quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand nogmaals die cape kaart posten?
Pics van de wolkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef tomaat52 het volgende:
En het rommelt hier al dik een half uur.
Oké, ik woon iets boven 2603 in het roze stuk, wordt leuk dus straksquote:
twitter:helgavanleur twitterde op woensdag 23-05-2012 om 16:10:09Ze schieten ook oost van Amsterdam als paddestoelen uit de grond! http://t.co/zlDbJa6m reageer retweet
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:13 schreef Mestras het volgende:
Ik zit nu in Lienden (Betuwe) over een uurtje komt er volgens buienradar een flinke pit over, ben benieuwd
Rhenen hierquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:13 schreef Mestras het volgende:
Ik zit nu in Lienden (Betuwe) over een uurtje komt er volgens buienradar een flinke pit over, ben benieuwd
Omgeving Oss toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Nou wij liggen hier weer mooi op ramkoers..
Die cape is daar natuurlijk zo laag omdat de energie uit de atmosfeer is gezogen door de buien die daar zijn ontstaan!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:05 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Cape is echt superlaag nu boven Gelderland.
[ afbeelding ]
Zit hem in de naam joh..quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
Onderweg naar het mooie Den Helder met de meeste zonuren en het minste regen van Nederland...Heb er al 3 jaar geen onweer meer gezien
Temperatuur in Arnhem is gekelderd, in Ede zag ik net nog de 30. Hoop dat we hier nog wat krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:15 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Die cape is daar natuurlijk zo laag omdat de energie uit de atmosfeer is gezogen door de buien die daar zijn ontstaan!
Tis hier echt warmer dan 23 graden hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:20 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Temperatuur in Arnhem is gekelderd, in Ede zag ik net nog de 30. Hoop dat we hier nog wat krijgen.
Nee, die komt van "helsdeur" Omdat veel schepen vergingen in "de deur naar hel" het Marsdiep tussen Helder en Texelquote:
Buienradar is ook van RTL natuurlijktwitter:helgavanleur twitterde op woensdag 23-05-2012 om 13:59:13Boven Duitsland zitten al flinke jongens. Voor buitenactiviteiten+filestress hou http://t.co/BmqPW4Dz in de smiezen reageer retweet
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:24 schreef Jorian29 het volgende:
Ede meldt eerste hagel, pikkedonker hier nu
Hier een paar km verderop ook..quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:27 schreef Logician78 het volgende:
Het is hier echt niet te harden, beginnen nu wel echt mooie wolkjes te vormen
De bliksem is bij hun zeker ook ingeslagenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:31 schreef WeerServies het volgende:
Bliksemdetectie registreert nu heel snel diverse ontladingen in Nederland!!
http://www.noodweer.be/onweer/live-bliksemdetectie/
Tja kost klauwen met geld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:33 schreef Green1 het volgende:
Jammer dat er niet zoiets als dit is voor nederland, of europa:
http://www.intellicast.com/Local/WxMapFull.aspx
Er is vertraging mogelijk, want de server krijgt op dit moment zeer veel bezoekers! Daarmee kans op enige delay denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:33 schreef Green1 het volgende:
[..]
De bliksem is bij hun zeker ook ingeslagen
Laat maar, hij doet het al weer..
Kijk, dat is wat we willen!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:37 schreef Burnie88 het volgende:
OMFG, druiven hagel en overstroming hier in Barneveld... Gigantisch noodweer. Straks foto's.
http://webcam.prvgld.nl/n805.html Cam er bij?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:37 schreef Burnie88 het volgende:
OMFG, druiven hagel en overstroming hier in Barneveld... Gigantisch noodweer. Straks foto's.
kan je hier zien jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:37 schreef Burnie88 het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Logician78 het volgende:
Net thuis dus even rustig buienradar bekijken, en: gadverdamme gaat alles verdamd onder Enschede door![]()
![]()
![]()
quote:Een core-punch maak je als je door het gevaarlijkste en actiefste gedeelte van een (supercel) bui rijdt. Core-punches zijn gevaarlijk door de hevige regen en windstoten, onweer en (grote) hagel. Door de wind waaien bomen om, of breken flinke takken af. De hevige regen verminderd drastisch het zicht. Geen ideale omstandigheden dus om op de weg te zijn.
Core-punches worden door ervaren chasers dan ook afgeraden.
Lol die fietsers in de weinige kleding.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef LightLuke het volgende:
[..]
http://webcam.prvgld.nl/n805.html Cam er bij?
Blazen richting Leiden he?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:43 schreef OnweersComplex het volgende:
Er ontstaan nu ook wolken boven de Drechtsteden
Ik zal mijn best doenquote:
haha, das wel leuke reactiequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:46 schreef Lonaa het volgende:
Bwehehe.
Ik mijn moeder bellen, mam, het gaat zo onwijs regenen en omweren bij jullie.
"Nee hoor, ik zie niks"
Duurt 10 minuten. Hoor ik door de telefoon terwijl ik aan het praten ben: "Oh, oh. Oooh"
"Wat is er?"
Het is helemaal donker aan de linkerkant vna het huis. En aan de rechterkant. En boven ons.
Ik zeg: Wat zeg je dan?
"Dankjewel" zegt ze.
Nope, ik heb het schild boven Bunschoten aangezet, wij gaan barbieknoeien, en ik wil daarbij geen regen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:46 schreef Infection het volgende:
Leuk rood/paars celletje ten oosten van omgeving Amersfoort. Eindelijk eens wat noodsweer hier waarschijnlijk...
Net zo'n schild als afgelopen week zeker? Amersfoort had onweer/regen en wij een paar druppeltjes...quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Resistor het volgende:
[..]
Nope, ik heb het schild boven Bunschoten aangezet, wij gaan barbieknoeien, en ik wil daarbij geen regen.
Iedereenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:49 schreef Ener-G het volgende:
Doorweekte fietsmeisjes op de webcam
Alleen wie bestuurt dat ding? Ik word er helemaal gaar van...
Mijn moeder is af en toe ook wel heel erg leuk.quote:
jij, als je wil, door op de links er onder te duwenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:49 schreef Ener-G het volgende:
Doorweekte fietsmeisjes op de webcam
Alleen wie bestuurt dat ding? Ik word er helemaal gaar van...
Is dat zo ja?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef JamFlava het volgende:
Volgens weer.nl is Enschede ook nog aan de beurt.. en de helft van de stad waar ik woon.. ik woon in het deel waar het langsheen gaat.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:46 schreef Lonaa het volgende:
Bwehehe.
Ik mijn moeder bellen, mam, het gaat zo onwijs regenen en omweren bij jullie.
"Nee hoor, ik zie niks"
Duurt 10 minuten. Hoor ik door de telefoon terwijl ik aan het praten ben: "Oh, oh. Oooh"
"Wat is er?"
Het is helemaal donker aan de linkerkant vna het huis. En aan de rechterkant. En boven ons.
Ik zeg: Wat zeg je dan?
"Dankjewel" zegt ze.
Bedoel je naar de prognose die weer.nl geeft? Daar moet je niet naar kijken, want de trekrichting van onweersbuien is niet voorspellen + die dingen kunnen ook groeien/verkleinen etc.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef JamFlava het volgende:
Volgens weer.nl is Enschede ook nog aan de beurt.. en de helft van de stad waar ik woon.. ik woon in het deel waar het langsheen gaat.
haha, toch maar naar de raad van haar dochter luisterenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn moeder is af en toe ook wel heel erg leuk.
En vreselijk bang voor onweer. Dus zeker de combinatie was grappig.
Ze is nu de tuin "stormklaar" aan het maken.
Hier helaas niks, zal ook niks komen ben ik bang. Een van de weinige redenen waarom ik wel weer bij mijn ouders zou willen wonen.
verdamd?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Logician78 het volgende:
Net thuis dus even rustig buienradar bekijken, en: gadverdamme gaat alles verdamd onder Enschede door![]()
![]()
![]()
Persoonlijk vind ik dit pure spam, maargoed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef WeerServies het volgende:
Omg de server is echt aan het roken onder de bezoekers :S. Het probleem is verholpen en iedereen moet nu normaal opnieuw de bliksemradar kunnen raadplegen! Veel plezier
Terecht, veel putdeksels open.. Plus dikke hagel. Het begint nu af te zwakken overigens.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef agenda het volgende:
Noodweercentrale geeft paars aan bij Barneveld.
Vet!!! Recht tegen de onderkant van zo'n ding aankijkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef Infection het volgende:
Ik kwam deze zojuist op Facebook tegen, gemaakt in Amersfoort:
[ afbeelding ]
WAUW!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
Ziekquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
mooiquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
WOW!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
Absurd vet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal zitten de kaboutertjes droog onder een paddestoel... maar niet onder deze.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf! Dat is mooi zeg!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef JamFlava het volgende:
Superfotoquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
heftige bui in Arnhemquote:Zwembad Klarenbeek Arnhem ontruimd door onweer
ARNHEM - Openluchtzwembad Klarenbeek in Arnhem is woensdagmiddag een kwartier ontruimd geweest vanwege een naderende onweersbui. Honderden gasten zijn uit het zwembad en van het veld gestuurd. Dit heeft Jan van Olmen, exploitant van het zwembad, bevestigd.
"Het kostte moeite om al die gasten uit het bad te krijgen. We hebben ze erop gewezen hoe gevaarlijk het is. Niemand is naar huis gestuurd, alleen het bad uit en van het veld af. Dat is vervelend, maar veiligheid gaat voorop", aldus van Olmen.
De honderden badgasten zijn naar de kleedhokjes en douches hogerop gestuurd om de onweersbui af te wachten. De ontruiming stuitte op veel protest van de zwemmers. Veel klanten vroegen hun geld terug.
"Ik heb een aantal mensen een vrijkaartje gegeven, maar in principe beginnen we daar niet aan. Niemand is naar huis gestuurd en het is moeilijk te controleren hoe lang iedereen al binnen was."
Holy!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:00 schreef tralalala het volgende:
http://www.helihaven.nl/webcam.html
Noodweertje in Ede zo te zien!
Dat soort mongolen moet je eigenlijk lekker in het water laten en hopen dat ze hard door de bliksem geraakt wordenquote:
inderdaad, zit hier lekker buiten, fris windje, kan niet opquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
Hier in Tilburg nog een volledig strakblauwe lucht. Wel is het heel heiig. Kan iemand mij vertellen wat die kaartjes met die oranje, roze vlakken betekenen?
En ontlasting want het riool is gesprongen hahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nou de plantjes hebben in ieder geval weer water
Goeie kwaliteit!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:07 schreef tralalala het volgende:
http://webcam.prvgld.nl/n233.html
Nog een webcam waar het over een paar ogenblikken gaat onweren.
Maar als iedereen op die links gaat klikken zien we er nog niks van :/quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:07 schreef tralalala het volgende:
Het blijft ook warm dus voor mijn gevoel blijft de energie aanwezig.quote:
Willen mensen die camera soms verrot makenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:09 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Maar als iedereen op die links gaat klikken zien we er nog niks van :/
Die hagelstenenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:07 schreef tralalala het volgende:
Dat ding zwiept alle kanten op... vraag me af of zoiets niet afbreekt na een tijdje...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:10 schreef Green1 het volgende:
[..]
Willen mensen die camera soms verrot makenJezus zeg..
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat ding zwiept alle kanten op... vraag me af of zoiets niet afbreekt na een tijdje...
Wat moet dat ook vreemd zijn als je ernaast staat en toevallig kijkt, spastische bewegingen galore. Al ist vast zo'n bolcamera waar je niks van ziet...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat ding zwiept alle kanten op... vraag me af of zoiets niet afbreekt na een tijdje...
Volgens mij pissen we inderdaad weer langs de potquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef kwiwi het volgende:
volgens mij ga ik geen onweer krijgen hier in enschede
o ik lees hier net dat het toch nog zou moeten komen, ben benieuwd.
" FOK!kers zorgen voor kapotte verkeerscamera's " zometeen bij Omroep gelderlandquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:11 schreef Infection het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:14 schreef LightLuke het volgende:
[..]
" FOK!kers zorgen voor kapotte verkeerscamera's " zometeen bij Omroep gelderland
ik was na een minuut kijken misselijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Kotscamquote:
Ik zie hem niet meer in ieder geval.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:15 schreef Rabieluh het volgende:
Is de windsok bij de helihaven nou losgekomen?.
Hoewel ik trouwens wel vind dat we ook vaak exact op de route liggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij pissen we inderdaad weer langs de pot
Vorige week ook al nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoewel ik trouwens wel vind dat we ook vaak exact op de route liggenDeze keer helaas niet echt
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
heysokjebentinbeeldjohheyheyheysoksoksok
sorry, slechte garp
Zo dichtbij, en toch hoogstwaarschijnlijk net hier langsquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:19 schreef Logician78 het volgende:
Waait als een dolle hier en eerste druppels vallen. (Enschede zuid)
Oh dat bedoel jequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
sorry, slechte garp
Dit wilde ik net zeggen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:19 schreef Logician78 het volgende:
Waait als een dolle hier en eerste druppels vallen. (Enschede zuid)
Uienradar, is dat iets nieuws?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
sorry, slechte garp
Je hebt de temperatuurkaarten niet echt goed in de gaten gehouden vandaag. Het is al op 3 stations meerdere malen ruim boven de 30 graden geweest vandaag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef INViCTuS het volgende:
zo, de eerste dertiger is een feit. Zo te zien hebben die buien zometeen een voorkeur voor de achterhoek dus da zou een mooie afsluiter zijn
Moest je eens weten hoe ik me voel. Hartje Arnhem zolder kamer zonder airco.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:30 schreef Crazy-M het volgende:
Zoooo, wat een verschil hier. Hier voelt het buiten erg lekker (tilburg), arnhem was het niet uit te houden
quote:
denk het nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:19 schreef zlotka het volgende:
[..]
Zo dichtbij, en toch hoogstwaarschijnlijk net hier langs
Vanavond in het 8 uur-journaal:quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:23 schreef tralalala het volgende:
Hagel @ Rhenen en nog steeds gasten met jetski's in het water.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:23 schreef Infection het volgende:
Is hij nou dan toch echt kapot?![]()
Hij is in blokkeerstand gegaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:23 schreef Infection het volgende:
Is hij nou dan toch echt kapot?![]()
T zou wel s goed kunnen komen hier.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:24 schreef kwiwi het volgende:
Oeh het begint hier nu ook te waaien en de lucht wordt grijzer
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:25 schreef Stefanovich het volgende:
Nou knal nou eens over enschede heen!
Volgens mij krijgen we alleen regen in Oss.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Achter dat complex ontstaat alweer een nieuwe lijn zware buien.
En weer mist het mij waarschijnlijk dus...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef SoldMayor het volgende:
Whuuut?
Die bui van Utrecht gaat ineens naar beneden.
Begint hier wel opeens te waaien als een malle. En al vier of vijf graden daling in temperatuur in tien minuten geloof ik. Belooft nog wat...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:25 schreef Stefanovich het volgende:
Nou knal nou eens over enschede heen!
Die is linksaf geslagen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef SoldMayor het volgende:
Whuuut?
Die bui van Utrecht gaat ineens naar beneden.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:29 schreef andreas612 het volgende:
welke mogool zit er aan die cam te draaien?
Ja, dat hadden wij hier in Eibergen dus ook ineens. bbq staat nu onder het dakje bij de schuur, lol.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Begint hier wel opeens te waaien als een malle. En al vier of vijf graden daling in temperatuur in tien minuten geloof ik. Belooft nog wat...
Je moet ook geen tv kijken op dit momentquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:34 schreef tomaat52 het volgende:
kabel-tv stoort als de zieke....![]()
![]()
Edit: nevermind. tis alleen op discovery channel.![]()
komt u maaarrrrr!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het hele spul af gaat buigen naar Brabant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem, even lekker doorluchtenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]ik heb snel nog ff alle ramen opengezet voordat het gaat regenen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb ze allemaal al dichtgedaan, maar nu je het zegt... als het onweer voorbij is, zal de wind ook wel gelijk weer gaan liggen en zit je alsnog in een broeierig huis.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]ik heb snel nog ff alle ramen opengezet voordat het gaat regenen
Ah, joh, het trekt hier altijd langsheen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:39 schreef Falco het volgende:
Enschede, onweerhoofdstad van Nederland
Het gaat weer beginnen
Denk je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Afgelopen zomer viel het wel wat tegen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ah, joh, het trekt hier altijd langsheen.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is dit voor een shit hier in Hengelo?
Downburst?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef Jojoortje het volgende:
duurt nog wel even, de buien trekken nu net over de A1 tussen Oldenzaal en Hengelo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:43 schreef ACT-F het volgende:
De webcam aangezet
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoor
Vorig jaar zomer was volgens mij wel voor het eerst in tijden dat weer recht over mijn huis heen trok. Dat was volgens mij in jaren al niet gebeurd. Hoe het toch komt dat het telkens hier langs trekt... Nu is het in het zuid-oosten ook weer donkerder dan is het westen, waar het eigenlijk vandaan moet komen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Afgelopen zomer viel het wel wat tegen.
waaide net bijna van het perronquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:43 schreef ACT-F het volgende:
De webcam aangezet
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoor
Staat je balkondeur open?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:43 schreef Norrage het volgende:
Het is nu slechts 29.1 graden, in mijn kamer. en 28.8 op mijn balkon![]()
Balkon is aan andere kant, en daar staat de deur van open jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Staat je balkondeur open?
(het zal toch niet, het zal toch niet waar zijn...)
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:50 schreef MaLo het volgende:
Ooooo wat een weertje! Vanmiddag heerlijk gezwommen. Toen we naar huis reden werd het steeds donkerder. En we hoorden gerommel in de verte. En nu ben ik thuis en het plenst en onweert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |