Ik zit hier alles behalve te janken, heerlijk genieten die overserieuze fanboy reactiesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:13 schreef matthijst het volgende:
Nike.com noemt hun shirts ook replica's, dus wat is je punt.
Met al het ejank heb je al wel weer bijna een topic vol.
Andere user kreeg bericht van DHL dat het nep was en afgestaan moest wordenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:54 schreef Shefkee het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd hoe het met verzenden zit(DHL).. Hoeveel gevallen zijn er bij de douane terecht gekomen en betaal je dan een extra heffing of moet je ze dan afstaan?
Heb wel eens besteld en via andere mogelijkheden laten verzenden, maar wil het nu zsm hebben..
Ben bang dat ze de mijnes ook te pakken hebben. Even afwachten dus maar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:54 schreef Shefkee het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd hoe het met verzenden zit(DHL).. Hoeveel gevallen zijn er bij de douane terecht gekomen en betaal je dan een extra heffing of moet je ze dan afstaan?
Heb wel eens besteld en via andere mogelijkheden laten verzenden, maar wil het nu zsm hebben..
Het zijn allemaal Replica's van de echte shirts. Dus een shirt van nike zelf is in feite ook 'nep'.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:56 schreef thethoryd het volgende:
Ik heb Shirley gevraagd of haar shirts 100 % echt zijn.
[..]
Ik hoop dat het hiermee duidelijk isDit neemt niet weg dat ik zelf ook een shirt hebt besteld bij Shirley, maar dit topic kan gewoon gesloten worden en je kan een ban krijgen
Ook via DHL gedaan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:59 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Ben bang dat ze de mijnes ook te pakken hebben. Even afwachten dus maar.
Eerst via deutsche post die hem daarna waarschijnlijk in Nederland naar DHL heeft gedaan. Werken samen namelijk. Shirt is al sinds vorige week donderdag in Nederland (17 Mei)quote:
Tuurlijk zijn er meer kosten maar die gaan over het geheel aan shirts natuurlijk, dus ik gok dat dat per shirt zal meevallen. Ik bedoel, in een container passen wel paar duizend shirts en ze zullen wel afspraken hebben met distributie in Nederland. Retailer zal wel een stukje meer zijn per shirt. Belangrijker nog is de club die een groot deel zal opeisen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:40 schreef koeken het volgende:
[..]
Je vergeet de BTW, de inkomsten van de retailer, transportkosten, afschrijvingen en kosten fabriek, salarissen van Nike-medewerkers. Dan hou je veel minder over![]()
Blijft natuurlijk een absurd hoge prijs.
wat je in Nederland in de winkel koopt is door Nike erkend als officiële replica, vaak gemaakt in lage-lonen landen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:45 schreef koeken het volgende:
Wat je in Nederland in de winkel koopt is ook 'replica'. Daar wordt zelfs mee geadverteerd. Wat is dan het verschil met de shirts uit Thailand. Juist: geen verschil!
Dat is een shirt + shortquote:Op zondag 27 mei 2012 12:23 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ga er 1 bestellen van DEMPSEY denk ik. Alleen bij jersey777 kun je steeds kiezen tussen shirt voor $17 en short voor $22Maar dan klik je erop en staat er bij het voorbeeld helemaal geen short
Hoezo andere bedrukking?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:31 schreef Omnifacer het volgende:
ZOMFG
Ms effe bestellen dan. Wel klote dat de bedrukking op de 'gewone' replica's er anders uitziet dat op die 'authentic' replica. Ziet iedereen dat je geen 140 dollar wilde neerleggen
Mooi man, alsnog die schuine streep er heel licht doorquote:Op zondag 27 mei 2012 12:14 schreef Omnifacer het volgende:
Nieuwe shirts van US
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed, zij hebben altijd schitterende shirts.
USA![]()
Nike
wanneer staan ze hier?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:41 schreef Mandéra het volgende:
Shirts zijn binnen! Ik klim in de pen om een verhaaltje te schrijven.Met ekstra gratisch foto's.
Nee bill reageert idd nergens meer opquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:57 schreef matthijst het volgende:
Waveshirts reageert nergens meer op. Paypal claim ingediend.
Kill Bill
Mijn Thaise shirt had ik vanaf Schiphol met DHL naar huis gestuurd
Kwam gewoon aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |