quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Tong in het echt bestaat. Volgens mij is het een bot.
tong80 is een botquote:Het valt wel op dat hij alleen op de even uren een topic aanmaakt, dus dat zijn er 24 per dag.. 168 per werkweek, + 4x in zijn eigen topic posten is 168 + 4*168 = 840 posts per week.
840 / 7 = 120 (Hé, zijn gemiddelde per dag!).
840 * 54 * 12 (bijna 12 dan) = 544320 posts. Hij zit dus bijna op 544320, dus als hij nog even tot december door post, heeft hij wel dat aantal.
Conclusie: Het is een bot. Eng dit
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoooo, beter meidje gevonden.
We zouden om een sealtje kunnen vragen, maar is dat wel nodig?
inderdaad.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Meen je dat?
Niet de charmantste foto trouwens wel, ik zoek even een betere uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Pretty safe for work?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:25 schreef -Datdus- het volgende:
haha, bij mij is al snel iets NSFW op werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Stage @ict.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah, IT enzo? Of werken als in scholier zijn?
nee ik woon vlakbij een basisschoolquote:
nee jij moet uitleggen wat je bedoelde met 'was zichzelf' en wat ik precies deedquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:48 schreef bobbernaut het volgende:
Ik moet aldi inhalen en plex moet mij niet inhalen.
Ja jonge.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
nee jij moet uitleggen wat je bedoelde met 'was zichzelf' en wat ik precies deed
Heb je mijn gezicht gezien?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef bobbernaut het volgende:
JE WAS EEN ACHTERGROND SPELER IN MIJN DROOM, JE DEED NIKS BOEIENDS OKE!
ik kan pas over je dromen als ik je gezicht heb gezien![]()
volgens mij wel, anders heb ik er maar iets van gemaaktquote:
Mag ik nog wel op je verjaardagsfeestje komen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou dan droomde ik lekker over een Minecraft SC meet en iedereen zat in de kroeg te drinken alleen bobber niet want die was met iemand meegereden, maar zat nog in de auto vast in het kinderzitje waar hij niet uit kon komen.
Puh.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:32 schreef bobbernaut het volgende:
Inderdaad zeg, waarom woont iedereen in brabant?
Kom duinrell jwz
Dat is trouwens wel waar. De kroegen hier in de buurt zijn drie keer kut.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef vogelkooi het volgende:
Algemene beeld wat ik heb van jullie is semi alcolisten die liever achter de computer zitten dan in de kroeg met vrienden.
Raar, dat beeld had ik nou net van jou.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef vogelkooi het volgende:
Algemene beeld wat ik heb van jullie is semi alcolisten die liever achter de computer zitten dan in de kroeg met vrienden.
random generated?quote:
MEINCRAFT IS HELEMAAL NIET LELEIJK HET GAAT HELEMAAL NIET OM DE GAPHICS MAAR OM DE GAMEPLAY HOORquote:
oja sorryquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
MEINCRAFT IS HELEMAAL NIET LELEIJK HET GAAT HELEMAAL NIET OM DE GAPHICS MAAR OM DE GAMEPLAY HOOR
Jepquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarom is dit een Minecraft SC? Ik snap het niet helemaal, moesten jullie van het echte topic opzouten door al dat slow chatten?
Het ging amper meer over MC in het MC topic omdat we daar wel over zijn uitgepraat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarom is dit een Minecraft SC? Ik snap het niet helemaal, moesten jullie van het echte topic opzouten door al dat slow chatten?
Zonder gekkigheid, soms werden hele pagina's door de mods weggehaald. Verzoekjes om SC toe te staan of een apart topic werden keer op keer genegeerd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik wilde al een tijdje van de originele reeks een SC maken, maar dat mocht niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zozo, jij was zeker de aanstichter van al het SC?
Joa, En er was altijd ruziequote:Op donderdag 24 mei 2012 16:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik merk het.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik wilde al een tijdje van de originele reeks een SC maken, maar dat mocht niet.
Toen hebben andere mensen gepraat met wat admins jwz en nu hebben we een SC
en we hebben nu nog geen ruzie gehadquote:
Zijn al die SC mensjes toch.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet origineel en errug voorspelbaar maar jullie zijn allemaal mongolen
Je mag gerust jezelf even ophemelen hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Komt erop aan. Er zit hier een user die keer op keer serieus post en de mede-SC'ers tot orde en rust maant, maar ze negeren hem. Dat is die kerel die hier de meeste posts heeft. Prima vent.
Ik kan wel even de stats posten, of heb je door waar dit heengaat?
Hé wat? Ik heb het over Bobber hoor..quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je mag gerust jezelf even ophemelen hoor.
WATZ MET MIJ ZOEK JE FITTIE?!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hé wat? Ik heb het over Bobber hoor..
praat er maar overheen wat is er met mij?! ik spuug op jouquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gtaboy, volgens je PoHi kom je uit Kampen?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Pechtold wederom D66-lijsttrekker
Ff alle positieve berichten over pechtold downvoten.
Kampen, Overijssel. Klopt als een bus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gtaboy, volgens je PoHi kom je uit Kampen?
waar is je reactie gebleven?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Pechtold wederom D66-lijsttrekker
Ff alle positieve berichten over pechtold downvoten.
Die van mij staat er nogquote:
Ja, wat een droeftoeters.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:05 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Die van mij staat er nog
7 stemmen - score: 1
Volgens mij zit de crew die eerste post kunstmatig hoog te houden. Was net -7 ofzo
Als er een meet komt, komt die dus sowieso wel in Flevoland.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kampen, Overijssel. Klopt als een bus.
Ik hááááááááááááát Walibi. Ja, ik weet dat ik nu uitgekotst ga worden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als er een meet komt, komt die dus sowieso wel in Flevoland.
AHA HIEROM VROEG JE HETquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die Gtaboy107 uit de hoofdreeks woont vlak bij mij, dat is wel optimaal. De grootste groep komt dan dus uit de Flevopolder of vlak daarbij. Hem even een berichtje hier laten posten en de Minecraft SC meet komt in Flevoland.
Als er ooit een meet komt, that is.
We cool bro?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kende jou ook niet hoor. Nu een beetje.
Ik ken jou ook niet..quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kende jou ook niet hoor. Nu een beetje.
of een moderator die de plusminus shizzle zit te verneuken en negatieve reacties weghaalt om jullie te fucken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:11 schreef -Datdus- het volgende:
Hey maar fok! is wel echt een D66 rattenhol.Veel pretentieuze studentjes.
Jaja, stadse allures hier. Binnenkort misschien ook nog een Mac en een stadsbusquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ah ja. Dan kun je van Dronten naar Kampen via de trein in een paar maanden.
Zit gelukkig niet op zolder, een van mijn twee ramen staat al heerlijk open (ander niet want geen hor!) maar helpen ho maar!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zet anders even je zolderraam open.
Ik heb er hier 3 open allen zonder horquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zit gelukkig niet op zolder, een van mijn twee ramen staat al heerlijk open (ander niet want geen hor!) maar helpen ho maar!
Ik ook niet. En we hebben hier in de straat een fucking mierenplaag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja ik hou niet van beestjes in mijn kamer
Ik heb me raam open en mijn gordijnen dicht als een echte fok!ker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:35 schreef MineraalWater het volgende:
Als het warm is moet je juist niet je ramen open doen.
Ja dat hebben we hier al.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jaja, stadse allures hier. Binnenkort misschien ook nog een Mac en een stadsbus
Bedoel je Kampen? Dat klopt idd, ik neem altijd lijn 12 want de busstop zit 3 huizen verderop.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Stuk of vier zelfs volgens mij. Lijnen 10, 11, 12 volgens iig
Adblock Plus. Google maar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:51 schreef -Datdus- het volgende:
Teveel reclame tegenwoordig op youtube.
Tja, dan zeikt fok maar vind ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan gaat fok! altijd zeiken. Uitzonderingen werken voor geen meter.
Met Waterfox wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan gaat fok! altijd zeiken. Uitzonderingen werken voor geen meter.
https://chrome.google.com(...)lbnpklfknmkfmehppaagquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jammer dat die add-on Morning Coffee niet voor Chrome is.
Jij bent zeker ook voor SOPA/PIPA/ACTA/BREIN?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Adblockers
Mensen steken ergens tijd en geld in om interessante content te maken. Dan is 15 seconden advertentie kijken toch wel op zijn plaats...
idd, volledig mee eensquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Adblockers
Mensen steken ergens tijd en geld in om interessante content te maken. Dan is 15 seconden advertentie kijken toch wel op zijn plaats...
Dankzij YouTube is de gewone man in staat om succesvol te zijn met zijn of haar content zonder een uitgever nodig te hebben. Hoop dat je nu ziet hoe dom je punt is dat je probeert te makenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook voor SOPA/PIPA/ACTA/BREIN?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind het prima als je ads niet erg vind maar ik wel. Zeker als ze worden opgedrongen. Ik zal er toch op geen één klikken.
Daarom betaald YouTube ook add views uit en niet alleen clicksquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind het prima als je ads niet erg vind maar ik wel. Zeker als ze worden opgedrongen. Ik zal er toch op geen één klikken.
Ja eens, bij muziek vind ik het ook altijd zo vervelendquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:04 schreef Mender het volgende:
Als ik voor een youtube filmpje van 1 min een ad moet kijken is het wel irritant. Maar voor een filmpje van 10 min vind ik het niet zo'n probleem. Maar meestal check ik dan ondertussen wel even iets anders tot de ad voorbij is. Maar vaak kan je ook na 5 seconden op ad skippen klikken.
Veel te heet johquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Player Mender offline
Player Powerkiwi offline
Player Plexcon offline
Player Cultor offline
Sowieso op de FP komen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb zelfs de frontpage mannen nog aangesproken op het gebrek aan SOPA/PIPA/ACTA nieuwsberichten dus ja ik ben er tegen ja
YouTube heeft de entertainment industrie meer veranderd dan alle internet piraten bij elkaar. Daarom vind ik het belangrijk dat mensen ieder geval weten wat ze doen met hun add blockers.
En ja reclame is irritant
Ik kijk heel zelden tv.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:59 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Daarom betaald YouTube ook add views uit en niet alleen clicks![]()
En op TV worden ze niet opgedrongen
Join mij of plex. We zitten in een lege server. Kunnen we mooi tegen elkaar spelenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Player Mender offline
Player Powerkiwi offline
Player Plexcon offline
Player Cultor offline
Deze keer viel het nog wel mee, Als het echt erg is ga ik op de tafel slaan en wil ik eigenlijk zo snel mogelijk alles uit het raam gooien.quote:
Je moet gewoon je muil houden, astronaut.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:48 schreef bobbernaut het volgende:
Ik weet ook wel dat ads/vevo youtube draaiende houden, maar die reactie klonk zo tim kuikachtig
Ik zit in een match, voeg mender toe en join mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
VOEG MIJ TOE OP TRIBE ASCEND
THE NAME IS DRUMPIE OFCOURZEEE
nee dat zei ik niet... wel een beetje maar niet alles wat je daar typtquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobbernaut: Cancer team u NA Z I ****** du bist ein ******** team sucks like your mother u cancer ******
Maakt niets uit, Gebeurd is gebeurd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nee dat zei ik niet... wel een beetje maar niet alles wat je daar typt
Dat liedje.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vrij-hij-hij-hij-hij-hijda-da-da-dag
Ik heb ook pixelart gemaakt. Zal het zo posten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:26 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb uit verveling maar zo'n c1000 vogel in pixel art gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
inb4 bob reactiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:14 schreef Ame_thyst het volgende:
iemand al dota 2 gedaan?
ot: http://www.imdb.com/name/nm0227759/![]()
Ik zal het even nagaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
inb4 bob reactie
Ik heb je moeder al gedaan!____________!
Heeuj!quote:
Wat is daat? :$quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog even een kutvraagje: heb jij ooit bij VDE gewerkt?
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:12 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds enige tijd is er een apart Minecraft SC topic. In dit topic alleen on-topic posts over Minecraft, slowchat in het SC topic! Topicreeks: Minecraft SC
quote:Voordat je reageert
Hier alleen posts over de game Minecraft, voor SC kun je terecht in Topicreeks: Minecraft SC
quote:
Jij tollereerd ook niksquote:
Mordecai maakt awesome mc bouwwerken en daarvoor verdient hij mijn respectquote:
Deal!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zullen we afspreken dat lapo = nieuw topic? Want das ook niet altijd overal zo
Luisteren naar bnerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |