewoon met de strijkijzer gestreken ofzo want het witte gedeelte er omheen is best groot en duidelijk zichtbaar. Vanaf het logo naar boven toe 1cm en links van het logo 1cm. Heel lelijk.![]()
Die letter E kan ik nog inkomen, maar van die vlekken heb ik echt geen trek in...![]()
Kun je een foto ofzo plaatsen?Bij het lezen van dit stukje tekst heb je enkele seconden van je leven wegggegooid.![]()
Je bedoelt donkeroranje?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:17 schreef matthijst het volgende:
KNVB logo zit in ieder geval wel in het lichtoranje vlak, dus ik vind het prima zo.
[ link | afbeelding ]strak shirt voor de rest.
Iemand overigens nog die presentatie van dat half-Oranje, half Bayern shirt gezien voor Robben? Werd zo heel opzichtig het Nike-logo even afgedekt met het mouwtje, omdat Bayern door Adidas wordt gesponsord
![]()
Hooguit twee dagen.. Ligt eraan hoe snel ze je order verwerken bij HK postquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:00 schreef _superboer_ het volgende:
Ik heb vannacht een trackingnr. van Hong Kong post ontvangen van Shirley, hoe lang duurt het voordat ik m'n pakket daadwerkelijk kan tracen?
Hoiiiii!![]()
Wat bedoel je hiermee??quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:19 schreef Dylan98 het volgende:
Bij Shirley nog geen Barca shirt (thuis) bestellen , nog niet 1:1Hoiiiii!![]()
Ah beetje vooropgezette humor. Zal wel dikke deal achter zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je bedoelt donkeroranje?strak shirt voor de rest.
Iemand overigens nog die presentatie van dat half-Oranje, half Bayern shirt gezien voor Robben? Werd zo heel opzichtig het Nike-logo even afgedekt met het mouwtje, omdat Bayern door Adidas wordt gesponsordFootball. Glorious football. Dont care what it looks like.![]()
Haha, heldquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:17 schreef matthijst het volgende:
Net m'n shirt van 9football opgehaald uit Thailand.
Ik had haar vanmiddag op msn . en ze zei dat ik nu nog beter geen barca shirt kon bestellen omdat ze binnenkort nieuwe shirtje kreeg en die nog beter op de echten leken dus meer 1:1quote:![]()
Eerlijk wijf welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:11 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Ik had haar vanmiddag op msn . en ze zei dat ik nu nog beter geen barca shirt kon bestellen omdat ze binnenkort nieuwe shirtje kreeg en die nog beter op de echten leken dus meer 1:1Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ja indd, Ze zei ook dat de broekjes van de tenue's van 2012/2013 nog niet helemaal de beste kwaliteit was en nog beter even kon wachtenquote:![]()
Shirley legt onze shirtjes gewoon klaar in Thailand, eens in de zoveel tijd gaat er een FOK!er naar haar toe om 3 shirts mee te nemenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
waar de Barcelona shirts als raket ijsjes over de toonbank gaan?quote:
Made in Thailand?Hier had uw advertentie kunnen staan!![]()
Topic Title en Topic Pointer zijn andere dingen. Zou jammer zijn als de hele reeks verdwijnt omdat een paar mensen maar door blijven lullen over shirtjes uit Thailand bestellen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:19 schreef Hamsik het volgende:
[..]
waar de Barcelona shirts als raket ijsjes over de toonbank gaan?
Made in Thailand?Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Waar doel je op?quote:
Zelf net terug uit fuckin Thailand. Kan volgende week weer omdat Bill mn shirts nog niet klaar had liggen...Haters everywhere but I don't really care.![]()
Excuus, zo goed ben ik nog niet ingewijdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Topic Title en Topic Pointer zijn andere dingen. Zou jammer zijn als de hele reeks verdwijnt omdat een paar mensen maar door blijven lullen over shirtjes uit Thailand bestellen.
Ik vlieg Economy class, jij?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:05 schreef EVH001 het volgende:
Ik ga ook even naar Thailand om mijn shirt op te halen.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:06 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Ik ga in het cargo ruim zitten. Lekker koud ook en goedkoop overigens.!
Ik vind het overigens erg mooi dat het retro-aspect wat meer lijkt terug te komen. Dat nieuwe shirt van Liverpool, manman
Zouden meer clubs eens moeten doen.![]()
Arsenal had ook zo'n geil shirt ergens in 2004 of 2005.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:07 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind het overigens erg mooi dat het retro-aspect wat meer lijkt terug te komen. Dat nieuwe shirt van Liverpool, manman
Zouden meer clubs eens moeten doen.
Edit: 2005 dus.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ja ik ook,quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef Hamsik het volgende:
Ooit hoop ik dat Adidas originals shirts gaat uitbrengen.![]()
![]()
Retro hoeft van mij niet per se, maar ze moeten het gewoon simpel houden en klasse laten uitstralen.
daarom wordt Barca dit jaar helemaal niks
13 flessen, 13x0.25 = ¤3.25.quote:
Uurloon sweatshop medewerker = ¤0,40
Kut-youtube marketingsfilmpje per shirt = ¤15
Shirt = ¤120
Nike CEO:
jij, voor het uitrekenenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
13 flessen, 13x0.25 = ¤3.25.
Shirt = ¤120
Nike CEO:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vraag me ook nog steeds af wanneer die lelijke vlakken eens verdwijnen bij de sponsors van Napoli. Verpest een prachtig shirtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:28 schreef TBakkert het volgende:
Retro hoeft van mij niet per se, maar ze moeten het gewoon simpel houden en klasse laten uitstralen.
daarom wordt Barca dit jaar helemaal niks![]()
![]()
Zal na het weekend wel ff foto plaatsen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:34 schreef koeken het volgende:
[..]
Pfff dat belooft wat voor mijn shirt (ook NL thuis, ook SoccerTriads)![]()
Die letter E kan ik nog inkomen, maar van die vlekken heb ik echt geen trek in...![]()
Kun je een foto ofzo plaatsen?![]()
ja inderdaad, gewoon die tekst van de sponsor is toch genoeg zonder raar rood vlak?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vraag me ook nog steeds af wanneer die lelijke vlakken eens verdwijnen bij de sponsors van Napoli. Verpest een prachtig shirt"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Je vergeet de BTW, de inkomsten van de retailer, transportkosten, afschrijvingen en kosten fabriek, salarissen van Nike-medewerkers. Dan hou je veel minder overquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
13 flessen, 13x0.25 = ¤3.25.
Shirt = ¤120
Nike CEO:
[ afbeelding ]![]()
Blijft natuurlijk een absurd hoge prijs.Bij het lezen van dit stukje tekst heb je enkele seconden van je leven wegggegooid.![]()
Hoewel ik donderdag mijn tracking number kreeg is hij pas vandaag actief dus blijkbaar op de post gedaan.
Hoop dat ik het nog op tijd binnen krijg! Ben bang van niet. Hijs van jersey777. 3 mediums waarvan 1 bedrukt met 88 en 1 large.
Destination - Netherlands
The item (RB343733001HK) was posted on 26-May-2012 and is being processed for delivery to the addressee."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:50 schreef Stiggie het volgende:
Hoewel ik donderdag mijn tracking number kreeg is hij pas vandaag actief dus blijkbaar op de post gedaan.
Hoop dat ik het nog op tijd binnen krijg! Ben bang van niet. Hijs van jersey777. 3 mediums waarvan 1 bedrukt met 88 en 1 large.
Destination - Netherlands
The item (RB343733001HK) was posted on 26-May-2012 and is being processed for delivery to the addressee.![]()
![]()
Als het je niet bevalt ga je gewoon wegquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Wil jij dat deze reeks gaat sluite?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt ga je gewoon weg![]()
Gast. Denk nou gewoon even na manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt ga je gewoon wegGa jij dan lekker in je eentje over voetbalshirts praten, want als je zo door gaat bestaat dit topic niet meer.
![]()
Wie zegt dat het nep is??? Heb jij bewijs? Volgens mij zijn de shirts van Jersey777 en 9Footballshirt gewoon echt en van Nike zelf.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:06 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Gast. Denk nou gewoon even na manGa jij dan lekker in je eentje over voetbalshirts praten, want als je zo door gaat bestaat dit topic niet meer.
![]()
Je bent de enige die aan het janken is hier.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:06 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Gast. Denk nou gewoon even na manGa jij dan lekker in je eentje over voetbalshirts praten, want als je zo door gaat bestaat dit topic niet meer.
Agree! Alleen door over de shirts te discussiëren kom je erachter of ze echt danwel nep zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:59 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het nep is??? Heb jij bewijs? Volgens mij zijn de shirts van Jersey777 en 9Footballshirt gewoon echt en van Nike zelf.Bij het lezen van dit stukje tekst heb je enkele seconden van je leven wegggegooid.![]()
Shirts zijn gewoon echt.
Er staat niks voor niks 'Genuine Nike' op.
En er zitten Nike kaartjes aan...Haters everywhere but I don't really care.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:14 schreef matthijst het volgende:
Shirts zijn gewoon echt.
En er zitten Nike kaartjes aan...gozer. Dus als ik een nike kaartje aan een obvious nep shirt vast maak. Is het dus echt geworden?
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:20 schreef Longcat. het volgende:
[..]gozer. Dus als ik een nike kaartje aan een obvious nep shirt vast maak. Is het dus echt geworden?
je kan toveren
Yepquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:20 schreef Longcat. het volgende:
gozer. Dus als ik een nike kaartje aan een obvious nep shirt vast maak. Is het dus echt geworden?
Ja, jonge jonge dat jij da nog nie wistquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:20 schreef Longcat. het volgende:
[..]gozer. Dus als ik een nike kaartje aan een obvious nep shirt vast maak. Is het dus echt geworden?
![]()
Dit topic wordt echt vergast door een paar mafkezen die heel graag Mod willen worden ofzo...Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking![]()
Dit is echt een kleuterberedeneringquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:14 schreef matthijst het volgende:
Shirts zijn gewoon echt.
En er zitten Nike kaartjes aan...Maargoed, ga vooral door met het bespreken van neppe shirts, je ziet het gevolg vanzelf wel.
![]()
Wat lul je nou met je "neppe shirts"...
Genuine Nike, uit Thailand.
Of liggen er hier in de winkel ook nepshirts?
Mafkees
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:30 schreef matthijst het volgende:
Wat lul je nou met je "neppe shirts"...
Genuine Nike, uit Thailand.
Of liggen er hier in de winkel ook nepshirts?
Mafkees!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dus dit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:13 schreef Fiorano het volgende:
Dit topic wordt echt vergast door een paar mafkezen die heel graag Mod willen worden ofzo...![]()
Wat je in Nederland in de winkel koopt is ook 'replica'. Daar wordt zelfs mee geadverteerd. Wat is dan het verschil met de shirts uit Thailand. Juist: geen verschil!Bij het lezen van dit stukje tekst heb je enkele seconden van je leven wegggegooid.![]()
hahaha BITCH64 is weer terug! Jezus man.. doe ff normaal gast! Beter Bitch64 dan jou kinderachtige gedrag op dit momentquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je bent de enige die aan het janken is hier.![]()
![]()
![]()
Hoiiiii!![]()
Ik heb Shirley gevraagd of haar shirts 100 % echt zijn.Ik hoop dat het hiermee duidelijk isquote:They are replicas.
Grade AAA Thailand quality.
Shirley Wu
Jersey777 - since 2008Dit neemt niet weg dat ik zelf ook een shirt hebt besteld bij Shirley, maar dit topic kan gewoon gesloten worden en je kan een ban krijgen
![]()
![]()
Nike.com noemt hun shirts ook replica's, dus wat is je punt.
Met al het ejank heb je al wel weer bijna een topic vol.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ik zit hier alles behalve te janken, heerlijk genieten die overserieuze fanboy reactiesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:13 schreef matthijst het volgende:
Nike.com noemt hun shirts ook replica's, dus wat is je punt.
Met al het ejank heb je al wel weer bijna een topic vol.![]()
![]()
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd hoe het met verzenden zit(DHL).. Hoeveel gevallen zijn er bij de douane terecht gekomen en betaal je dan een extra heffing of moet je ze dan afstaan?
Heb wel eens besteld en via andere mogelijkheden laten verzenden, maar wil het nu zsm hebben..![]()
Andere user kreeg bericht van DHL dat het nep was en afgestaan moest wordenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:54 schreef Shefkee het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd hoe het met verzenden zit(DHL).. Hoeveel gevallen zijn er bij de douane terecht gekomen en betaal je dan een extra heffing of moet je ze dan afstaan?
Heb wel eens besteld en via andere mogelijkheden laten verzenden, maar wil het nu zsm hebben..Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ben bang dat ze de mijnes ook te pakken hebben. Even afwachten dus maar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:54 schreef Shefkee het volgende:
Heb wel eens besteld en via andere mogelijkheden laten verzenden, maar wil het nu zsm hebben..![]()
Het zijn allemaal Replica's van de echte shirts. Dus een shirt van nike zelf is in feite ook 'nep'.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:56 schreef thethoryd het volgende:
Ik heb Shirley gevraagd of haar shirts 100 % echt zijn.
[..]
Ik hoop dat het hiermee duidelijk isDit neemt niet weg dat ik zelf ook een shirt hebt besteld bij Shirley, maar dit topic kan gewoon gesloten worden en je kan een ban krijgen
![]()
Ik hoop dat de officiele lijst met rugnummers snel bekend wordt gemaakt, tijd om boodschappen te doen![]()
![]()
Ook via DHL gedaan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:59 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Ben bang dat ze de mijnes ook te pakken hebben. Even afwachten dus maar.![]()
Eerst via deutsche post die hem daarna waarschijnlijk in Nederland naar DHL heeft gedaan. Werken samen namelijk. Shirt is al sinds vorige week donderdag in Nederland (17 Mei)quote:![]()
Waveshirts reageert nergens meer op. Paypal claim ingediend.
Kill Bill
Mijn Thaise shirt had ik vanaf Schiphol met DHL naar huis gestuurd
Kwam gewoon aan.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Tuurlijk zijn er meer kosten maar die gaan over het geheel aan shirts natuurlijk, dus ik gok dat dat per shirt zal meevallen. Ik bedoel, in een container passen wel paar duizend shirts en ze zullen wel afspraken hebben met distributie in Nederland. Retailer zal wel een stukje meer zijn per shirt. Belangrijker nog is de club die een groot deel zal opeisen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:40 schreef koeken het volgende:
[..]
Je vergeet de BTW, de inkomsten van de retailer, transportkosten, afschrijvingen en kosten fabriek, salarissen van Nike-medewerkers. Dan hou je veel minder over![]()
Blijft natuurlijk een absurd hoge prijs.
Maarja, het is een beetje een zieke cyclus waarin je gevangen zit. Met zulke dure shirtjes worden de duurbetaalde spelers nog rijker, sponsorcontracten er nog bij, en kinderen worden getorpedeerd met het dragen van de merkkleding van hun voorbeelden.
Dat is ook een beetje het probleem want je hebt niet echt een keuze als supporter. Ik kan wel fan van iets zijn, maar je betaalt niet alleen daarvoor. Je betaalt als je een Nike-shirt koopt mee aan het sponsorcontract van Ronaldo van ¤6.000.000, en als klap op de vuurpijl loop je er dan ook nog bij als wandelend reclamebord voor de shirtsponsor. Die hele wereld zit gewoon zo volgepompt met stijgende kosten die gewoon nergens op slaan. De makelaartjes en de business-mannetjes die niets met voetbal hebben maar wel procenten afknagen.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
wat je in Nederland in de winkel koopt is door Nike erkend als officiële replica, vaak gemaakt in lage-lonen landen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:45 schreef koeken het volgende:
Wat je in Nederland in de winkel koopt is ook 'replica'. Daar wordt zelfs mee geadverteerd. Wat is dan het verschil met de shirts uit Thailand. Juist: geen verschil!
wat op die sites wordt verkocht, wordt waarschijnlijk gemaakt door diezelfde arbeiders, die een eigen mini-fabriekje zijn begonnen. Alleen staan de toestellen voor de productie ervan niet helemaal perfect afgesteld volgens Nike maatstaven. daarom dus nep
Ik ga er 1 bestellen van DEMPSEY denk ik. Alleen bij jersey777 kun je steeds kiezen tussen shirt voor $17 en short voor $22Maar dan klik je erop en staat er bij het voorbeeld helemaal geen short
![]()
![]()
Dat is een shirt + shortquote:Op zondag 27 mei 2012 12:23 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ga er 1 bestellen van DEMPSEY denk ik. Alleen bij jersey777 kun je steeds kiezen tussen shirt voor $17 en short voor $22Maar dan klik je erop en staat er bij het voorbeeld helemaal geen short
![]()
ZOMFG
Ms effe bestellen dan. Wel klote dat de bedrukking op de 'gewone' replica's er anders uitziet dat op die 'authentic' replica. Ziet iedereen dat je geen 140 dollar wilde neerleggen![]()
![]()
Hoezo andere bedrukking?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:31 schreef Omnifacer het volgende:
ZOMFG
Ms effe bestellen dan. Wel klote dat de bedrukking op de 'gewone' replica's er anders uitziet dat op die 'authentic' replica. Ziet iedereen dat je geen 140 dollar wilde neerleggen![]()
Mooi man, alsnog die schuine streep er heel licht doorquote:Op zondag 27 mei 2012 12:14 schreef Omnifacer het volgende:
Nieuwe shirts van US
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed, zij hebben altijd schitterende shirts.
USA![]()
Nike![]()
![]()
geen verschil in bedrukking waarneembaar
wanneer staan ze hier?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:41 schreef Mandéra het volgende:
Shirts zijn binnen! Ik klim in de pen om een verhaaltje te schrijven.Met ekstra gratisch foto's.
Mijn shirtjes hebben op 24 mei Hong Kong verlaten, ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat ik ze heb. Het enige waar ik bang voor ben is dat het zometeen fout gaat bij die preuters van de TNT post, is op het moment echt rampzalig hoe ze daar met onze post omgaan.![]()
Nee bill reageert idd nergens meer opquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:57 schreef matthijst het volgende:
Waveshirts reageert nergens meer op. Paypal claim ingediend.
Kill Bill
Mijn Thaise shirt had ik vanaf Schiphol met DHL naar huis gestuurd
Kwam gewoon aan.
zit nog steeds op 2 jackets te wachten
die er nog steeds niet zijn , en de rest van die bestelling ookal
en daarop volgende bestellingen zijn er ook al .
maar heb hem nu al meerdere malen gemaild maar hoor hele tijd niks van hem
waar hij normaal wel gewoon antwoord
kijk het nog even aan anders krijgt hij ook een pay pall claim )![]()
Dankzij die Paypal claims van jullie wordt zometeen zijn account geblokkeerd, wat betekend dat hij jullie geld dus niet kan cashen. Paypalclaim staat dus gelijk aan het weggooien van je eigen geld, beter doen jullie gewoon niks en wachten jullie gewoon af...![]()
Paypal claim betekent idd dat hij zijn geld niet meer kan cashen en er kans is dat het nog op Paypal staat, zodat je het terug kunt krijgen...
Maar goed, ieder z'n ding, ik heb een claim geopend en Bill gevraagd me ofwel een trace code of een refund te geven.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Nou ik heb regelmatig dingen besteldquote:Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef YazooW het volgende:
Dankzij die Paypal claims van jullie wordt zometeen zijn account geblokkeerd, wat betekend dat hij jullie geld dus niet kan cashen. Paypalclaim staat dus gelijk aan het weggooien van je eigen geld, beter doen jullie gewoon niks en wachten jullie gewoon af...
en ga echt niet zomaar een pay pall claim indienen
maar als ik nu al bijna 2 weken mails stuur om te vragen hoe het zit met de jackets
en hij niet antwoord
terwijl dat als ik een bestelling wil maken hij dat wel doet
dan word het idd uiteindelijk een claim
maar hopen dat het niet zover hoeft te komen
en billyboy gewoon ff gauw terugmaild![]()
Snap ook wel dat jullie overgaan tot het indienen van een claim, probeer alleen te zeggen dat als zijn paypal account geblokkeerd wordt jullie waarschijnlijk nog verder van huis zijn. Service van Paypal is ook niet echt super te noemen, is maar de vraag of Paypal de moeite neemt om jullie geld terug te storten naar jullie eigen paypal account.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:19 schreef Aprojecta het volgende:
[..]
Nou ik heb regelmatig dingen besteld
maar als ik nu al bijna 2 weken mails stuur om te vragen hoe het zit met de jackets
en hij niet antwoord
en billyboy gewoon ff gauw terugmaild![]()
de teringquote:Op zondag 27 mei 2012 20:19 schreef Aprojecta het volgende:
[..]
Nou ik heb regelmatig dingen besteld
en hij niet antwoord
en billyboy gewoon ff gauw terugmaild
jullie kopen allemaal nepshirts uit Thailand en dan verwachten jullie ook nog eens dat het allemaal perfect in orde is
er zijn altijd fouten en je hebt zelf gezegd al vaker besteld te hebben en toen wel binnen gehad.
onterechte claim dus
Ach ja, ik wilde 2 EK shirts hebben, Bill reageert al 10 dagen nergens meer op en net als hierboven bij betaalmailtjes wel binnen een paar minuten. EK begint over 2 weken, dus als die slome nu niet meer reageert wordt het toch niks...
Ik heb volgens mij naar 3 emailadressen gemailed en krijg geen antwoord meer.
Paypal claims heb ik soms wel, soms niet m'n geld mee terug gehad. Ligt er vooral aan of de ontvanger nog geld op de rekening heeft staan of dat zn account al geblokkeerd is...
Overigens al erg lame dat Bill zelfs daar niet op reageert (Paypal claim mails), dus vrees dat ie in het ziekenhis ligt om z'n ladyboy operatie te voltooien oid...
@Tbaklert: ik heb ondertussen al een ander shirt binnen, dus mij boeit het niet meer zo wat die Bill allemaal doet. Vind het gewoon irritant dat hij te lam is om een mailtje te sturen... Zie wel of ik het terugkrijg of niet, zoals gezegd: heb al een shirt dus ben klaar voor t EK
Altijd mailtjes sturen tot de 40ste dag, op de 44 dag na betaling pas een claim indienen! Daarvoor kan je nog afwachten en heeft het toch geen zinNa 45 dagen is het namelijk verlopen.
![]()
Bill reageert ook niet op niet-klagende mails, zoals bestellingen. Ik vermoed dat hij al een tijdje op vakantie is ofzo.
Desniettemin moet een webshop gewoon reageren, ookal is de eigenaar niet aanwezig.Bij het lezen van dit stukje tekst heb je enkele seconden van je leven wegggegooid.![]()
Billyboy is in de rijstvelden aan het hosselenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:34 schreef koeken het volgende:
Bill reageert ook niet op niet-klagende mails, zoals bestellingen. Ik vermoed dat hij al een tijdje op vakantie is ofzo.
Desniettemin moet een webshop gewoon reageren, ookal is de eigenaar niet aanwezig.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Bill loopt nu daar in ECHTE merkkleding gekocht van jullie geldquote:Op zondag 27 mei 2012 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Billyboy is in de rijstvelden aan het hosselen![]()
![]()
Bij deze dus:quote:Op zondag 27 mei 2012 19:41 schreef Mandéra het volgende:
Shirts zijn binnen! Ik klim in de pen om een verhaaltje te schrijven.Met ekstra gratisch foto's.
Zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen had ik eerst contact met Bill van Waveshirts opgenomen over 2 voetbalshirts die ik graag wilde bestellen.
Aangezien het bijna een week duurde (en ik niet zolang geduld had) voordat hij reageerde op mijn mailtje, ben ik uitgeweken naar 9footballshirt.com
Laten we het er maar op houden dat hij te veel bami gegeten had of op de vlucht was voor de Thaise dienders.
Maar goed 9footballshirt.com it is! De site is om te beginnen al een stuk klantvriendelijker dan Waveshirts, uiteraard nog lang geen 10, maar zulke dingen moet je maar op de koop toenemen lijkt me.
Ik wilde de volgende shirts hebben:
1x Nederland Thuis 12/14 , maat M, zonder bedrukking, met patch Euro 2012.
1x Barcelona Uit Long Sleeve 11/12, maat M, met bedrukking Xavi, nummer 6.
Zo gezegd, zo gedaan, beide shirts werden verkocht door deze handel dus ik was een blij man.
Het Barcelona shirt was wel een gevalletje , Any name/Any number, wat inhoud dat ik de gegevens zelf moest invoeren. Geen probleem natuurlijk, maar het is dan toch altijd even billen knijpen of het wel helemaal over komt daar.
De totaalprijs van deze bestelling was $ 63,99 – omgerekend zo'n 50 euro. Ik heb de shirts besteld op 16 mei.
Direct na bestelling veranderde de status in “Awaiting Shipment” , aangezien het Barcelona shirt nog bedrukt moest worden. Volgens de site zou dit 3 tot 5 werkdagen gaan duren.
Op 22 mei kreeg ik wederom een mailtje, “Shipped” ! Goed nieuws dus, 4 werkdagen tussen bestellen en verzenden. Netjes binnen de marge dus.
Ik kreeg een Track & Trace nummer in deze mail die eindigde op DE. Op de site kun je een link vinden naar de website om jou bestelling te volgen. Merk op dat er gebruik wordt gemaakt van verschillende vervoerders, vanuit verschillende landen. Ik kwam via de link aldaar uit op de website van Deutsche Post, verzonden vanuit Duitsland zou je denken???
Schijnbaar toch niet, na het inkloppen van het trackingnummer kreeg ik een pagina voorgeschoteld met de melding dat mijn pakketje op dat moment in Bangkok, Thailand lag.
De logica in dit process ontbreekt bij mij dus...
Maar nu gaan we in een sneltreinvaart, 23 mei keek ik weer even op de Track & Trace site en zag ik dat het pakketje inmiddels in Frankfurt, Duitsland was beland!
Weer een dag later, 24 mei, was de status veranderd naar “The item has been scanned in the destination country, The Netherlands. This is the last status update.”
Ik dacht dat ik het dan de volgende dag wel in huis zou hebben maar er zat toch nog een dagje tussen, op 26 mei, 10 dagen na bestellen, werd het pakketje afgeleverd door de postbode.
Dan nu hetgeen waarom het draait, de shirts.
Te beginnen met het Nederlands elftal thuisshirt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je kunt zien is het KNVB logo niet genaaid maar geplakt. Ik geloof dat het op menig ander shirt dat ik hier heb gezien wel genaaid zit. Het Nike logo is van hetzelfde kaliber, misschien ze je dit iets minder goed op de foto's.
Ik heb er ook een Euro 2012 badge op laten plaatsen, dit is wel een echte “badge” , de tekst helaas niet overal even duidelijk, het ziet er soms wat vervaagd uit.
Voor de liefhebbers, er zitten geen zogenoemde “T-bars” op zoals je kunt zien, ik heb ook eigenlijk geen idee wat het nu van deze dingen is.
Dan shirt nummer 2, Barcelona Uit 11/12 Long Sleeve:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer mooi shirt, al zeg ik het zelf, zeker in tegenstelling tot het nieuwe uitshirt.
Alle logo's & patches zitten er ook echt op, geen plakstrips dus. De spreuk “mes que un club” staat in de hals. De bedrukking ziet er opvallend goed uit, voorzien van het Barca logo, het Nike logo is ook genaaid i.p.v een plakker op het Oranje shirt. Dit shirt komt op mij “echter” over!
Over de mouwen en schouders lopen overigens grijze strips.
Beide shirts zitten erg lekker. De maat is perfect, mijn gewone kledingmaat is ook M, deze shirts vallen niet overdreven klein of groot uit. Gewoon aan je maat houden dus.
Ik ben dus over het algemeen erg te spreken over 9footballshirt!
Ohja, eigenlijk valt heel dit verhaaltje in het niet als je de “authentic” labels naast elkaar legt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, conclusie: wie op een site als deze zijn shirts haalt, is tenminste geen dief van zijn eigen portomonee!
Hopelijk heeft menig lezer iets aan dit verhaal. Als er vragen zijn , dan hoor ik het graag!
[ Bericht 1% gewijzigd door Mandéra op 27-05-2012 20:55:55 ]![]()
Zet die foto's ff in spoilers, dan gaan ze pas laden als je de spoiler opent. Mijn laptop is aardig snel maar heeft toch aardig wat moeite nu om al die foto's te openen.![]()
Zeer irritant iddquote:Op zondag 27 mei 2012 20:46 schreef YazooW het volgende:
Zet die foto's ff in spoilers, dan gaan ze pas laden als je de spoiler opent. Mijn laptop is aardig snel maar heeft toch aardig wat moeite nu om al die foto's te openen.
Done that, mijn Macbook moest ook lang laden idd!quote:Op zondag 27 mei 2012 20:46 schreef YazooW het volgende:
Zet die foto's ff in spoilers, dan gaan ze pas laden als je de spoiler opent. Mijn laptop is aardig snel maar heeft toch aardig wat moeite nu om al die foto's te openen.![]()
Het gaat hier niet om een foutje maar gewoon 2 dingen waarvoor is betaaldquote:Op zondag 27 mei 2012 20:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
de tering
jullie kopen allemaal nepshirts uit Thailand en dan verwachten jullie ook nog eens dat het allemaal perfect in orde is
er zijn altijd fouten en je hebt zelf gezegd al vaker besteld te hebben en toen wel binnen gehad.
onterechte claim dus
dus hoor ik dat ook te ontvangen .
en als ik dan mails stuur en daar niet op gereageerd word
(en dan heb ik het niet over 1 of 2 dagen )
is het toch niet onterrecht
lekker makkelijk dus omdat het uit thailand komt moet het maar oke zijn dat een order
niet compleet is en dingen waarvoor betaald zijn niet geleverd worden
verder ben ik echt niet iemand die om ieder klein dingetje gaat ouwehoeren
maar ja als je iets betaald moet je het ontvangen ook
of het nou uit thailand of belgie komt dat maakt niks uit![]()
Vaag dat dat KNVB logo bij jou zo verlept midden op de vlakken zit.
Bij mij zit ie mooier. Sukkels zin het daar, in Thailand
de klacht dat het niet geregeld wordt is ook gewoon terecht.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef Aprojecta het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om een foutje maar gewoon 2 dingen waarvoor is betaald
dus hoor ik dat ook te ontvangen .
en als ik dan mails stuur en daar niet op gereageerd word
(en dan heb ik het niet over 1 of 2 dagen )
is het toch niet onterrecht
lekker makkelijk dus omdat het uit thailand komt moet het maar oke zijn dat een order
niet compleet is en dingen waarvoor betaald zijn niet geleverd worden
verder ben ik echt niet iemand die om ieder klein dingetje gaat ouwehoeren
maar ja als je iets betaald moet je het ontvangen ook
of het nou uit thailand of belgie komt dat maakt niks uit
maar het was wel te verwachten dat er een keer iets mis zou gaan na al die positieve reacties
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:44 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Bij deze dus:
Zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen had ik eerst contact met Bill van Waveshirts opgenomen over 2 voetbalshirts die ik graag wilde bestellen.
Aangezien het bijna een week duurde (en ik niet zolang geduld had) voordat hij reageerde op mijn mailtje, ben ik uitgeweken naar 9footballshirt.com
Laten we het er maar op houden dat hij te veel bami gegeten had of op de vlucht was voor de Thaise dienders.
Maar goed 9footballshirt.com it is! De site is om te beginnen al een stuk klantvriendelijker dan Waveshirts, uiteraard nog lang geen 10, maar zulke dingen moet je maar op de koop toenemen lijkt me.
Zo gezegd, zo gedaan, beide shirts werden verkocht door deze handel dus ik was een blij man.
Het Barcelona shirt was wel een gevalletje , Any name/Any number, wat inhoud dat ik de gegevens zelf moest invoeren. Geen probleem natuurlijk, maar het is dan toch altijd even billen knijpen of het wel helemaal over komt daar.
De totaalprijs van deze bestelling was $ 63,99 – omgerekend zo'n 50 euro. Ik heb de shirts besteld op 16 mei.
Direct na bestelling veranderde de status in “Awaiting Shipment” , aangezien het Barcelona shirt nog bedrukt moest worden. Volgens de site zou dit 3 tot 5 werkdagen gaan duren.
Op 22 mei kreeg ik wederom een mailtje, “Shipped” ! Goed nieuws dus, 4 werkdagen tussen bestellen en verzenden. Netjes binnen de marge dus.
Ik kreeg een Track & Trace nummer in deze mail die eindigde op DE. Op de site kun je een link vinden naar de website om jou bestelling te volgen. Merk op dat er gebruik wordt gemaakt van verschillende vervoerders, vanuit verschillende landen. Ik kwam via de link aldaar uit op de website van Deutsche Post, verzonden vanuit Duitsland zou je denken???
Schijnbaar toch niet, na het inkloppen van het trackingnummer kreeg ik een pagina voorgeschoteld met de melding dat mijn pakketje op dat moment in Bangkok, Thailand lag.
Maar nu gaan we in een sneltreinvaart, 23 mei keek ik weer even op de Track & Trace site en zag ik dat het pakketje inmiddels in Frankfurt, Duitsland was beland!
Weer een dag later, 24 mei, was de status veranderd naar “The item has been scanned in the destination country, The Netherlands. This is the last status update.”
Ik dacht dat ik het dan de volgende dag wel in huis zou hebben maar er zat toch nog een dagje tussen, op 26 mei, 10 dagen na bestellen, werd het pakketje afgeleverd door de postbode.
Te beginnen met het Nederlands elftal thuisshirt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je kunt zien is het KNVB logo niet genaaid maar geplakt. Ik geloof dat het op menig ander shirt dat ik hier heb gezien wel genaaid zit. Het Nike logo is van hetzelfde kaliber, misschien ze je dit iets minder goed op de foto's.
Ik heb er ook een Euro 2012 badge op laten plaatsen, dit is wel een echte “badge” , de tekst helaas niet overal even duidelijk, het ziet er soms wat vervaagd uit.
Voor de liefhebbers, er zitten geen zogenoemde “T-bars” op zoals je kunt zien, ik heb ook eigenlijk geen idee wat het nu van deze dingen is.
Dan shirt nummer 2, Barcelona Uit 11/12 Long Sleeve:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer mooi shirt, al zeg ik het zelf, zeker in tegenstelling tot het nieuwe uitshirt.
Alle logo's & patches zitten er ook echt op, geen plakstrips dus. De spreuk “mes que un club” staat in de hals. De bedrukking ziet er opvallend goed uit, voorzien van het Barca logo, het Nike logo is ook genaaid i.p.v een plakker op het Oranje shirt. Dit shirt komt op mij “echter” over!
Beide shirts zitten erg lekker. De maat is perfect, mijn gewone kledingmaat is ook M, deze shirts vallen niet overdreven klein of groot uit. Gewoon aan je maat houden dus.
Ohja, eigenlijk valt heel dit verhaaltje in het niet als je de “authentic” labels naast elkaar legt.staat er ook iets op de binnenkant van het logo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, conclusie: wie op een site als deze zijn shirts haalt, is tenminste geen dief van zijn eigen portomonee!
Hopelijk heeft menig lezer iets aan dit verhaal. Als er vragen zijn , dan hoor ik het graag!"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
http://www.ussoccerstore.com/quote:
De bedrukking op de borst is anders. Ik vind die authentic echt stukken mooier, maar ik ga geen 150 dollar neerleggen.![]()
Welk logo op welk shirt?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
staat er ook iets op de binnenkant van het logo?![]()
Zo te zien geen oranje thuishirt bestellen bij 9footballshirt. Die vlakken kloppen niet, waardoor logo KNVB verkeerd gepositioneerd... -_-"![]()
Zie 2 pagina's terug.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:14 schreef LTCY18 het volgende:
Zo te zien geen oranje thuishirt bestellen bij 9footballshirt. Die vlakken kloppen niet, waardoor logo KNVB verkeerd gepositioneerd... -_-"
Ligt er schijnbaar aan welke Thai van de dag de letters print.Haters everywhere but I don't really care.![]()
bij Barca gewoon achter het clublogo op de linkerborstquote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Bijna twee keer zoveel betalen voor een leeg vlakquote:Op zondag 27 mei 2012 21:42 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
http://www.ussoccerstore.com/
De bedrukking op de borst is anders. Ik vind die authentic echt stukken mooier, maar ik ga geen 150 dollar neerleggen.het wordt echt steeds gestoorder met Nike.
![]()
Ik baal er stevig van, want het is een prachtig shirt maar dat vlak maakt echt een groot verschil.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bijna twee keer zoveel betalen voor een leeg vlakhet wordt echt steeds gestoorder met Nike.
![]()
Voor bedrukking zeker, ja. En dat vind ik toch bij een voetbalshirt horen.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:43 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik baal er stevig van, want het is een prachtig shirt maar dat vlak maakt echt een groot verschil.
Over bedrukking gesproken, ik kon de cijfers van Oranje (en dan met name op de voorkant van de shirts) gister dus to-taal niet lezen. Welk helder licht heeft er besloten dat iets anders dan zwart beter was?![]()
dit is het beste NL shirt van de 21e eeuw
Was dat nog met het nummer in 'n rondje erop? Dat vond ik juist ronduit afzichtelijkquote:Op zondag 27 mei 2012 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Was absoluut erg lelijk idd. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voor bedrukking zeker, ja. En dat vind ik toch bij een voetbalshirt horen.
Over bedrukking gesproken, ik kon de cijfers van Oranje (en dan met name op de voorkant van de shirts) gister dus to-taal niet lezen. Welk helder licht heeft er besloten dat iets anders dan zwart beter was?![]()
Die heb ik nog ergens in de kast liggenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Bedrukking met nummer 12 dus![]()
![]()
Roy was toen echt nog een baasquote:Op zondag 27 mei 2012 22:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Die heb ik nog ergens in de kast liggen
[ afbeelding ]
Bedrukking met nummer 12 dus
ja, penalty's, daar is hij echt goed inquote:Op zondag 27 mei 2012 23:03 schreef Omnifacer het volgende:
Absoluut. En belangrijk ook tijdens het toernooi: goal tegen Letland en goeie penalty tegen Zweden
Helemaal mee eens. Donkerder, zoals bij de shirts die in dit topic zijn geplaatst, is veel mooier.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voor bedrukking zeker, ja. En dat vind ik toch bij een voetbalshirt horen.
Over bedrukking gesproken, ik kon de cijfers van Oranje (en dan met name op de voorkant van de shirts) gister dus to-taal niet lezen. Welk helder licht heeft er besloten dat iets anders dan zwart beter was?Bij het lezen van dit stukje tekst heb je enkele seconden van je leven wegggegooid.![]()
Ik vond dit persoonlijk erg mooi:
Beetje jaren 50 gevoel.
Eens. Die foto waarop Boulahrouz probeert Ronaldo ongelukkig te schoppen krijgt extra cachet door dit prachtige shirt. Eigenlijk was dat hele tenue schitterendquote:Op zondag 27 mei 2012 23:29 schreef matthijst het volgende:
Mooiste NL shirt de afgelopen jaren vond ik deze:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ziet in die onderste afbeelding duidelijk verschil tussen de bedrukking van Van Der Wiel en de anderenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:12 schreef Dekatria het volgende:
Zo was het:
[ afbeelding ]
Zo hoort het:
[ afbeelding ]Bij het lezen van dit stukje tekst heb je enkele seconden van je leven wegggegooid.![]()
dat is dan ook een buitenbeentjequote:Op zondag 27 mei 2012 23:40 schreef koeken het volgende:
[..]
Je ziet in die onderste afbeelding duidelijk verschil tussen de bedrukking van Van Der Wiel en de anderen
hij faaltquote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef Omnifacer het volgende:
Wat doet de Stroot eigenlijk in die ad? Is dat ineens een vedette ofzo
Grappig ook dat Wesley Sneijder opeens bijna even groot is als de rest
Bij het lezen van dit stukje tekst heb je enkele seconden van je leven wegggegooid.![]()
De Stroot in zijn natuurlijke habitat. Traag als stront en aan alle kanten voorbij gelopen alsof 'ie er niet staat.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef Omnifacer het volgende:
Wat doet de Stroot eigenlijk in die ad? Is dat ineens een vedette ofzoVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
[..]
Bij deze dus:
Ohja, eigenlijk valt heel dit verhaaltje in het niet als je de “authentic” labels naast elkaar legt.Ik heb hem godverdomme nog steeds niet. 11 Mei shipped -.-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, conclusie: wie op een site als deze zijn shirts haalt, is tenminste geen dief van zijn eigen portomonee!
Hopelijk heeft menig lezer iets aan dit verhaal. Als er vragen zijn , dan hoor ik het graag!![]()
Idd.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:29 schreef matthijst het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook![]()
![]()
Te beginnen met het Nederlands elftal thuisshirt:Dat het KNVB logo niet goed in het donker-oranje vlak zit is wel erg slordig, vind ik. Dat zie je meteen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je kunt zien is het KNVB logo niet genaaid maar geplakt. Ik geloof dat het op menig ander shirt dat ik hier heb gezien wel genaaid zit. Het Nike logo is van hetzelfde kaliber, misschien ze je dit iets minder goed op de foto's.
Voor de liefhebbers, er zitten geen zogenoemde “T-bars” op zoals je kunt zien, ik heb ook eigenlijk geen idee wat het nu van deze dingen is.![]()
Eensch. Op een goede 2de plek dit shirt;quote:Op zondag 27 mei 2012 23:29 schreef matthijst het volgende:
[ afbeelding ]
2008 (L)![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vond dit persoonlijk erg mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje jaren 50 gevoel.
Bazenshirt, de mooiste van de afgelopen tijd
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Eens, dit was echt een prachtshirt.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:44 schreef Luco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bazenshirt, de mooiste van de afgelopen tijdDeathlift or Die.![]()
Heb dat shirt dan ook in mijn bezit.. Dit EK lekker wisselen tussen thuis2006, thuis2006 en uit2012. Oh, en Italië uit2006 en thuis2012Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Marketing, ze willen dat PSV supporters die shirtjes ook gaan kopen.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef Omnifacer het volgende:
Wat doet de Stroot eigenlijk in die ad? Is dat ineens een vedette ofzo![]()
Dat was zó baas inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 14:20 schreef LTCY18 het volgende:
Voor mij:
Mooiste combinatie:
Thuis 2006 (Oranje, blanje, blue)
[ afbeelding ]was volgens mij ook nog in 2008 zo.
[edit] Ja
[ Bericht 16% gewijzigd door Dekatria op 28-05-2012 14:34:46 ]![]()
Ja, maar die shirt vond ik niet mooi, en het was ook meer Luxemburgse blauw en niet Kobalt zoals uit de Nederlandse vlag.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was zó baas inderdaadwas volgens mij ook nog in 2008 zo.
[edit] Ja![]()
Heb 9football een mailtje gestuurd dat het wel erg lang duurt. Nu gaat hij even kijken hoe het ermee zit. In ieder geval een vervangend shirt of een refund als er iets fout is gegaan en snel geantwoord![]()
![]()
Shirt van Bill nog steeds niet ontvangen. Ik wacht het nog even af en anders doe ik zo'n paypal claim.
Ik ga nu maar snel bestellen bij jersey777, omdat ik daar toch wel goede verhalen over hoor.
Het Nederlands Elftal heeft de t-bar en die gaatjes aan de zijkant, zoals ik wil.
Maar is dit shirt ook getailleerd, zodat het een beetje strak zit?![]()
Bill stuur mij vanochtend een t&t code.
Shirts zijn de 25e vertrokken dus zullen deze week wel komen.
XL's besteld, benieuwd wat ik binnen ga krijgen.
Ben al blij met shirt van 9f, dus heb straks nog 2XL's over denk ik tegen kostprijs.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Mij heeft ie ook een code gestuurd, 9 mei zou mn shirt hongkong verlaten hebben.
Ik wacht nog steeds en Bill reageerd niet meer, dus ik probeer het nu bij Shirley.
Er zijn nog geen foto's van het Nederlands Elftal thuisshirt van jersey777 op dit forum toch?
Zo ja, waar?![]()
Lijkt me voor het topic wel goed als al het gezwets over verzendcodes enzo weggelaten wordt, en het blijft bij foto's van de shirts of vragen erover.![]()
Nee.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:40 schreef Dekatria het volgende:
Lijkt me voor het topic wel goed als al het gezwets over verzendcodes enzo weggelaten wordt, en het blijft bij foto's van de shirts of vragen erover.![]()
OrLijkt mij het beste als dat gelul over shirt uit Thailand helemaal achterwege wordt gelaten, gezien de pointer etc. Zal. Na het EK vast afnemen, maar nu vervuilen de topics er doorquote:Op maandag 28 mei 2012 19:40 schreef Dekatria het volgende:
Lijkt me voor het topic wel goed als al het gezwets over verzendcodes enzo weggelaten wordt, en het blijft bij foto's van de shirts of vragen erover.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Het enige wat interessant is zijn de shirts ongeacht de echtheid. Het gelul over de verzending ervan vervuilt de boel inderdaad.
Ontopic![]()
![]()
VS heeft altijd bazenshirtsquote:Op maandag 28 mei 2012 19:49 schreef Dekatria het volgende:
Het enige wat interessant is zijn de shirts ongeacht de echtheid. Het gelul over de verzending ervan vervuilt de boel inderdaad.
Ontopic
[ afbeelding ]
Dat, kappen daarmee dus aub.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:49 schreef Dekatria het volgende:
Het enige wat interessant is zijn de shirts ongeacht de echtheid. Het gelul over de verzending ervan vervuilt de boel inderdaad.![]()
ja, een mod die in dit topic postquote:
je hebt inderdaad gelijk..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
klopt, daar doet Nike het wel goed meequote:
Thuis shirt ,?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:24 schreef matthijst het volgende:
Bill stuur mij vanochtend een t&t code.
Shirts zijn de 25e vertrokken dus zullen deze week wel komen.
XL's besteld, benieuwd wat ik binnen ga krijgen.
Ben al blij met shirt van 9f, dus heb straks nog 2XL's over denk ik tegen kostprijs.![]()
Yepquote:
VS Shirts zijn wel mooi. Jammer dat ze bij die rooie niet wat blauw hebben gedaan...Haters everywhere but I don't really care.![]()
Verkoop je ook 1 ,?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep
VS Shirts zijn wel mooi. Jammer dat ze bij die rooie niet wat blauw hebben gedaan...![]()
Mail Shirley even, dan komt alles goed!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef Longcat. het volgende:
Je kan nu alleen maar bij jersey 777 met visa kopen ?Blust branden.![]()
Erg... Groen..quote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben er blauwe broeken bij, echt schitterend tenue.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep
VS Shirts zijn wel mooi. Jammer dat ze bij die rooie niet wat blauw hebben gedaan...![]()
Rood-wit-blauw is sowieso goede combinatie voor shirts. Vind Atletico Madrid ook altijd schitterende shirts hebben.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:04 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ze hebben er blauwe broeken bij, echt schitterend tenue.
Of de Adidas-variant van Paraguay:
Iets minder maar niet lelijk, die van Chivas USA:
Ook een mooie trouwens: Glasgow Rangers uit-shirt van 2010:
Blauw wit is ook erg mooiOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ja, persoonlijk vind ik de horizontale variant erg mooi:quote:
QPR:
MSV Duisburg:
De Graafschap:
Ik vind dat altijd boevenpakjes.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, persoonlijk vind ik de horizontale variant erg mooi:
QPR:
[ afbeelding ]
MSV Duisburg:
[ afbeelding ]
De Graafschap:
[ afbeelding ]Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Haha, maar het heeft wel meer dan zo'n flutshirt van NEC bijvoorbeeld. Daar kun je nooit echt wat mee.quote:Of shirts die geel+blauw zijn. Die ogen altijd goedkoop.
Overigens ben ik sinds 2006 fan van Atletico Madrid, puur en alleen om het shirt uit dat jaar:
Zwart/goud zoals bij Real is ook
en het Bayern thuis is
Ik heb die blauw-witte Nike-bal uit dat jaar ook trouwens.Mooie ballen waren dat.
Centenario van Internazionale baal ik van dat die niet heb (Ook al ben ik Milanista). Rondlopen met je stadswapen als shirt, awesome
Sowieso een vet kruisvaardersshirt dat.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef Luco het volgende:
Centenario van Internazionale baal ik van dat die niet heb (Ook al ben ik Milanista). Rondlopen met je stadswapen als shirt, awesome
[ afbeelding ]
Weet je wat pas balen is? Het wel gekocht hebben en kwijt geraakt zijn..... -__-"quote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Heeft dus vrij weinig met kruisvaarders te maken maar met het stadswapen van die prachtstadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sowieso een vet kruisvaardersshirt dat..
De mooiste shirts vind ik nog altijd Celtic:
Ook streepjes.
Het uitshirt van een paar jaar geleden was ook vet, al kan ik me voorstellen dat niet iedereen die mooi vind:![]()
![]()
Wat ik niet snap is waarom die voetbalshirts allemaal zo duur moeten zijn
Vroeger spaarde ik ze, maar ze worden steeds duurder![]()
![]()
PEC Zwolle kit, echt te lelijk en cheap...
De ontwerpen van de wedstrijdshirts voor PEC Zwolle in de Eredivisie zijn bekend. Komend seizoen levert sportmerk Patrick het teamware voor alle elftallen van PEC Zwolle. Het ontwerp van de nieuwe thuis- en uitshirts is in samenwerking met kledingsponsor Patrick tot stand gekomen. Fans kunnen de wedstrijdshirts vanaf zaterdag 4 augustus 2012, tijdens de Open Dag, aanschaffen.
PEC Zwolle speelt haar thuiswedstrijden het komende seizoen, net als in de afgelopen seizoenen, in het traditionele blauw-wit gestreepte shirt. Blauw-wit blijft de kleur van de club en komt derhalve terug in het thuistenue. Voor de uitwedstrijden wordt het groen-witte shirt gebruikt, waarbij er gekozen is voor de klassieke zwarte broek in plaats van de witte broek waarin tot op heden gespeeld werd.
Kenmerken van de wedstrijdshirts
Thuistenue:
- naast het PEC Zwolle logo wordt ook het klassieke P.E.C. Zwolle logo op het shirt gepresenteerd;
- in de nek van het shirt komt de tekst ‘Ons Blauw-Wit Hart’ te staan;
- het gemeente logo [Blauwvingerhand] komt zowel op het shirt als op het broekje te staan;
- de Eredivisiebatch wordt op de mouw van het shirt gepresenteerd.
Uittenue:
- naast het PEC Zwolle logo wordt ook het klassieke P.E.C. Zwolle logo op het shirt gepresenteerd;
- in de nek van het shirt komt de tekst ‘Desespereert Nimmer’ te staan;
- het gemeente logo [Blauwvingerhand] komt zowel op het shirt als op het broekje te staan;
Op dit moment is de club nog zoekende naar een passende hoofdsponsor voor op de voorzijde van het wedstrijdshirt. Daarnaast worden ook het komende seizoen, op zowel het thuis- als het uitshirt, de namen van de twee goede doelen van FC Zwolle United gepresenteerd.
Idd lelijk, maar je moet ook kijken naar het budget van de club. Dan kan ik me voorstellen dat er een bijna 'standaard' shirt wordt gekozen van een goedkoper merk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:00 schreef Hamsik het volgende:
PEC Zwolle kit, echt te lelijk en cheap...
[ afbeelding ]
De ontwerpen van de wedstrijdshirts voor PEC Zwolle in de Eredivisie zijn bekend. Komend seizoen levert sportmerk Patrick het teamware voor alle elftallen van PEC Zwolle. Het ontwerp van de nieuwe thuis- en uitshirts is in samenwerking met kledingsponsor Patrick tot stand gekomen. Fans kunnen de wedstrijdshirts vanaf zaterdag 4 augustus 2012, tijdens de Open Dag, aanschaffen.
PEC Zwolle speelt haar thuiswedstrijden het komende seizoen, net als in de afgelopen seizoenen, in het traditionele blauw-wit gestreepte shirt. Blauw-wit blijft de kleur van de club en komt derhalve terug in het thuistenue. Voor de uitwedstrijden wordt het groen-witte shirt gebruikt, waarbij er gekozen is voor de klassieke zwarte broek in plaats van de witte broek waarin tot op heden gespeeld werd.
Kenmerken van de wedstrijdshirts
Thuistenue:
- in de nek van het shirt komt de tekst ‘Ons Blauw-Wit Hart’ te staan;
Uittenue:
- in de nek van het shirt komt de tekst ‘Desespereert Nimmer’ te staan;
Op dit moment is de club nog zoekende naar een passende hoofdsponsor voor op de voorzijde van het wedstrijdshirt. Daarnaast worden ook het komende seizoen, op zowel het thuis- als het uitshirt, de namen van de twee goede doelen van FC Zwolle United gepresenteerd.
[ afbeelding ]Bij het lezen van dit stukje tekst heb je enkele seconden van je leven wegggegooid.![]()
Ze zijn bekend:
Alle rugnummers:
1 Maarten Stekelenburg
2 Gregory van der Wiel
3 John Heitinga
4 Joris Mathijsen
5 Wilfred Bouma
6 Mark van Bommel
7 Dirk Kuyt
8 Nigel de Jong
9 Klaas Jan Huntelaar
10 Wesley Sneijder
11 Arjen Robben
12 Michel Vorm
13 Ron Vlaar
14 Stijn Schaars
15 Jetro Willems
16 Robin van Persie
17 Kevin Strootman
18 Luuk de Jong
19 Luciano Narsingh
20 Ibrahim Afellay
21 Khalid Boulahrouz
22 Tim Krul
23 Rafael van der Vaart![]()
dan loop ik met een nep huntelaar rondquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:26 schreef zerokil het volgende:
Ze zijn bekend:
Alle rugnummers:
..
8 Nigel de Jong
9 Klaas Jan Huntelaar
10 Wesley Sneijder
..![]()
![]()
Klopt, "Huntelaar neemt rugnummer negen over van Van Persie "quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:32 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
dan loop ik met een nep huntelaar rond![]()
![]()
Mn bel werkt niet 100%
hebben ze aangebeld, is bel niet afgegaan, zeggen ze niemand thuis weer weggegaan met mn pakket
Morgen wordt 't weer afgeleverd![]()
![]()
Van Persie nummer 16?
Verdediging zonder Gio als LB.
Nice.. dan heb ik toch goed gegokt met #9 Huntelaar. Jammer dat mijn shirt nooit binnen zal komenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:26 schreef zerokil het volgende:
Ze zijn bekend:
Alle rugnummers:
1 Maarten Stekelenburg
2 Gregory van der Wiel
3 John Heitinga
4 Joris Mathijsen
5 Wilfred Bouma
6 Mark van Bommel
7 Dirk Kuyt
8 Nigel de Jong
9 Klaas Jan Huntelaar
10 Wesley Sneijder
11 Arjen Robben
12 Michel Vorm
13 Ron Vlaar
14 Stijn Schaars
15 Jetro Willems
16 Robin van Persie
17 Kevin Strootman
18 Luuk de Jong
19 Luciano Narsingh
20 Ibrahim Afellay
21 Khalid Boulahrouz
22 Tim Krul
23 Rafael van der Vaart![]()
![]()
Ajax tenue moet nog langskomen.
Fucked up, daarom ook nooit bestellen voordat nummers bekend zijn, maar goed, Captain Obvious enzo.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Nice, hij is dus in Nederland nuquote:The item (**************) arrived at Hong Kong or its destination country on 29-May-2012 and is being processed for delivery to the addressee.![]()
![]()
Lees je in..quote:Op maandag 28 mei 2012 14:37 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
Ja, maar die shirt vond ik niet mooi, en het was ook meer Luxemburgse blauw en niet Kobalt zoals uit de Nederlandse vlag.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prinsenvlag
Dat een stel kaalkopjes de vlag heeft overgenomen is overigens niet zo mooi maargoed.. Niet teveel aandacht aan schenken.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Boeiendquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:46 schreef _superboer_ het volgende:
Vandaag is mijn shirt met Van Persie #9 opgestuurd, wel jammer dat die nu niet klopt16 is een lelijk nummer.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')![]()
Ik snap je punt niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Lees je in..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prinsenvlag
Dat een stel kaalkopjes de vlag heeft overgenomen is overigens niet zo mooi maargoed.. Niet teveel aandacht aan schenken.![]()
Dat het niet op de vlag van Luxemburg lijkt, maar verwijst naar het Oranje Blanje Bleu van de Prinsenvlag.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
dan is mijn reactie daarop:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef Luco het volgende:
Dat het niet op de vlag van Luxemburg lijkt, maar verwijst naar het Oranje Blanje Bleu van de Prinsenvlag.
ik vind dat de blauwe kleur van de sokken uit 2006 meer op het blauw lijkt van de prinsenvlag, dan de het licht blauwe van 2008. Die lijkt meer op dat blauw van Luxemburg.![]()
Na mjn bestelling op 9footballshirt (Nieuw Arsenal thuisshirt #8) zie ik onder 'order status' (nog) niks staan. Terwijl mijn betaling wel is verwerkt.
Is dit raar?![]()
mag mijn naam in de TT van het nieuwe deel?
![]()
treurigste request ooit
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
maarjaHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
wat doe je er aan he?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hai Catch
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: