En weer mist het mij waarschijnlijk dus...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef SoldMayor het volgende:
Whuuut?
Die bui van Utrecht gaat ineens naar beneden.
Begint hier wel opeens te waaien als een malle. En al vier of vijf graden daling in temperatuur in tien minuten geloof ik. Belooft nog wat...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:25 schreef Stefanovich het volgende:
Nou knal nou eens over enschede heen!
Die is linksaf geslagen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef SoldMayor het volgende:
Whuuut?
Die bui van Utrecht gaat ineens naar beneden.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:29 schreef andreas612 het volgende:
welke mogool zit er aan die cam te draaien?
Ja, dat hadden wij hier in Eibergen dus ook ineens. bbq staat nu onder het dakje bij de schuur, lol.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Begint hier wel opeens te waaien als een malle. En al vier of vijf graden daling in temperatuur in tien minuten geloof ik. Belooft nog wat...
Je moet ook geen tv kijken op dit momentquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:34 schreef tomaat52 het volgende:
kabel-tv stoort als de zieke....![]()
![]()
Edit: nevermind. tis alleen op discovery channel.![]()
komt u maaarrrrr!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het hele spul af gaat buigen naar Brabant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem, even lekker doorluchtenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]ik heb snel nog ff alle ramen opengezet voordat het gaat regenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |