Eens, dit was echt een prachtshirt.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:44 schreef Luco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bazenshirt, de mooiste van de afgelopen tijd
Marketing, ze willen dat PSV supporters die shirtjes ook gaan kopen.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef Omnifacer het volgende:
Wat doet de Stroot eigenlijk in die ad? Is dat ineens een vedette ofzo
Dat was zó baas inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 14:20 schreef LTCY18 het volgende:
Voor mij:
Mooiste combinatie:
Thuis 2006 (Oranje, blanje, blue)
[ afbeelding ]
Ja, maar die shirt vond ik niet mooi, en het was ook meer Luxemburgse blauw en niet Kobalt zoals uit de Nederlandse vlag.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was zó baas inderdaadwas volgens mij ook nog in 2008 zo.
[edit] Ja
Nee.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:40 schreef Dekatria het volgende:
Lijkt me voor het topic wel goed als al het gezwets over verzendcodes enzo weggelaten wordt, en het blijft bij foto's van de shirts of vragen erover.
Lijkt mij het beste als dat gelul over shirt uit Thailand helemaal achterwege wordt gelaten, gezien de pointer etc. Zal. Na het EK vast afnemen, maar nu vervuilen de topics er doorquote:Op maandag 28 mei 2012 19:40 schreef Dekatria het volgende:
Lijkt me voor het topic wel goed als al het gezwets over verzendcodes enzo weggelaten wordt, en het blijft bij foto's van de shirts of vragen erover.
VS heeft altijd bazenshirtsquote:Op maandag 28 mei 2012 19:49 schreef Dekatria het volgende:
Het enige wat interessant is zijn de shirts ongeacht de echtheid. Het gelul over de verzending ervan vervuilt de boel inderdaad.
Ontopic
[ afbeelding ]
Dat, kappen daarmee dus aub.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:49 schreef Dekatria het volgende:
Het enige wat interessant is zijn de shirts ongeacht de echtheid. Het gelul over de verzending ervan vervuilt de boel inderdaad.
ja, een mod die in dit topic postquote:
klopt, daar doet Nike het wel goed meequote:
Thuis shirt ,?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:24 schreef matthijst het volgende:
Bill stuur mij vanochtend een t&t code.
Shirts zijn de 25e vertrokken dus zullen deze week wel komen.
XL's besteld, benieuwd wat ik binnen ga krijgen.
Ben al blij met shirt van 9f, dus heb straks nog 2XL's over denk ik tegen kostprijs.
Yepquote:
Verkoop je ook 1 ,?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep
VS Shirts zijn wel mooi. Jammer dat ze bij die rooie niet wat blauw hebben gedaan...
Mail Shirley even, dan komt alles goed!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef Longcat. het volgende:
Je kan nu alleen maar bij jersey 777 met visa kopen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |