Zit gelukkig niet op zolder, een van mijn twee ramen staat al heerlijk open (ander niet want geen hor!) maar helpen ho maar!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zet anders even je zolderraam open.
Ik heb er hier 3 open allen zonder horquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zit gelukkig niet op zolder, een van mijn twee ramen staat al heerlijk open (ander niet want geen hor!) maar helpen ho maar!
Ik ook niet. En we hebben hier in de straat een fucking mierenplaag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja ik hou niet van beestjes in mijn kamer
Ik heb me raam open en mijn gordijnen dicht als een echte fok!ker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:35 schreef MineraalWater het volgende:
Als het warm is moet je juist niet je ramen open doen.
Ja dat hebben we hier al.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jaja, stadse allures hier. Binnenkort misschien ook nog een Mac en een stadsbus
Bedoel je Kampen? Dat klopt idd, ik neem altijd lijn 12 want de busstop zit 3 huizen verderop.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Stuk of vier zelfs volgens mij. Lijnen 10, 11, 12 volgens iig
Adblock Plus. Google maar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:51 schreef -Datdus- het volgende:
Teveel reclame tegenwoordig op youtube.
Tja, dan zeikt fok maar vind ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan gaat fok! altijd zeiken. Uitzonderingen werken voor geen meter.
Met Waterfox wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan gaat fok! altijd zeiken. Uitzonderingen werken voor geen meter.
https://chrome.google.com(...)lbnpklfknmkfmehppaagquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jammer dat die add-on Morning Coffee niet voor Chrome is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |