quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:42 schreef Vak113 het volgende:
Mooie shirten man. vooral die van arsenal #love ,!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besteld bij 9footballshirt, m'n achternaam achterop het Arsenal-shirt even ge-distort.
Laat gaan joh.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:24 schreef Luco het volgende:
Jullie houden je ook gewoon niet aan de topicpointer
14,654342quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:48 schreef zerokil het volgende:
Hoeveel kost nu ongeveer een shirt bij Bill?
In euro's, ponden of dollar?quote:
Pfff dat belooft wat voor mijn shirt (ook NL thuis, ook SoccerTriads)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:09 schreef AssyriskaFF het volgende:
Thuis shirt Nederland ontvangen. Besteld bij http://www.soccertriads.com
Lelijk. Bij de tekst Nieuwe Meesters is een stukje van de e (bij NIEUWE) weggevallen. Het Nike logo is prima. De leeuw ook, alleen zie je wel een groot licht vlak er omheen. Heel jammer. Het valt direct op. Het is er gewoon met de strijkijzer gestreken ofzo want het witte gedeelte er omheen is best groot en duidelijk zichtbaar. Vanaf het logo naar boven toe 1cm en links van het logo 1cm. Heel lelijk.
Je bedoelt donkeroranje?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:17 schreef matthijst het volgende:
KNVB logo zit in ieder geval wel in het lichtoranje vlak, dus ik vind het prima zo.
[ link | afbeelding ]
Hooguit twee dagen.. Ligt eraan hoe snel ze je order verwerken bij HK postquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:00 schreef _superboer_ het volgende:
Ik heb vannacht een trackingnr. van Hong Kong post ontvangen van Shirley, hoe lang duurt het voordat ik m'n pakket daadwerkelijk kan tracen?
Wat bedoel je hiermee??quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:19 schreef Dylan98 het volgende:
Bij Shirley nog geen Barca shirt (thuis) bestellen , nog niet 1:1
Ah beetje vooropgezette humor. Zal wel dikke deal achter zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je bedoelt donkeroranje?strak shirt voor de rest.
Iemand overigens nog die presentatie van dat half-Oranje, half Bayern shirt gezien voor Robben? Werd zo heel opzichtig het Nike-logo even afgedekt met het mouwtje, omdat Bayern door Adidas wordt gesponsord
Haha, heldquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:17 schreef matthijst het volgende:
Net m'n shirt van 9football opgehaald uit Thailand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |