Erg... Groen..quote:
Ze hebben er blauwe broeken bij, echt schitterend tenue.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep
VS Shirts zijn wel mooi. Jammer dat ze bij die rooie niet wat blauw hebben gedaan...
Rood-wit-blauw is sowieso goede combinatie voor shirts. Vind Atletico Madrid ook altijd schitterende shirts hebben.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:04 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ze hebben er blauwe broeken bij, echt schitterend tenue.
Ja, persoonlijk vind ik de horizontale variant erg mooi:quote:
Ik vind dat altijd boevenpakjes.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, persoonlijk vind ik de horizontale variant erg mooi:
QPR:
[ afbeelding ]
MSV Duisburg:
[ afbeelding ]
De Graafschap:
[ afbeelding ]
Haha, maar het heeft wel meer dan zo'n flutshirt van NEC bijvoorbeeld. Daar kun je nooit echt wat mee.quote:
Sowieso een vet kruisvaardersshirt dat.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef Luco het volgende:
Centenario van Internazionale baal ik van dat die niet heb (Ook al ben ik Milanista). Rondlopen met je stadswapen als shirt, awesome
[ afbeelding ]
Weet je wat pas balen is? Het wel gekocht hebben en kwijt geraakt zijn..... -__-"quote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef Luco het volgende:
Centenario van Internazionale baal ik van dat die niet heb (Ook al ben ik Milanista). Rondlopen met je stadswapen als shirt, awesome
[ afbeelding ]
Heeft dus vrij weinig met kruisvaarders te maken maar met het stadswapen van die prachtstadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sowieso een vet kruisvaardersshirt dat.
Idd lelijk, maar je moet ook kijken naar het budget van de club. Dan kan ik me voorstellen dat er een bijna 'standaard' shirt wordt gekozen van een goedkoper merk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:00 schreef Hamsik het volgende:
PEC Zwolle kit, echt te lelijk en cheap...
[ afbeelding ]
De ontwerpen van de wedstrijdshirts voor PEC Zwolle in de Eredivisie zijn bekend. Komend seizoen levert sportmerk Patrick het teamware voor alle elftallen van PEC Zwolle. Het ontwerp van de nieuwe thuis- en uitshirts is in samenwerking met kledingsponsor Patrick tot stand gekomen. Fans kunnen de wedstrijdshirts vanaf zaterdag 4 augustus 2012, tijdens de Open Dag, aanschaffen.
PEC Zwolle speelt haar thuiswedstrijden het komende seizoen, net als in de afgelopen seizoenen, in het traditionele blauw-wit gestreepte shirt. Blauw-wit blijft de kleur van de club en komt derhalve terug in het thuistenue. Voor de uitwedstrijden wordt het groen-witte shirt gebruikt, waarbij er gekozen is voor de klassieke zwarte broek in plaats van de witte broek waarin tot op heden gespeeld werd.
Kenmerken van de wedstrijdshirts
Thuistenue:
- naast het PEC Zwolle logo wordt ook het klassieke P.E.C. Zwolle logo op het shirt gepresenteerd;
- in de nek van het shirt komt de tekst ‘Ons Blauw-Wit Hart’ te staan;
- het gemeente logo [Blauwvingerhand] komt zowel op het shirt als op het broekje te staan;
- de Eredivisiebatch wordt op de mouw van het shirt gepresenteerd.
Uittenue:
- naast het PEC Zwolle logo wordt ook het klassieke P.E.C. Zwolle logo op het shirt gepresenteerd;
- in de nek van het shirt komt de tekst ‘Desespereert Nimmer’ te staan;
- het gemeente logo [Blauwvingerhand] komt zowel op het shirt als op het broekje te staan;
- de Eredivisiebatch wordt op de mouw van het shirt gepresenteerd.
Op dit moment is de club nog zoekende naar een passende hoofdsponsor voor op de voorzijde van het wedstrijdshirt. Daarnaast worden ook het komende seizoen, op zowel het thuis- als het uitshirt, de namen van de twee goede doelen van FC Zwolle United gepresenteerd.
[ afbeelding ]
dan loop ik met een nep huntelaar rondquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:26 schreef zerokil het volgende:
Ze zijn bekend:
Alle rugnummers:
..
8 Nigel de Jong
9 Klaas Jan Huntelaar
10 Wesley Sneijder
..
Klopt, "Huntelaar neemt rugnummer negen over van Van Persie "quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:32 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
dan loop ik met een nep huntelaar rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |