Wat doe je dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:25 schreef -Datdus- het volgende:
haha, bij mij is al snel iets NSFW op werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Stage @ict.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah, IT enzo? Of werken als in scholier zijn?
nee ik woon vlakbij een basisschoolquote:
nee jij moet uitleggen wat je bedoelde met 'was zichzelf' en wat ik precies deedquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:48 schreef bobbernaut het volgende:
Ik moet aldi inhalen en plex moet mij niet inhalen.
Ja jonge.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
nee jij moet uitleggen wat je bedoelde met 'was zichzelf' en wat ik precies deed
Heb je mijn gezicht gezien?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef bobbernaut het volgende:
JE WAS EEN ACHTERGROND SPELER IN MIJN DROOM, JE DEED NIKS BOEIENDS OKE!
ik kan pas over je dromen als ik je gezicht heb gezien![]()
volgens mij wel, anders heb ik er maar iets van gemaaktquote:
Mag ik nog wel op je verjaardagsfeestje komen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou dan droomde ik lekker over een Minecraft SC meet en iedereen zat in de kroeg te drinken alleen bobber niet want die was met iemand meegereden, maar zat nog in de auto vast in het kinderzitje waar hij niet uit kon komen.
Puh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |