quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Tong in het echt bestaat. Volgens mij is het een bot.
tong80 is een botquote:Het valt wel op dat hij alleen op de even uren een topic aanmaakt, dus dat zijn er 24 per dag.. 168 per werkweek, + 4x in zijn eigen topic posten is 168 + 4*168 = 840 posts per week.
840 / 7 = 120 (Hé, zijn gemiddelde per dag!).
840 * 54 * 12 (bijna 12 dan) = 544320 posts. Hij zit dus bijna op 544320, dus als hij nog even tot december door post, heeft hij wel dat aantal.
Conclusie: Het is een bot. Eng dit
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoooo, beter meidje gevonden.
We zouden om een sealtje kunnen vragen, maar is dat wel nodig?
inderdaad.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Meen je dat?
Niet de charmantste foto trouwens wel, ik zoek even een betere uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Pretty safe for work?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:25 schreef -Datdus- het volgende:
haha, bij mij is al snel iets NSFW op werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |