random generated?quote:
MEINCRAFT IS HELEMAAL NIET LELEIJK HET GAAT HELEMAAL NIET OM DE GAPHICS MAAR OM DE GAMEPLAY HOORquote:
oja sorryquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
MEINCRAFT IS HELEMAAL NIET LELEIJK HET GAAT HELEMAAL NIET OM DE GAPHICS MAAR OM DE GAMEPLAY HOOR
Jepquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarom is dit een Minecraft SC? Ik snap het niet helemaal, moesten jullie van het echte topic opzouten door al dat slow chatten?
Het ging amper meer over MC in het MC topic omdat we daar wel over zijn uitgepraat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarom is dit een Minecraft SC? Ik snap het niet helemaal, moesten jullie van het echte topic opzouten door al dat slow chatten?
Zonder gekkigheid, soms werden hele pagina's door de mods weggehaald. Verzoekjes om SC toe te staan of een apart topic werden keer op keer genegeerd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik wilde al een tijdje van de originele reeks een SC maken, maar dat mocht niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zozo, jij was zeker de aanstichter van al het SC?
Joa, En er was altijd ruziequote:Op donderdag 24 mei 2012 16:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik merk het.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik wilde al een tijdje van de originele reeks een SC maken, maar dat mocht niet.
Toen hebben andere mensen gepraat met wat admins jwz en nu hebben we een SC
en we hebben nu nog geen ruzie gehadquote:
Zijn al die SC mensjes toch.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet origineel en errug voorspelbaar maar jullie zijn allemaal mongolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |