Die van mij staat er nogquote:
Ja, wat een droeftoeters.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:05 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Die van mij staat er nog
7 stemmen - score: 1
Volgens mij zit de crew die eerste post kunstmatig hoog te houden. Was net -7 ofzo
Als er een meet komt, komt die dus sowieso wel in Flevoland.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kampen, Overijssel. Klopt als een bus.
Ik hááááááááááááát Walibi. Ja, ik weet dat ik nu uitgekotst ga worden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als er een meet komt, komt die dus sowieso wel in Flevoland.
AHA HIEROM VROEG JE HETquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die Gtaboy107 uit de hoofdreeks woont vlak bij mij, dat is wel optimaal. De grootste groep komt dan dus uit de Flevopolder of vlak daarbij. Hem even een berichtje hier laten posten en de Minecraft SC meet komt in Flevoland.
Als er ooit een meet komt, that is.
We cool bro?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kende jou ook niet hoor. Nu een beetje.
Ik ken jou ook niet..quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kende jou ook niet hoor. Nu een beetje.
of een moderator die de plusminus shizzle zit te verneuken en negatieve reacties weghaalt om jullie te fucken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:11 schreef -Datdus- het volgende:
Hey maar fok! is wel echt een D66 rattenhol.Veel pretentieuze studentjes.
Jaja, stadse allures hier. Binnenkort misschien ook nog een Mac en een stadsbusquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ah ja. Dan kun je van Dronten naar Kampen via de trein in een paar maanden.
Zit gelukkig niet op zolder, een van mijn twee ramen staat al heerlijk open (ander niet want geen hor!) maar helpen ho maar!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zet anders even je zolderraam open.
Ik heb er hier 3 open allen zonder horquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zit gelukkig niet op zolder, een van mijn twee ramen staat al heerlijk open (ander niet want geen hor!) maar helpen ho maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |