NIET WAAR TONG80 IS EEN ECHTE INTERNET HELD. DUS DAN KAN HIJ TOCH OOK WEL DAT PUBLIEK AAN. GEK.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:58 schreef ThA-W0W3R het volgende:
Is het niet slimmer om ons af te vragen hoe groot de kans is dat Tong naar buiten gaat en zich dan ook nog voor een groot publiek gooit, zonder het in zijn broek te doen?
Ben al op TV geweest bij de KRO.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:58 schreef ThA-W0W3R het volgende:
Is het niet slimmer om ons af te vragen hoe groot de kans is dat Tong naar buiten gaat en zich dan ook nog voor een groot publiek gooit, zonder het in zijn broek te doen?
Ik vrees dat zelfs zichzelf bevuilen bij zijn act gaat horen. Voor tong is geen taboe heilig!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:58 schreef ThA-W0W3R het volgende:
Het valt wel op dat hij alleen op de even uren een topic aanmaakt, dus dat zijn er 24 per dag.. 168 per werkweek, + 4x in zijn eigen topic posten is 168 + 4*168 = 840 posts per week.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Tong in het echt bestaat. Volgens mij is het een bot.
Bij mij is alleen Viola Holt heilig. De enige bij wie ik niet in haar kut zou kotsen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vrees dat zelfs zichzelf bevuilen bij zijn act gaat horen. Voor tong is geen taboe heilig!
Heb je een link naar uitzendinggemist?quote:
Viola Holt is een vrouw?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:06 schreef tong80 het volgende:
Bij mij is alleen Viola Holt heilig. De enige bij wie ik niet in haar kut zou kotsen.
Komt op You Tube.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:19 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Heb je een link naar uitzendinggemist?
Erica Terpstra is zelfs oma.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Het schijnt dat Merkel ook een vrouw is.![]()
Maar ik zie liever geen bewijzen eigenlijk.
Het kan meer zijn, als ze hem op een krachtigere PC laten draaienquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:30 schreef Woestijnvos het volgende:
840 posts per week Gadverdamme tong heeft geen leven.
Zo veel haal ik in een jaar niet eens.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:30 schreef Woestijnvos het volgende:
Net mijn huishoudster geneukt. 20 euro voor twee uur.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:30 schreef Woestijnvos het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |