Jij bent zeker ook voor SOPA/PIPA/ACTA/BREIN?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Adblockers
Mensen steken ergens tijd en geld in om interessante content te maken. Dan is 15 seconden advertentie kijken toch wel op zijn plaats...
idd, volledig mee eensquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Adblockers
Mensen steken ergens tijd en geld in om interessante content te maken. Dan is 15 seconden advertentie kijken toch wel op zijn plaats...
Dankzij YouTube is de gewone man in staat om succesvol te zijn met zijn of haar content zonder een uitgever nodig te hebben. Hoop dat je nu ziet hoe dom je punt is dat je probeert te makenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook voor SOPA/PIPA/ACTA/BREIN?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind het prima als je ads niet erg vind maar ik wel. Zeker als ze worden opgedrongen. Ik zal er toch op geen één klikken.
Daarom betaald YouTube ook add views uit en niet alleen clicksquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind het prima als je ads niet erg vind maar ik wel. Zeker als ze worden opgedrongen. Ik zal er toch op geen één klikken.
Ja eens, bij muziek vind ik het ook altijd zo vervelendquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:04 schreef Mender het volgende:
Als ik voor een youtube filmpje van 1 min een ad moet kijken is het wel irritant. Maar voor een filmpje van 10 min vind ik het niet zo'n probleem. Maar meestal check ik dan ondertussen wel even iets anders tot de ad voorbij is. Maar vaak kan je ook na 5 seconden op ad skippen klikken.
Veel te heet johquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Player Mender offline
Player Powerkiwi offline
Player Plexcon offline
Player Cultor offline
Sowieso op de FP komen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb zelfs de frontpage mannen nog aangesproken op het gebrek aan SOPA/PIPA/ACTA nieuwsberichten dus ja ik ben er tegen ja
YouTube heeft de entertainment industrie meer veranderd dan alle internet piraten bij elkaar. Daarom vind ik het belangrijk dat mensen ieder geval weten wat ze doen met hun add blockers.
En ja reclame is irritant
Ik kijk heel zelden tv.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:59 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Daarom betaald YouTube ook add views uit en niet alleen clicks![]()
En op TV worden ze niet opgedrongen
Join mij of plex. We zitten in een lege server. Kunnen we mooi tegen elkaar spelenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Player Mender offline
Player Powerkiwi offline
Player Plexcon offline
Player Cultor offline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |